CLO
-
WIADOMOŚĆ
-
Skaranie_Boskie wrote:Czy robił jakies badania zanim przepisał? Jak masz dawkowac i w których dc?Starania od X 2015 - PCOS, IO, Niedoczynność tarczycy
16.01 - sonohsg 16.05 - laparoskopia - jajowody udrożnione
-
Madziulla wrote:Gosia jestem zielona w te klocki wiec Cie jeszcze pomecze
czy badanie krzywej cukrowej to jest poprostu glukoza? jesli tak to mialam ostatnio 96 abo 98
Madziulla - ja na zlecenie endokrynologa-diabetologa robiłam krzywą insulinow-glukozowa dwupunktową (dwa ukłucia) i koszt to był ok 70 zł"nie spoczniemy, nim zajdziemy..."
-
Madziulla wrote:Dzięki Gosia. Poczekam najpierw co gin powie na te wyniki.
A powiedz mi jaki jest mniej wiecej koszt zbadania krzyweją cukrowej i insulinowej?Antoś IVF,Julisia natural
-
nick nieaktualny
-
Ja dzis mialam wizyte,dzidziol malo ruchliwy raczej spał z wyciągnietymi nogami (jak tatus kiedy lezy na kanapie przed tv
) Ogolnie ok.
W piatek prenatalne,mam lekką treme ale chyba kazda z nas w takich momentach czuje obawy ale trzeba byc dobrej mysliGosia1989 lubi tę wiadomość
Antoś IVF,Julisia natural
-
A to mój dzidziol do góry dupką lezy
Czyli ma to wszystko w "D"
Gosia1989, Madziulla, Wojcinka, Wedmoczka, Kinga40, doty22, syringe, moniaaa_1988, nevergiveup, cookiemonster, Biedronka7, Mamma-mia, Amc lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Gosia1989 wrote:To daj znać w piątek, jak tam po prenatalnych
Gosia1989 lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Kochane pytanie ważne,
Zwłaszcza do tych które po CLO wychodowaly 2 pecherzyki i potem dwa ciałka żółte. Zbadałam sobie dzisiaj progesteron w 7dpo i zbieram szczękę z podłogi.
Mój wynik to 112.92 (Edit) ng/ml
Badałam progesteron poprzednio 2 cykle temu w cyklu bez stymulacji i wtedy wynik wynosil ok 19.
Cieżko mi uwierzyć w to ze to zasługa dwóch ciałek żółtych, ale moze jednak tak właśnie jest. Czy powinnam sie martwić tak wysokim wynikiem?
Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 grudnia 2016, 20:08
CarPer lubi tę wiadomość
-