X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Odpowiedz

CLO

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 grudnia 2013, 20:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Noo to ja teraz zrobilam i mam negatywny 8 dni od podania pregnylu ...wiec u ciebie kto wie..

    pabelka88 lubi tę wiadomość

  • pabelka88 Autorytet
    Postów: 1391 1500

    Wysłany: 13 grudnia 2013, 20:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pamietaj ze kazdy organizm jest inny!
    oj obys sie zdziwila 22.12 widzac dwie tluste kreseczki!
    Ja rowniez Tobie tego zycze(-:

    2007 Maciuś <3
    02.03.2016 transfer Blastocysty 411, 7dpt beta 54,9,9dpt beta 165,12dpt beta 625 <3 KOCHAM!!!
    2 mrożaczki -blastki 422 i 322 <3
    c899c781c5.png
  • pabelka88 Autorytet
    Postów: 1391 1500

    Wysłany: 13 grudnia 2013, 20:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czytalam na jakims forum ze jednej dziewczynie 5000tj utrzymywalo sie 12dni bo test pozytywny a ciazy brak,a innej po 5dniach nie bylo sladu! Wiec roznie to moze byc,i niema co myslec...bedzie płacz ale ze szczescia-zobaczysz!

    2007 Maciuś <3
    02.03.2016 transfer Blastocysty 411, 7dpt beta 54,9,9dpt beta 165,12dpt beta 625 <3 KOCHAM!!!
    2 mrożaczki -blastki 422 i 322 <3
    c899c781c5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 grudnia 2013, 21:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nawet pregnyl nie dal mi chodz paru chwil radosci aby ujrzyc 2 kreski....tak dla ujrzenia swojego usmiechu w lustrze.

  • pabelka88 Autorytet
    Postów: 1391 1500

    Wysłany: 13 grudnia 2013, 21:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madzia jeszcze pare dni i nie przez pregnyl bedziesz sie usmiechala! Zobaczysz! Uszy do gory!

    Madziara lubi tę wiadomość

    2007 Maciuś <3
    02.03.2016 transfer Blastocysty 411, 7dpt beta 54,9,9dpt beta 165,12dpt beta 625 <3 KOCHAM!!!
    2 mrożaczki -blastki 422 i 322 <3
    c899c781c5.png
  • pabelka88 Autorytet
    Postów: 1391 1500

    Wysłany: 13 grudnia 2013, 21:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Betiboom GRATULAAAAACJE!!!!!

    2007 Maciuś <3
    02.03.2016 transfer Blastocysty 411, 7dpt beta 54,9,9dpt beta 165,12dpt beta 625 <3 KOCHAM!!!
    2 mrożaczki -blastki 422 i 322 <3
    c899c781c5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 grudnia 2013, 21:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A Tu nawet nie chodzi o to...dzis mam dzien placzu ...chore jazdy mi sie wlaczaja ....chyba bede musiala zrezygnowac z tego wszystkiego ...moze i forum ...chodz zzylam sie z wami....aby nie myslec ...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 grudnia 2013, 21:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    betiBoom wrote:
    Witam, miałam właśnie zacząć pierwszy cykl z clo. Przygotowane dwa opakowania + bromek i dupek. Okazało sie jednak ze beta wynosi juZ 280,9! :D
    Mam pytanie moze któraś z was bedzie potrzebowała te leki (I MA JE OCZYWIŚCIE PRZEPISANE PRZEZ LEKARZA! ) ja nie bede ich wyrzucała, a ktoś zaoszczędzi troszkę pieniazkow!
    Jeżeli jest ktoś chętny to prosze o wiadomość z adresem, a ja je prześle z cała masą pozytywnej energii! Mam nadzieje, ze przyniosą upragnione szczęście! :*

    ja prosze o ta energiee...
    gratuluje i zycze udanego i szczesliwego macierzynstwa ...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 grudnia 2013, 21:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziara wrote:
    Nawet pregnyl nie dal mi chodz paru chwil radosci aby ujrzyc 2 kreski....tak dla ujrzenia swojego usmiechu w lustrze.

    lubie ta twoja wiare...i pozytywne myslenie....tylko ja jestem chyba pesymistka..

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 grudnia 2013, 21:31

  • pabelka88 Autorytet
    Postów: 1391 1500

    Wysłany: 13 grudnia 2013, 21:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O nie Madziara! Zostajesz! Jestes silna kobieta,i wytrwasz! Uz blizej jak dalej! A sprobuj nas opuscic,to gdziekolwiek bys byla to Cie znajde i za uszy na forum przywleke!((; jestes super ciepla,i pomocna kobieta,a to tylko chwilowe zawachanie nastroju-kto wie moze sie zaczyna?
    Dasz rade!
    No takich histeryczek jak ja to jest malo,a grzecznie siedze i dotrzymuje Wam towarzystwa!
    Dasz rade Madzia-jeszcze tylko kilka dni...(;

    Fedra, H30 lubią tę wiadomość

    2007 Maciuś <3
    02.03.2016 transfer Blastocysty 411, 7dpt beta 54,9,9dpt beta 165,12dpt beta 625 <3 KOCHAM!!!
    2 mrożaczki -blastki 422 i 322 <3
    c899c781c5.png
  • pabelka88 Autorytet
    Postów: 1391 1500

    Wysłany: 13 grudnia 2013, 21:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj tat oj tam "pesymistka" ,SUPER pozytywna z Ciebie kobitka!*;

    2007 Maciuś <3
    02.03.2016 transfer Blastocysty 411, 7dpt beta 54,9,9dpt beta 165,12dpt beta 625 <3 KOCHAM!!!
    2 mrożaczki -blastki 422 i 322 <3
    c899c781c5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 grudnia 2013, 21:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Staram sie i tak bym chciala modle sie o to zyby udalo sie nam wszystkim bo nie ma nic piekniejszego jak wlasne dziecko...
    moj maz na mnie patrzy a ja rycze...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 grudnia 2013, 22:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mnie by się przydał clo i dupek ;)
    betiBoom wrote:
    Witam, miałam właśnie zacząć pierwszy cykl z clo. Przygotowane dwa opakowania + bromek i dupek. Okazało sie jednak ze beta wynosi juZ 280,9! :D
    Mam pytanie moze któraś z was bedzie potrzebowała te leki (I MA JE OCZYWIŚCIE PRZEPISANE PRZEZ LEKARZA! ) ja nie bede ich wyrzucała, a ktoś zaoszczędzi troszkę pieniazkow!
    Jeżeli jest ktoś chętny to prosze o wiadomość z adresem, a ja je prześle z cała masą pozytywnej energii! Mam nadzieje, ze przyniosą upragnione szczęście! :*

  • pabelka88 Autorytet
    Postów: 1391 1500

    Wysłany: 14 grudnia 2013, 03:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzis piersi wieksze o kolejne 1/4 rozmiaru,nie bardzo bolace,zato sutki jakos tak twarde nie naturalnie...
    Mnie dzis czeka ciezki dzien...uhhhh...

    2007 Maciuś <3
    02.03.2016 transfer Blastocysty 411, 7dpt beta 54,9,9dpt beta 165,12dpt beta 625 <3 KOCHAM!!!
    2 mrożaczki -blastki 422 i 322 <3
    c899c781c5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 grudnia 2013, 07:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Test negatywny ...czyli 9 dni sie u mnie nie utrzymuje Pregnyl ...dzis zero objawow i niech tak zostanie.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 grudnia 2013, 09:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madzia, kochana, na pewno będzie dobrze, zobaczysz:*

  • akuszerka89 Autorytet
    Postów: 1325 2157

    Wysłany: 14 grudnia 2013, 09:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madzia, nie odpisuje bo nie mam nic na koncie w playu a nie mam nawet czasu zalecieć do sklepu i doładować to gupie konto.

    Pabelka, u mnie 8 dpo Bhcg było tylko 3,7 także nie do wykrycia na żadnym teście. Powtórz dziś i zobacz czy druga kreseczka będzie jaśniejsza czy ciemniejsza niż wczoraj. Myślę, że wszystkie tu jesteśmy bardzo ciekawe co (chyba raczej kto :P) z tego wyjdzie :)

    BetiBoom - ogromne gratulację, oby ta beta pięknie rosła :)

    preg.png
    28.08.2014 - mój CUD - Filip❤️
    01.04.2015 - 5tc [*]
    18.08.2017 - Amelka [*]
    14.08.2018 - 6tc [*]
    04.10.2021 ciąża biochemiczna
    26.07.2022 ciąża biochemiczna
    29.10.2022⏸️😍
    22.12.2022 będzie Natalka 😍💗
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 grudnia 2013, 12:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    betiBoom wrote:
    Witam, miałam właśnie zacząć pierwszy cykl z clo. Przygotowane dwa opakowania + bromek i dupek. Okazało sie jednak ze beta wynosi juZ 280,9! :D
    Mam pytanie moze któraś z was bedzie potrzebowała te leki (I MA JE OCZYWIŚCIE PRZEPISANE PRZEZ LEKARZA! ) ja nie bede ich wyrzucała, a ktoś zaoszczędzi troszkę pieniazkow!
    Jeżeli jest ktoś chętny to prosze o wiadomość z adresem, a ja je prześle z cała masą pozytywnej energii! Mam nadzieje, ze przyniosą upragnione szczęście! :*
    a ja bym chciala bromka!;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 grudnia 2013, 12:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej babeczki uff, zyje, maz zrobil to tak profesjonalnie ze nawet nie poczulam;) po zrobieniu dopiero zaczelo piec i chwile bolalo a tak to test owulacyjny juz prawie dodatni,jajniki pikaja,a wogule mialam test ciazowy z allegro i dzis rano zrobilam i mialam tylko jasniutka kreseczke , a tak liczylam na dwie porzadne!;P

    pabelka88 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 grudnia 2013, 12:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Noo wlasnie z tym pregnylem ...czekac teraz..
    Bardzo sie ciesze ze Ci zrobil....mowilam ze da rade

‹‹ 115 116 117 118 119 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

4 Problemy z zajściem w ciążę, które możesz wykryć z pomocą aplikacji OvuFriend!

Kalendarz owulacji kojarzy Ci się tylko z wyznaczaniem dni płodnych i terminu owulacji? Jego możliwości są dużo większe! Aplikacja może być pomocna w wykrywaniu problemów związanych z płodnością na bardzo wczesnym etapie. O jakich problemach mowa? Co możesz wykryć z pomocą kalendarza? Kliknij i przeczytaj!   

CZYTAJ WIĘCEJ

Przyczyny niepowodzenia in vitro - jakie?

Procedura in vitro to niekiedy jedyna szansa dla par bezskutecznie starających się o dziecko i walczących z niepłodnością. Choć skuteczność metody jest wysoka, niestety nie zawsze kończy się sukcesem... Jakie są najczęstsze przyczyny niepowodzeń przy IVF?

CZYTAJ WIĘCEJ

Grzybica pochwy - przyczyny, objawy leczenie

Grzybica pochwy (drożdżyca pochwy, kandydoza pochwy) jest jedną z najczęstszych infekcji kobiecego układu rozrodczego. Jak i dlaczego dochodzi do infekcji? Jakie są objawy grzybicy pochwy? Kiedy warto zgłosić się do lekarza i jak wygląda leczenie drożdżycy pochwy?

CZYTAJ WIĘCEJ