Ciąża po 40 - grupa wsparcia
-
WIADOMOŚĆ
-
Lwica_Lewka wrote:Bardzo mi przykro z powodu przerwania stymulacji.
Niestety nie pomogę, bo nie mam takiego doświadczenia. Jestem po pierwszej procedurze. Chciałabym Ciebie podpytać o to „zbieranie” zarodków. Wydaje mi się to ciekawym pomysłem. Czy podchodzisz do stymulacji i punkcji w każdym cyklu? Ja w mojej jedynej procedurze też byłam stymulowana Menopurem i chętnie bym to powtórzyła, ale jak widać na Twoim przykładzie nie zawsze idzie wszystko zgodnie z planem. Ja również muszę za wszystko płacić 100% i jest to bardzo frustrujące 😩
Dziękuję za wsparcie 😌 W sumie to było moje drugie podejście pod rząd, niestety drugie się nie udało. W grudniu będę miała kontrolę i może spróbuję w tym roku jeszcze raz. Jeżeli chodzi o zbieranie zarodków, to podjęłam taką decyzję z uwagi na to, że w przyszłości będę chciała drugie dziecko , ale wtedy już nie będę miała swoich komórek. Poza tym rozumiem , że nie jest to takie proste zajść w ciążę po pierwszym transferze, a po nieudanym transferze trudno znów wrócić do stymulacji jak psychologicznie tak i fizycznie( dlatego opcja 2-3 zarodków wydaje mi się dobra). Jak będę miała trzecią stymulację , napiszę tutaj czy poszło i na jakim schemacie 😉Gradiola lubi tę wiadomość
👩 40, AMH-0,82 FSH-8,6
I PICSI 10.2024 Menopur 300, Orgalutran, Zivafert 5000j.m. 5🥚 1 blastocysta 4BB, PGT-A zdrowy, ❄️
II PICSI 11.2024 Menopur 300, Primolut-nor 10mg. Brak odpowiedzi - przerwano stymulację w 4 dniu -
Gradiola wrote:Wanda: bardzo mi przykro i mocno przytulam 🫂 również nie mam z tym doświadczenia ale wierzę, że uda się znaleźć przyczynę i ruszycie do przodu.
Dziękuję za wsparcie 🌺 Wierzę , że wszystkim nam się uda 🙏Gradiola lubi tę wiadomość
👩 40, AMH-0,82 FSH-8,6
I PICSI 10.2024 Menopur 300, Orgalutran, Zivafert 5000j.m. 5🥚 1 blastocysta 4BB, PGT-A zdrowy, ❄️
II PICSI 11.2024 Menopur 300, Primolut-nor 10mg. Brak odpowiedzi - przerwano stymulację w 4 dniu -