Artemida Olsztyn
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
malgos741 wrote:Dzien dobry
mróz odpuścił ..a mi sie zepsół zamek w aucie ;(
chodzimy na piechotę a nie tylko autem wszędzie
dla zdrowia
mimo wszystko miłego dnia
Asia
Starania od 2010r., Niepłodność idiopatyczna, Mutacja MTHFR C677T, A1298C heterozygotyczna
4 x iui
4 próby ivf
IX/2015 - ivf- ciąża- strata w 9tc -
Hej. Moje AMH wynosi 9,96. Norma 20-24 lata- (1,52-9,95) wiec sie nie nie mieszcze bo mam 22 lata. Kobiety z PCOS norma (2,41-17,1). Wiem ze mam PCOS i wynik na to wskazuje. Ale nie mam pojecia jak interpretowac wyniki. do tego FSH- 5,39, LH-15,55, Testosteron- 199,25(norma do 76), Toksoplazmoza 66,90( norma <6,4). I tak prolaktyna, estradiol, progesteron, w normie. wszystkie badanie robione w 3 dniu cylku. Pomozecie mi to odczytac bo jestem zielona
-
Tucha ja mam 27 lat i AMH 10. Też mam PCOS. Tym sie nie przejmuj jedynym problemem może być hiperstymulacja podczas stymulacji do in vitro. Jeśli chodzi o FSH i LH to wyniki takie potwierdzają u Ciebie PCOS. Bo stosunek LH do FSH jest u Ciebie większy niż 1.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 grudnia 2016, 10:07
-
Dziewczyny czy któraś spotkała się z czymś takim jak plamienia po okresie? Mój okres trwa ok. 3 dni, ale pozniej do 9-10 dnia cyklu skąpe plamienia i brudzenia. Boję się że to coś z endometrium i przez to są problemy z zagniezdzeniem.3 lata starań, niepłodność idiopatyczna
Wrzesień 2016 - punkcja, hiperka, 3 mrozaki
Luty 2017 transfer blastki 2aa.....
-
e_mil_ka wrote:Tucha ja mam 27 lat i AMH 10. Też mam PCOS. Tym sie nie przejmuj jedynym problemem może być hiperstymulacja podczas stymulacji do in vitro. Jeśli chodzi o FSH i LH to wyniki takie potwierdzają u Ciebie PCOS. Bo stosunek LH do FSH jest u Ciebie większy niż 1.
Dziekuję Emilka. -
Sonia ja mam okres 2-3 dni i potem jeszcze 3-7 dzień tak zwane "brudy"
sonia86 lubi tę wiadomość
Asia
Starania od 2010r., Niepłodność idiopatyczna, Mutacja MTHFR C677T, A1298C heterozygotyczna
4 x iui