Forum Starając się z pomocą medyczną IN VITRO z niskim AMH
Odpowiedz

IN VITRO z niskim AMH

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 maja 2018, 21:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    4me wrote:
    Ja mam inhibine B- 8,2 :(, estriadol w fazie folikularnej 34, testosteron 0,2 a DHEAS 93. Takze generalnie dupa. I jesli jest tak jak piszecie to stracilam nadzieje. Myslalam, ze ta tona suplementow przepisane przez lekarke cos zmieni choc troszke :(
    W pn bede miec badany jeszcze raz estriadol, lh i progesteron. Lh mam chyba ok 8.3 w pierwszej fazie ale chyba lekarz chce powtorzyc te wszystkie badania w odpowiednim dniu cyklu...
    Dodatkowo mamy jeszcze zrobic test PCT który musi sie odbyc 8h po stosunku czyli najpierw musze logistycznie to opracowac przy pracy na pelen etat i dziecku
    ;)
    Ja Dhea-S 5.4, estradiol w 2 dniu cyklu 138, FSH 6, AMH 1.38 a Inhibina B lekko obniżona. Mąż nasienie bez problemu, lekko podwyższona fragmentacja DNA. W czterech procedurach pobrano mi 40 komórek, z tego było 22 zarodki, 9 blastocyst i zero ciąż. Wychodzą wady genetyczne zarodków spowodowane wyłącznie moim wiekiem. Kariotypy obojga prawidłowe, cała genetyka prawidłowa, zero problemów genetycznych w rodzinie.

  • niezapominajka2017 Autorytet
    Postów: 4486 2371

    Wysłany: 12 maja 2018, 21:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bea a skad ten estradiol w 2 dc taki wysoki?

    Starania od 08.2015, endometrioza 3/4 st, 2 laparo, 3 hsg, 3 histero
    8.03.2017 IVF :( :( ❄️❄️❄️nie przetrwaly rozmrozenia...
    5.05.2017 ICSI :( 2.06.2017 crio :( 26.06.2017 crio :( :(
    28.07.2017 ICSI :( 26.09.2017 crio [*] 8tc :( :( 14.02.2018 crio [*] 6tc :( :(
    20.04.2018 ICSI :( brak mrozakow
    22.03.2019 IMSI :( 13.07.2019 :(
  • 4me Autorytet
    Postów: 6123 3687

    Wysłany: 12 maja 2018, 21:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bea77 wrote:
    Pewnie nie dotarły do informacji, do których ja dotarłam. To trochę jak z DHEA, nie każdy powinien to brać bo w niektórych przypadkach może pogorszyć jakość jajek.
    Bea77 w jakich przypadkach moze szkodzic? Widze dziewczyny, ze jestes poziom master. Ja nawet nie rozumiem polowy skrotow, ktore uzywacie. Niestety pewnie niedlugo bede znac wszystkie ;)

    mhsvj48aqvgzp38a.png

    l22nhdgestw22l2o.png
  • niezapominajka2017 Autorytet
    Postów: 4486 2371

    Wysłany: 12 maja 2018, 21:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ktorych skrotow nie rozumiesz to pomozemy ? ;)

    Bea77, 4me lubią tę wiadomość

    Starania od 08.2015, endometrioza 3/4 st, 2 laparo, 3 hsg, 3 histero
    8.03.2017 IVF :( :( ❄️❄️❄️nie przetrwaly rozmrozenia...
    5.05.2017 ICSI :( 2.06.2017 crio :( 26.06.2017 crio :( :(
    28.07.2017 ICSI :( 26.09.2017 crio [*] 8tc :( :( 14.02.2018 crio [*] 6tc :( :(
    20.04.2018 ICSI :( brak mrozakow
    22.03.2019 IMSI :( 13.07.2019 :(
  • 4me Autorytet
    Postów: 6123 3687

    Wysłany: 12 maja 2018, 21:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bea77 wrote:
    Ja Dhea-S 5.4, estradiol w 2 dniu cyklu 138, FSH 6, AMH 1.38 a Inhibina B lekko obniżona. Mąż nasienie bez problemu, lekko podwyższona fragmentacja DNA. W czterech procedurach pobrano mi 40 komórek, z tego było 22 zarodki, 9 blastocyst i zero ciąż. Wychodzą wady genetyczne zarodków spowodowane wyłącznie moim wiekiem. Kariotypy obojga prawidłowe, cała genetyka prawidłowa, zero problemów genetycznych w rodzinie.
    Lepsze wyniki niz moje... Przestancie bo skonczy sie na butelce wina a nie lampce
    ;)

    mhsvj48aqvgzp38a.png

    l22nhdgestw22l2o.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 maja 2018, 21:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    4me wrote:
    Wiem. Bardzo Wam wspolczuje i przykro mi. Skoro dla mnie to jest taki cios to nie wyobrazam sobie jaki to musi byc dla kogoś kto nie ma dziecka w ogole. Z drugiej strony dobrze pewnie wiecie, ze takie pocieszanie sie, ze ktos ma gorzej niz ja nie wiele pomaga. Bo ja doskonale wiem, ze sa ludzie ktorzy maja gorzej- ktorzy maja raka, traca wlasne dzieci, bliskich itd. Naprawde doceniam to co mam. Jednak chce rodzenstwa dla mojego synka, drugiego dziecka dla mojego meza-on tak bardzo chcial duza rodzinę a teraz przeze mnie jej nie bedzie miec. Jego nasienie jest idealne, tylko ja tu nawalilam z czasem...
    Wcale nie nawaliłaś. Niestety taka jest fizjologia kobiety że po 35 roku życia robi się pomału pod górkę, a po 40stce to już wszystko leci na pysk z szybkością światła.

    To nie Twoja wina. Po prostu powinnyśmy się rozmnażać jak nasi rodzice i dziadkowie, zaczynając w wieku 20-25 lat.

    4me, Mimila, Dana721 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 maja 2018, 21:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    4me wrote:
    Bea77 w jakich przypadkach moze szkodzic? Widze dziewczyny, ze jestes poziom master. Ja nawet nie rozumiem polowy skrotow, ktore uzywacie. Niestety pewnie niedlugo bede znac wszystkie ;)
    Musisz zrobić badanie z krwi na DHEA żeby stwierdzić czy potrzebujesz suplementacji czy nie. DHEA jest metabolizowane do testosteronu, a o ile niewiele testosteronu potrzebne jest do rozwoju komórek jajowych o tyle nadmiar testosteronu niszczy jakość jajek.

  • 4me Autorytet
    Postów: 6123 3687

    Wysłany: 12 maja 2018, 21:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    niezapominajka2017 wrote:
    Ktorych skrotow nie rozumiesz to pomozemy ? ;)
    Dziekuje-jest ich pelnoe, coraz więcej ogarniam. Bede pytać na biezaca. Czesto po prostu sprawdzam sobie w googlach, zeby Was nie męczyć. Akurat nazwy badan to latwo. Gorzej np z interpretacja wynikow, ktore w nacie bardzo czesto mija sie z prawda. Tak ostatnio sobie wymyslilam guza prolaktynowego ;) a lekarz mowi, ze tu akurat wynik prawidłowy
    ;)
    Nigdy kuzwa nie palilam fajek! :/

    mhsvj48aqvgzp38a.png

    l22nhdgestw22l2o.png
  • 4me Autorytet
    Postów: 6123 3687

    Wysłany: 12 maja 2018, 21:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bea77 wrote:
    Musisz zrobić badanie z krwi na DHEA żeby stwierdzić czy potrzebujesz suplementacji czy nie. DHEA jest metabolizowane do testosteronu, a o ile niewiele testosteronu potrzebne jest do rozwoju komórek jajowych o tyle nadmiar testosteronu niszczy jakość jajek.
    Dhea to to samo co DHEAS? To mialam i wyszlo marnie, testosteron to w ogolw u mnie porazka wiec chyba sie nie musze o to teraz marwtic.

    mhsvj48aqvgzp38a.png

    l22nhdgestw22l2o.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 maja 2018, 21:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    niezapominajka2017 wrote:
    Bea a skad ten estradiol w 2 dc taki wysoki?
    Nie wiem, może jakaś cysta jest. Nie robiłam jeszcze USG po ostatniej procedurze. A może HGH coś miesza, z opóźnieniem.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 maja 2018, 21:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    4me wrote:
    Dhea to to samo co DHEAS? To mialam i wyszlo marnie, testosteron to w ogolw u mnie porazka wiec chyba sie nie musze o to teraz marwtic.
    Tak, wydaje mi się że to to samo.

    4me lubi tę wiadomość

  • niezapominajka2017 Autorytet
    Postów: 4486 2371

    Wysłany: 12 maja 2018, 21:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bea77 wrote:
    Nie wiem, może jakaś cysta jest. Nie robiłam jeszcze USG po ostatniej procedurze. A może HGH coś miesza, z opóźnieniem.

    Zobacze jak bedzie u mnie, we wtorek beda mi robic usg i estradiol. Mam nadzieje, ze hgh nie miesza, a jak juz to pomoze i obie "wpadniemy" haha

    4me, Bea77, Dana721 lubią tę wiadomość

    Starania od 08.2015, endometrioza 3/4 st, 2 laparo, 3 hsg, 3 histero
    8.03.2017 IVF :( :( ❄️❄️❄️nie przetrwaly rozmrozenia...
    5.05.2017 ICSI :( 2.06.2017 crio :( 26.06.2017 crio :( :(
    28.07.2017 ICSI :( 26.09.2017 crio [*] 8tc :( :( 14.02.2018 crio [*] 6tc :( :(
    20.04.2018 ICSI :( brak mrozakow
    22.03.2019 IMSI :( 13.07.2019 :(
  • 4me Autorytet
    Postów: 6123 3687

    Wysłany: 12 maja 2018, 21:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki Bea. Dzieki dziewczyny za wyjaśnienia. Mam nadzieje, ze niedlugo ja bede mogla Wam doradzać jak przetrwać np nawal mleka ;) albo jak udawac, ze się nie slyszy ze dziecko juz wstalo a to dopiero 4.30 ;)
    Ja ciagle slysze o cudach, ze lekarze nie dawali szanse na ciążę a tu bach-Pani rodzi. I tego sie narazie trzymam. Przed nami niedlugo urlop. Zrelaksuje sie, wycisze, odstresuje moze cud nastapi :D

    Bea77, Dana721 lubią tę wiadomość

    mhsvj48aqvgzp38a.png

    l22nhdgestw22l2o.png
  • Mimila Autorytet
    Postów: 1227 650

    Wysłany: 12 maja 2018, 21:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    4me wrote:
    Wiem. Bardzo Wam wspolczuje i przykro mi. Skoro dla mnie to jest taki cios to nie wyobrazam sobie jaki to musi byc dla kogoś kto nie ma dziecka w ogole. Z drugiej strony dobrze pewnie wiecie, ze takie pocieszanie sie, ze ktos ma gorzej niz ja nie wiele pomaga. Bo ja doskonale wiem, ze sa ludzie ktorzy maja gorzej- ktorzy maja raka, traca wlasne dzieci, bliskich itd. Naprawde doceniam to co mam. Jednak chce rodzenstwa dla mojego synka, drugiego dziecka dla mojego meza-on tak bardzo chcial duza rodzinę a teraz przeze mnie jej nie bedzie miec. Jego nasienie jest idealne, tylko ja tu nawalilam z czasem...
    Ja Cię rozumiem doskonale,bo tez mam jedno dziecko i bardzo pragnę rodzeństwa dla mojej córki,ona tak płakała jak poronilam ciaze i ciągle modli sie o rodzeństwo. Bolem jest widzieć pragnienia własnego dziecka i nie móc mu sprostać. I wcale nie pomagają mi gadki typu " ciesz sie,ze masz jedno dziecko".To kompletnie nie pomaga,a wręcz wkurza,bo mam takie samo pragnienie jak te kobiety,które dzieci nie mają.Nie mozna się więc do nikogo porównywać,kazdy nosi w sobie swój ból...

    Bea77, Dana721 lubią tę wiadomość

    Starania od 4,5 lat,3 ivf,1 poronienie,1 cb
  • Kitty.Noir Ekspertka
    Postów: 245 226

    Wysłany: 12 maja 2018, 21:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    4me wrote:
    Dhea to to samo co DHEAS? To mialam i wyszlo marnie, testosteron to w ogolw u mnie porazka wiec chyba sie nie musze o to teraz marwtic.

    Dhea powinnas brac, po prostu za miesiac dwa sprawdz poziom, czy nieza wysoki to sobie nie zaszkodzisz, doczytalam jeszcze, ze bierzesz d3 z wapniem i to ma sens, bo obniza ryzyko osteoporozy, ktora ci grozi przy niskim amh i ewentualnym POF, wiesiołek tez jest ok, poprawi ci śluz plodny i plemnikom bedzie łatwiej, ja to biore w Oeparolu i uwazam, ze jest świetny, pamietaj tulko, zeby wiesiołka brac tylko do owu, a potem odstawic, i nie patrz na wyniki innych, nie ma sie co porownywac, wyniki swoje a matka natura swoje, macie dobre plemniki i to jest swietnie, potrzebujesz tylko jednego zdrowego jajeczka i przeciez pomimo niskiego amh nie da sie wykluczyc, ze je masz.

    Bea77, 4me, Dana721 lubią tę wiadomość

  • Mimila Autorytet
    Postów: 1227 650

    Wysłany: 12 maja 2018, 21:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bea77 wrote:
    Ja tak samo zbyt święta byłam, ale z drugiej strony mam super męża i z nikim innym dziecka bym nie chciała. Może tak po prostu musiało być.
    To masz szczescie,ze mozesz tak powiedzieć...A ja mam moją córkę z facetem,który okazał się kompletnym gnojem i choc bardzo wcześniej cierpialam z tego powodu dlugo to teraz jest wazne tylko to,ze ja mam...

    Starania od 4,5 lat,3 ivf,1 poronienie,1 cb
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 maja 2018, 21:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    4me wrote:
    Dzieki Bea. Dzieki dziewczyny za wyjaśnienia. Mam nadzieje, ze niedlugo ja bede mogla Wam doradzać jak przetrwać np nawal mleka ;) albo jak udawac, ze się nie slyszy ze dziecko juz wstalo a to dopiero 4.30 ;)
    Ja ciagle slysze o cudach, ze lekarze nie dawali szanse na ciążę a tu bach-Pani rodzi. I tego sie narazie trzymam. Przed nami niedlugo urlop. Zrelaksuje sie, wycisze, odstresuje moze cud nastapi :D
    A póki co zrób jakieś winko. Polecam Malbec Catena. :-D

    Oby Twoje słowa były prorocze :-)

    4me, Dana721 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 maja 2018, 21:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mimila wrote:
    To masz szczescie,ze mozesz tak powiedzieć...A ja mam moją córkę z facetem,który okazał się kompletnym gnojem i choc bardzo wcześniej cierpialam z tego powodu dlugo to teraz jest wazne tylko to,ze ja mam...
    Myślę, że masz prawdziwy skarb :-)

    Mimila, Dana721 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 maja 2018, 21:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kitty.Noir wrote:
    Dhea powinnas brac, po prostu za miesiac dwa sprawdz poziom, czy nieza wysoki to sobie nie zaszkodzisz, doczytalam jeszcze, ze bierzesz d3 z wapniem i to ma sens, bo obniza ryzyko osteoporozy, ktora ci grozi przy niskim amh i ewentualnym POF, wiesiołek tez jest ok, poprawi ci śluz plodny i plemnikom bedzie łatwiej, ja to biore w Oeparolu i uwazam, ze jest świetny, pamietaj tulko, zeby wiesiołka brac tylko do owu, a potem odstawic, i nie patrz na wyniki innych, nie ma sie co porownywac, wyniki swoje a matka natura swoje, macie dobre plemniki i to jest swietnie, potrzebujesz tylko jednego zdrowego jajeczka i przeciez pomimo niskiego amh nie da sie wykluczyc, ze je masz.
    Z tym akurat się zgadzam. Porównywać się nie ma co. Jeden ma świetne wyniki i brak ciąży, a drugi wyniki takie że nikt szansy nie daje...a tu bach i ciąża. To kwestia szczęścia a nie wyników w dużej mierze.

    Lukrecja, Dana721 lubią tę wiadomość

  • Mimila Autorytet
    Postów: 1227 650

    Wysłany: 12 maja 2018, 21:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bea77 wrote:
    Pewnie nie dotarły do informacji, do których ja dotarłam. To trochę jak z DHEA, nie każdy powinien to brać bo w niektórych przypadkach może pogorszyć jakość jajek.
    Dhea szybko wzrasta przy suplementacji Ale równie szybko spada,ja brakam 3x25 przez 1,5 miesiąca i wzroslo mi ponad norme,zmniejszyłam do 1x25 przez 2 miesiące i spadlo o połowę,testosteron tez i teraz lekarz mi kazal brac 2x25,zbadam poziomy za miesiąc. Czy ktoś wie jaki powinien być poziom dhea i testosteronu,taki najlepszy,optymalny?Mójekarz mowil zeby to brac do 5 dnia stymulacji,później już nie,tak jak mówiłaś,Bea.

    Starania od 4,5 lat,3 ivf,1 poronienie,1 cb
‹‹ 160 161 162 163 164 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Nowości i innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji wdrożone w aplikacji OvuFriend

Przeczytaj o nowościach, które właśnie wdrożyliśmy w aplikacji OvuFriend! Są to wyniki naszych ponad dwuletnich prac badawczo-rozwojowych, w które byli zaangażowani najlepsi eksperci medyczni i naukowcy od analizy danych i algorytmów sztucznej inteligencji w Polsce. Projekt otrzymał również wsparcie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Google for Startups. Co to oznacza dla użytkowniczek OvuFriend? Przeczytaj więcej. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko i ciąża po poronieniu - prawdziwe historie ♡

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko" - opowieść o Karolinie, która doświadczyła bolesnej straty w 21. tygodniu ciąży... Jak sama mówi: wszystko układało się idealnie, nic nie wskazywało na to, że coś może być nie tak. "Starania o dziecko i ciąża po poronieniu" -  o bólu, bezsilności, traumie, ale również o pięknym odrodzeniu, niegasnącej nadziei i szczęśliwym zakończeniu. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża bliźniacza – wszystko co musimy o niej wiedzieć

Ciąża bliźniacza to rodzaj ciąży wielopłodowej, podczas której w macicy kobiety rozwijają się jednocześnie dwa płody. Ciąże bliźniacze stanowią około 1,25% wszystkich ciąż, czyli średnio jeden na sto porodów kończy się przyjściem na świat nie jednego, a dwójki dzieci. Współcześnie coraz więcej ciąż to właśnie ciąże bliźniacze. Przeczytaj i dowiedz się m.in. jak powstaje ciąża bliźniacza, jakie są jej rodzaje i jakie może powodować ryzyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ