CLO
-
WIADOMOŚĆ
-
a myślisz że samo CLO może sprawić że pęcherzyk pęknie? Bo nie znam się za bardzo na tym a usg bd miała w następnym cyklu w 16 dniu. Myślisz że to nie bdz za późno?(biorę clo od 5 do 9dc)A w dodatku lekarz mi powiedział ostatnio że na ciążę bdz trzeba poczekać ok 4 mies
-
Kochane, odebrałam dziś wyniki progesteronu.
Mój wynik- 20,63ng/ml (7 dni po owu) przy normach lab.:
do 0,30 -faza folikularna
1,20- 15,90 -faza lutealna
do 0,20 -kobiety po monopauzie
20,9- 147,3 -ciąża I trymestr
22,5- 95,3 -ciąża II trymestr
27,9- 242,5 -ciąża III trymestr
co o tym myślicie?Lena87 lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnyEditt93 wrote:a myślisz że samo CLO może sprawić że pęcherzyk pęknie? Bo nie znam się za bardzo na tym a usg bd miała w następnym cyklu w 16 dniu. Myślisz że to nie bdz za późno?(biorę clo od 5 do 9dc)A w dodatku lekarz mi powiedział ostatnio że na ciążę bdz trzeba poczekać ok 4 mies
moze peknac sam ,...mi sam pekl 2 razy !! Zalezy jak dlugie masz cykle ...!?Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 kwietnia 2014, 19:36
-
nick nieaktualnylilianna wrote:Kochane, odebrałam dziś wyniki progesteronu.
Mój wynik- 20,63ng/ml (7 dni po owu) przy normach lab.:
do 0,30 -faza folikularna
1,20- 15,90 -faza lutealna
do 0,20 -kobiety po monopauzie
20,9- 147,3 -ciąża I trymestr
22,5- 95,3 -ciąża II trymestr
27,9- 242,5 -ciąża III trymestr
co o tym myślicie?
wyglada ze cos sie dzieje ...tak jak na ciaze ....po wyniku ...ja mialam 20.2 i byla ciaza...potemWiadomość wyedytowana przez autora: 14 kwietnia 2014, 19:42
-
nick nieaktualny
-
Madziara wrote:wyglada ze cos sie dzieje ...tak jak na ciaze ....po wyniku ...ja mialam 20.2 i byla ciaza...potemDopóki walczysz jesteś zwycięzcą !!!!
10.02.2019 1 wizyta w OA -
jestem teraz na duphastonie biorę go od 16-25 dc i ostatni miałam co 26-27 dni. nie wiem czy to możliwe że sam pęknie skoro staramy się już rok czasu a nie zabezpieczamy o wiele więcej.... a jak nie brałam leków to mogłam nie mieć okresu nawet 6 mies...
-