Ginekolog Maciej Brązert
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyKarina89 wrote:Tak, pamiętam te Twoje krzywe i jak napisałaś hemoglobinę co wyszła wzorowa to faktycznie dziwne te pierwsze wyniki, a insulina to hormon więc też ma znaczenie działanie stresu,tak coś kiedyś mówił.
-
anka wrote:Dla mnie tez te wyniki były chore ale może po prostu tak dziala na mnie wielka dawka cukru? Bo jak go wyeliminowałam to było okej a teraz kazał mi normalnie jesc to mam wyższe te cukry...
Nie znam się aż tak na tym, ale jest to dziwne, też pisałaś jeszcze przed włączeniem metforminy, że jak sobie mierzysz to cukry masz prawidłowe, u mnie właśnie i cukry po posiłkach głównie , na czczo ok i hemoglobina glikolowana były podwyższone, po leczeniu się wynormowaly. -
nick nieaktualnyKarina89 wrote:Nie znam się aż tak na tym, ale jest to dziwne, też pisałaś jeszcze przed włączeniem metforminy, że jak sobie mierzysz to cukry masz prawidłowe, u mnie właśnie i cukry po posiłkach głównie , na czczo ok i hemoglobina glikolowana były podwyższone, po leczeniu się wynormowaly.
-
anka wrote:Zobacze jak wyjdzie test ogtt nie bede się w to aż tak zagłębiać i analizować i tak zmienił mi dawkę metforminy na 2x1 ale nwm czy nie brac tak jak bralam i stosować tej diety i będzie pewnie okej . Dzisiaj cukier po 2 h byl 150 wiec nie ma tragedii. A może też wyjdzie coś w tych badaniach co mi zlecil mimo wszystko po mecie wróciły mi owulacje No ale i tak słabej jakości po progesteron słabiutki....
Z tą metformina to też wiem, że jest różnie na mnie najlepiej działa XR, natomiast znajoma ma do posiłku i umiej lepiej się taka sprawdza. Progesteron zawsze można podbić 😉 -
nick nieaktualnyKarina89 wrote:Z tą metformina to też wiem, że jest różnie na mnie najlepiej działa XR, natomiast znajoma ma do posiłku i umiej lepiej się taka sprawdza. Progesteron zawsze można podbić 😉
No ja biorę xr 😉 -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-