X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną Ginekolog Maciej Brązert
Odpowiedz

Ginekolog Maciej Brązert

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 1 października 2021, 11:43

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karina89 wrote:
    Tak, pamiętam te Twoje krzywe i jak napisałaś hemoglobinę co wyszła wzorowa to faktycznie dziwne te pierwsze wyniki, a insulina to hormon więc też ma znaczenie działanie stresu,tak coś kiedyś mówił.
    Dla mnie tez te wyniki były chore ale może po prostu tak dziala na mnie wielka dawka cukru? Bo jak go wyeliminowałam to było okej a teraz kazał mi normalnie jesc to mam wyższe te cukry...

• Karina89 Autorytet

Wysłany: 1 października 2021, 11:59

Cytuj  /     /  Zgłoś
    anka wrote:
    Dla mnie tez te wyniki były chore ale może po prostu tak dziala na mnie wielka dawka cukru? Bo jak go wyeliminowałam to było okej a teraz kazał mi normalnie jesc to mam wyższe te cukry...

Nie znam się aż tak na tym, ale jest to dziwne, też pisałaś jeszcze przed włączeniem metforminy, że jak sobie mierzysz to cukry masz prawidłowe, u mnie właśnie i cukry po posiłkach głównie , na czczo ok i hemoglobina glikolowana były podwyższone, po leczeniu się wynormowaly.

• nick nieaktualny

Wysłany: 1 października 2021, 12:15

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karina89 wrote:
    Nie znam się aż tak na tym, ale jest to dziwne, też pisałaś jeszcze przed włączeniem metforminy, że jak sobie mierzysz to cukry masz prawidłowe, u mnie właśnie i cukry po posiłkach głównie , na czczo ok i hemoglobina glikolowana były podwyższone, po leczeniu się wynormowaly.