35 +
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyEwaT wrote:postanowiłam experymentalnie poćwiczyc z twoim guru
wkleiłabys jakis link twoim zdaniem pasujący...pliz
tylko nie pajacyki sryki i klaskanie łapkami bo sie zniechęce
ćwiczyłam całą młodość wiec nie jestem nowicjusz jeno troche zaniedbana po porodzie
Na poczatek polecam skalpel, ale to pilates, wiec sie wynudzisz.
Wiekszosc programow oparta jest na tabacie, powinno Ci podejsc. Lapkami sie nie klaska ( cos przegapilam?).
Ja osobiscie lubie ten trening http://www.youtube.com/watch?v=7ox61vrNmto
Zajebiscie daje po udach i posladach, a ze ja mam tam najwiwksze braki, to cwicze go dosc czesto.
Wejdz sobie na jej kanal na YT, jest sporo i ciagle nowych ( ona nieustajaco wrzuca nowe filmiki, nudy nie ma ), widze, ze tez inni udostepniaja jej programy ( nielegalnie, wiec za chwile moga zniknac )
Probuj i podziel sie opinia.EwaT, samira, iwcia77 lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyŻanet wrote:Nowe zdjęcie dla cioć z forum
Pojdziemy na plaze, da sie im po lopatce, a my po browarku. ; )Niech jeszcze Iwka dojedzie z Ivkiem i bedzie milusio.
mysza1975, inessa, Sabina, Żanet, iwcia77 lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Pusurek wrote:O mamciu, kolejna byc moze nawrocona.
Na poczatek polecam skalpel, ale to pilates, wiec sie wynudzisz.
Wiekszosc programow oparta jest na tabacie, powinno Ci podejsc. Lapkami sie nie klaska ( cos przegapilam?).
Ja osobiscie lubie ten trening http://www.youtube.com/watch?v=7ox61vrNmto
Zajebiscie daje po udach i posladach, a ze ja mam tam najwiwksze braki, to cwicze go dosc czesto.
Wejdz sobie na jej kanal na YT, jest sporo i ciagle nowych ( ona nieustajaco wrzuca nowe filmiki, nudy nie ma ), widze, ze tez inni udostepniaja jej programy ( nielegalnie, wiec za chwile moga zniknac )
Probuj i podziel sie opinia.
bede meldowaćPusurek, iwcia77 lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
mysza1975 wrote:No, ale jak Bozia bedzie po to ja wskoczę na pierwsze miejsce na porodówce i dopiero będę miała stresa.