Tydzień dla Płodności   

Nie przegap swojej szansy!
Umów się na pierwszą wizytę u lekarza specjalisty za 1zł.
Tylko do 30 listopada   
SPRAWDŹ
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się po 35 roku życia Ciąża po 40 - grupa wsparcia
Odpowiedz

Ciąża po 40 - grupa wsparcia

Oceń ten wątek:
  • Wanda Nowa Znajoma

Wysłany: 23 listopada, 17:04

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lwica_Lewka wrote:
    Bardzo mi przykro z powodu przerwania stymulacji.
    Niestety nie pomogę, bo nie mam takiego doświadczenia. Jestem po pierwszej procedurze. Chciałabym Ciebie podpytać o to „zbieranie” zarodków. Wydaje mi się to ciekawym pomysłem. Czy podchodzisz do stymulacji i punkcji w każdym cyklu? Ja w mojej jedynej procedurze też byłam stymulowana Menopurem i chętnie bym to powtórzyła, ale jak widać na Twoim przykładzie nie zawsze idzie wszystko zgodnie z planem. Ja również muszę za wszystko płacić 100% i jest to bardzo frustrujące 😩

Dziękuję za wsparcie 😌 W sumie to było moje drugie podejście pod rząd, niestety drugie się nie udało. W grudniu będę miała kontrolę i może spróbuję w tym roku jeszcze raz. Jeżeli chodzi o zbieranie zarodków, to podjęłam taką decyzję z uwagi na to, że w przyszłości będę chciała drugie dziecko , ale wtedy już nie będę miała swoich komórek. Poza tym rozumiem , że nie jest to takie proste zajść w ciążę po pierwszym transferze, a po nieudanym transferze trudno znów wrócić do stymulacji jak psychologicznie tak i fizycznie( dlatego opcja 2-3 zarodków wydaje mi się dobra). Jak będę miała trzecią stymulację , napiszę tutaj czy poszło i na jakim schemacie 😉

Gradiola lubi tę wiadomość

👩 40, AMH-0,82 FSH-8,6
    I PICSI 10.2024 Menopur 300, Orgalutran, Zivafert 5000j.m. 5🥚 1 blastocysta 4BB, PGT-A zdrowy, ❄️
    II PICSI 11.2024 Menopur 300, Primolut-nor 10mg. Brak odpowiedzi - przerwano stymulację w 4 dniu
  • Wanda Nowa Znajoma

Wysłany: 23 listopada, 17:06

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gradiola wrote: