X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną AMH - jakie macie poziomy i jakie szanse?
Odpowiedz

AMH - jakie macie poziomy i jakie szanse?

Oceń ten wątek:
  • nadziejka88 Autorytet
    Postów: 1767 1455

    Wysłany: 9 października 2016, 14:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Joasia nie jestem lekarzem ale wydaje mi się ze z Amh nie masz problemu. Co do reszty to niestety nie pomogę bo się nie znam i nie mam takiej wiedzy.

    joasia1982 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 października 2016, 17:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nadziejka dziekuje za odpowiedz. To juz pocieszajce wiesci :)

  • Madzik_6 Ekspertka
    Postów: 273 74

    Wysłany: 9 października 2016, 19:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    joasia1982 wrote:
    Dziewczyny jestem nowa na forum i bardzo Was przepraszam, ze od razu wpadam po porade, nie zapoznajac sie wczesniej z calym watkiem, ale jest obszerny ;)
    Niestety nie mam dostepu do lekarza, bo mieszkam w Niemczech, a w Klinice w ktorej robilam podstawowe badania to bardzo droga sprawa (jeden cykl kosztowal mnie ponad 1000€), dlatego szukam info w internecie.

    Mialam robione badanie hormonu AMH wyniki 4,68 czy to jest dobry wynik?
    Dosyc wysokie LH, ale niskie FSH, na poziomie 2:1, a w czasie owulacji nawet 3:1.
    TSH mam w normie na poziomie 0,73. To dobrze czy zle?

    Dodam, ze mam 34,5 lat i mam/mialam andomioze niestety, teoretycznie zaleczona i lekarz przy ostatnim badaniu nic nie znalazl, takze mam nadzieje, ze cholera naprawde sobie poszla.
    A ten stosunek 2:1 co masz, robiłaś wtedy badania w 3dc.?

    2 IUI :-(
    Niskie AMH, MTHFR, Hiperprolaktynemia
    IVF - czerwiec :-(
    23.05.2017 moje szczęście przyszło na świat :*
  • ana1122 Autorytet
    Postów: 5997 2161

    Wysłany: 9 października 2016, 22:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tsh w granicy 1 do sukces dla starających się!

    joasia1982 lubi tę wiadomość