In vitro, pierwszy raz 2021 :)
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyKasiek34 wrote:Witam. Trafiłam do Was , bo również z mężem rozpoczęliśmy procedurę in vitro. Staramy się od 4 lat o dzidziusia, jesteśmy po drożności, ciąży pozamacicznej, w wyniku której nie mam lewego jajowodu, 4 inseminacjach , leczymy się w Śląskiej klinice. Jestem po punkcji, której przygotowania skończyły się hiperstumulacją-25 jajeczek. Udało nam się pobrać i zamrozić 6 zarodków . Mają 5 dni... rownież poddałam się próbnemu transferowi i skreaczingu endometrium- ból nie samowity i we wtorek miałam pierwszy transfer i teraz czekam... najgorsze to jest czekanie... pobolewa mnie prawa strona podbrzusza, ale nie wiem czy to dlatego że jestem przewrażliwona... jestem w domu lekarz zalecił 3 dni wolnego i wariuje z tego myślenia... dziękuję za uwagę chociaż troszkę zrzuciłam cieżar
Trzymam kciuki za pozytywną betę!
Odpoczywaj, włącz jakiś serial, herbatka i relaksKasiek34 lubi tę wiadomość
-
marzeodziecku wrote:Hej, W listopadzie podchodzę do pierwszej procedury in vitro.Jak na razie mam przepisany Gonal od 2dc. Z chęcią poznam Wasze rady i wskazówki co do stymulacji, punkcji i transferu. Zupełnie nie wiem czego się spodziewać. Czy warto korzystać z opcjonalnych procedur. Np. Fertile chip? Embryo glu? Czy lekarz to proponuje czy samemu trzeba się zainteresować i dopytać? Jeśli chodzi o rodzaj in vitro ( icsi,imsi,pisci) to tylko lekarz o tym decyduje?
Hej ja bralam Gonal f 450 IU I Luveris 225 IU wieczorem a po 2 dniach cetrotide 0.25 mg rano,ktory mnie uczulal ale pilam calcium na alergie I nie bylo zle , dodam ze mam niska rezerwe I dawki mialam duze
ja wzielam embrioglue ale nikt mnie nie przymuszal poprostu bylo to jako opcja
O rodzaju in vitro decyduje lekarz na poctawie wynikow badan twoich jak I nasienia, moj luby ma ksiazkowe nasienie tak ze mialam classic ivf -