adopcja zarodków
-
WIADOMOŚĆ
-
Ewuszek wrote:Hej co do klinik z okolic Krakowa to nie pomogę ale jeśli chodzi o Gamete Gdynię to koszt AZ to koszt transferu 1800zl + plus zwrot kosztów za badania dawców i tu są różne kwoty jeszcze miesiąc temu dzwoniłam to na zarodek czekało się krótko nie wiem jak to teraz wygląda jeśli nie jesteś pacjentką Gamety musisz odbyć wizytę w celu kwalifikacji a potem dodatkowo wizytę u psychologa 🙂 Jeżeli jesteś z południa to do Gdyni masz bardzo daleko nie bliżej do Czech ?🙂 Tam zarodki przebadane od zdrowych młodych dawców niezwiązanych z niepłodnością gdyby nie odległość (jestem z północy) wybrałabym Czechy 🙂
Dzwoniłam jeszcze dziś do Gyncentrum mw Krakowie i ma do mnie oddzwonik koordynaror to mi o wszystkim powie -
ElfiaKsiężniczka wrote:pewnie trafiłaś na panią pigułe z prl 😉 też za nią nie przepadam. Jestem teraz u lekarza, jak wrócę do domu to wszystko ci o Art ci napiszę 😊
Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 września 2020, 19:19
-
lejlaa11 wrote:Bede bardzo wdzieczna ...może rzeczywiscie trafiłam na tę panią.....
wszystko dokładnie wypisalam na poprzedniej stronie. Ostatni wpis.
Tutaj jeszcze link do aktualnego cennika. Widzę, że konsultacje od 15.08. poszły w górę, szczególnie u Chrostowskiego.
https://artvimed.pl/cennik/
Transfer teraz kosztuje 1650zł, pierwsza wizyta 250 zł (300 zł Chrostowski), kolejne 180zł (220 zł Chrostowski). Ceny dodatków (assisted hatching, embryoglue) są takie same.
Mnie prowadził Chrostowski i do niego są bardzo długie terminy, czasem kilka miesięcy. Nie wiem jak inni lekarze, na monitoringu byłam tylko u Posadzkiej - bardzo fajna lekarka, ale urodziła dziecko, więc jej nie będzie jakiś czas i u dr Krysty, która jest taka niemiła i niedostępna 😐
Co do innych lekarzy wejdź na watek artvimedu to.na pewno dziewczyny odpowiedzą jakie mają odczucia co do innych lekarzy. -