35 +
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyna tym na dole z dzisiaj są dwie kreseczki , moje gratulacje . A powiedz mi proszę w którym dniu po owulacji zrobiłaś ten test ?
-
nick nieaktualnytak, niech wystawi brzuszek to pomacamy . Mówią, że macanie ciężarnej po brzuchu zaraża , ha haSabina wrote:Jak TY mogłaś nam tego z rana nie pokazać????
Jest, nawet tyle kilometrów od Ciebie widać, że jest słaba druga krecha
Super
Bardzo Wam gratuluję!!! Proszę mnie zarazić....
Idziesz na betke?
Mega, nick nieaktualny lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyJest wczesna ciąża!
moremi, nick nieaktualny lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyDzień Doberek . Jeszcze nikt nie wstał? Ja tylko na chwilę, żeby dzieci do szkoły wyłonić i wracam do łóżka spać do 14. Wieczorem za to będę miała literaturę do czytania. Mi temperaturka skacze. Czy któraś doświadczona wypowie się odnośnie mojego wykresu? Mała interpretacja ? Bo jestem w te klocki początkująca.
iwcia77 lubi tę wiadomość
-
W realu na obu widać kreski, ale na dole jest różowa.Dorka1979 wrote:na tym na dole z dzisiaj są dwie kreseczki , moje gratulacje . A powiedz mi proszę w którym dniu po owulacji zrobiłaś ten test ?
Ten drugi test robiłam w 15 dpo.
Mango, iwcia77, nick nieaktualny lubią tę wiadomość
-Jack, jestem w ciąży!
-Nie przypominam sobie, żebyśmy...
-Byłeś pijany!
-Aż tak - nigdy! -
nick nieaktualnycześć wszystkim (którzy mnie jeszcze pamiętają

gratulacje dla kolejnych zielonych kropek!!!!to naprawdę robi się forum ciążowe, aż głupio tu wchodzić bez brzuszka
witam nowe dziewczynki 35+ i życzę powodzenia
nick nieaktualny, moremi, Mega, nick nieaktualny, Mango, iwcia77, malgos741, nick nieaktualny, paszczakin, caffe, Bursztyn, anna maria, gosia7122 lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Wirtualnie głaskam wszystkie ciążowe brzuszki coby sie zarazić
iwcia77, malgos741, nick nieaktualny, Lucky, nick nieaktualny, anna maria lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-