Forum Starając się z pomocą medyczną Inseminacja - od czego zacząć?:(
Odpowiedz

Inseminacja - od czego zacząć?:(

Oceń ten wątek:
  • sunshine26 Autorytet
    Postów: 563 153

    Wysłany: 5 lipca 2017, 07:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Klara Wysocka wrote:
    Dziękuję za pamięć!
    IUI mamy w czwartek. Na razie są dwa po 19 mm i trzy mniejsze, może jeszcze urosną.
    Wow to super wynik :-) powodzenia jutro i daj znać co i jak :-)

    Klara Wysocka lubi tę wiadomość

    w57v3e3kxnsycn9c.png
    8 lat staran:
    2017- 3 x IUI :(
    01.2019- laparo- endometrioza II st, jajowody drożne
    09.06.2020 - II 🥰
    10.06.2020 - hcg- 1241 ✊🏼 Prog.- 43,40
  • Klara Wysocka Autorytet
    Postów: 1009 559

    Wysłany: 5 lipca 2017, 21:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzisiejszy monit: 1x23, 2x19.
    Dostałam Pregnyl i jutro IUI.

    pi84, Mirabelcia lubią tę wiadomość

    IVF - I transfer 19.11.2018 - > 20.12. jest <3
    mam Córeczkę <3
  • sunshine26 Autorytet
    Postów: 563 153

    Wysłany: 6 lipca 2017, 12:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Klara Wysocka wrote:
    Dzisiejszy monit: 1x23, 2x19.
    Dostałam Pregnyl i jutro IUI.
    Trzymam kciuki!!!!

    Klara Wysocka, pi84 lubią tę wiadomość

    w57v3e3kxnsycn9c.png
    8 lat staran:
    2017- 3 x IUI :(
    01.2019- laparo- endometrioza II st, jajowody drożne
    09.06.2020 - II 🥰
    10.06.2020 - hcg- 1241 ✊🏼 Prog.- 43,40
  • Klara Wysocka Autorytet
    Postów: 1009 559

    Wysłany: 6 lipca 2017, 16:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A jak Ty się czujesz?

    IVF - I transfer 19.11.2018 - > 20.12. jest <3
    mam Córeczkę <3
  • sunshine26 Autorytet
    Postów: 563 153

    Wysłany: 6 lipca 2017, 19:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Klara Wysocka wrote:
    A jak Ty się czujesz?
    Ja czekam na @, wtorek środa ma być i już czuje ze będzie. Jestem zrezygnowana jakaś w tym cyklu.. jak dziś na IUI pecherzyki?

    w57v3e3kxnsycn9c.png
    8 lat staran:
    2017- 3 x IUI :(
    01.2019- laparo- endometrioza II st, jajowody drożne
    09.06.2020 - II 🥰
    10.06.2020 - hcg- 1241 ✊🏼 Prog.- 43,40
  • Mirabelcia Autorytet
    Postów: 503 203

    Wysłany: 6 lipca 2017, 23:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Klara Wysocka trzymam kciuki :)

    Klara Wysocka lubi tę wiadomość

    12.2014-Aniołek
    03.2017- początek leczenia w Invimed
    02.06.2017- 1 IUI :(
    Hashimoto, nt, IO, hipogonadyzm hipogonadotropowy
    Nasienie ok, drożność ok
  • sunshine26 Autorytet
    Postów: 563 153

    Wysłany: 6 lipca 2017, 23:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mirabelcia wrote:
    Klara Wysocka trzymam kciuki :)
    Mirabelcia jak u Ciebie???

    Mirabelcia lubi tę wiadomość

    w57v3e3kxnsycn9c.png
    8 lat staran:
    2017- 3 x IUI :(
    01.2019- laparo- endometrioza II st, jajowody drożne
    09.06.2020 - II 🥰
    10.06.2020 - hcg- 1241 ✊🏼 Prog.- 43,40
  • Klara Wysocka Autorytet
    Postów: 1009 559

    Wysłany: 7 lipca 2017, 09:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sunshine26 wrote:
    Ja czekam na @, wtorek środa ma być i już czuje ze będzie. Jestem zrezygnowana jakaś w tym cyklu.. jak dziś na IUI pecherzyki?

    Przykro mi...
    Może to tylko złe przeczucia i będziesz miło zaskoczona? :)

    IVF - I transfer 19.11.2018 - > 20.12. jest <3
    mam Córeczkę <3
  • Klara Wysocka Autorytet
    Postów: 1009 559

    Wysłany: 7 lipca 2017, 09:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mirabelcia wrote:
    Klara Wysocka trzymam kciuki :)
    Dziękuję!
    Właśnie... Co u Ciebie?

    Mirabelcia lubi tę wiadomość

    IVF - I transfer 19.11.2018 - > 20.12. jest <3
    mam Córeczkę <3
  • Mirabelcia Autorytet
    Postów: 503 203

    Wysłany: 7 lipca 2017, 21:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie Dziewczyny!Trochę mnie nie było bo podłamałam się, podczytywałam, ale nie pisałam żeby tu nie wylewać swojej goryczy :( jeden cykl w plecy, same pęcherzyki nie urosły, a liczyłam na to, że po stymulacji coś drgnie. Teraz biorę luteinę, od 2 dc zastrzyki purogenu i zobaczymy...

    12.2014-Aniołek
    03.2017- początek leczenia w Invimed
    02.06.2017- 1 IUI :(
    Hashimoto, nt, IO, hipogonadyzm hipogonadotropowy
    Nasienie ok, drożność ok
  • didik34 Autorytet
    Postów: 2425 2729

    Wysłany: 7 lipca 2017, 22:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mirabelcia trzymaj się, daj czadu. Tez nie smece, wegetuje do września na razie;) i myśle nad laparoskopia, ale się boje

    Mirabelcia lubi tę wiadomość

    hchykrntuqgv9zjy.png
    mhsv3e5en0cnlhck.png

    38 lat, 4 lata starań, endometrioza II st., KIR AA

  • sunshine26 Autorytet
    Postów: 563 153

    Wysłany: 7 lipca 2017, 23:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mirabelcia wrote:
    Witajcie Dziewczyny!Trochę mnie nie było bo podłamałam się, podczytywałam, ale nie pisałam żeby tu nie wylewać swojej goryczy :( jeden cykl w plecy, same pęcherzyki nie urosły, a liczyłam na to, że po stymulacji coś drgnie. Teraz biorę luteinę, od 2 dc zastrzyki purogenu i zobaczymy...
    Ja czasami chce posmecic, wchodzę pisze mega litanie i kasuje hehe ale lepiej mi:P a tak poważnie to psychicznie mi zle, ale staram się żyć normalnie, chociaż codziennie w pracy widzę mega szczęśliwe rodzinki z dzieciakami, serducho się kraja :( przy moim M tez nie mogę bo on zaraz się złe czuje i dołuje :/ jak sie staraliśmy tyle lat i przychodził okres tez się smucilam, ale teraz jak IUI nie wyszło to jakoś tak inaczej, depresyjnie.. :/ didik a czego laparo? Lekarz Ci zasugerował?

    w57v3e3kxnsycn9c.png
    8 lat staran:
    2017- 3 x IUI :(
    01.2019- laparo- endometrioza II st, jajowody drożne
    09.06.2020 - II 🥰
    10.06.2020 - hcg- 1241 ✊🏼 Prog.- 43,40
  • Mirabelcia Autorytet
    Postów: 503 203

    Wysłany: 8 lipca 2017, 08:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Właśnie, IUI to już wyższa szkola jazdy, tak naprawdę jeszcze max 3 razy, jeżeli się nie uda to nie wiem co , na in vitro nas na razie nie stać. U mnie jest ten problem, że bez stymulacji nie mam owulacji więc naturalnie nic nie zdziałamy. Ja nie mogę "wyluzować, odpuścić", bo żyję z kalendarzem w ręku.

    Didik musisz odczekać po tej hiperstymulacji tak?

    12.2014-Aniołek
    03.2017- początek leczenia w Invimed
    02.06.2017- 1 IUI :(
    Hashimoto, nt, IO, hipogonadyzm hipogonadotropowy
    Nasienie ok, drożność ok
  • sunshine26 Autorytet
    Postów: 563 153

    Wysłany: 8 lipca 2017, 09:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mirabelcia wrote:
    Właśnie, IUI to już wyższa szkola jazdy, tak naprawdę jeszcze max 3 razy, jeżeli się nie uda to nie wiem co , na in vitro nas na razie nie stać. U mnie jest ten problem, że bez stymulacji nie mam owulacji więc naturalnie nic nie zdziałamy. Ja nie mogę "wyluzować, odpuścić", bo żyję z kalendarzem w ręku.

    Didik musisz odczekać po tej hiperstymulacji tak?
    Ja odpuszczałam, luzowalam i mi nic nie dało... spróbowałam wszystkiego, wyprowadzki z bloku, później wyprowadzki od teściów (w ciągu starań zderzyliśmy wybudowac dom, z myślą ze wprowadzimy się już w trójkę), jeździłam na weekendowe wakacje, kupiłam psa.. wszystko co mozna by oczyścić mózg. Na prawdę pierwsze lata zero stresu, niestety i efektow zero :/ a owulacje mam naturalne i to odczuwam zawsze wiec powinnismy trafic. Jedyny plus ze teraz te starania, wizyty w klinice zdaje mi się ze zbliżyły nas z M do siebie, czuje ze jesteśmy w tym razem. W końcu musi się udać!

    Mirabelcia, Klara Wysocka lubią tę wiadomość

    w57v3e3kxnsycn9c.png
    8 lat staran:
    2017- 3 x IUI :(
    01.2019- laparo- endometrioza II st, jajowody drożne
    09.06.2020 - II 🥰
    10.06.2020 - hcg- 1241 ✊🏼 Prog.- 43,40
  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 8 lipca 2017, 22:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hek. Moge dolaczyc? Dzis dostalam @ od poniedzialku zaczynam stymulacje clo potem fostimon. Obecnie biore prenatal uno i metformax 1000. Maz ma problem z ruchliwoscia plemnikow. To moja 5 stymulacja w ciagu 7 miesiecy i ostatnia... Zastanawiamy sie nad inseminacja.
    Czy moglybyscie mi napisav dokladnie jak to wyglada? Wiadomo ja stymuluhs sie zeby miec owulke i co dalej??
    17.07 ide dopiero do gin na podglad to bede z nia rozmawiac jak ona to widzi czy sprobowac jeszcze raz naturalnie czy soe wspomin iui...
    Za wszelkie info bede wdzieczna

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • sunshine26 Autorytet
    Postów: 563 153

    Wysłany: 8 lipca 2017, 22:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    staraczka24 wrote:
    Hek. Moge dolaczyc? Dzis dostalam @ od poniedzialku zaczynam stymulacje clo potem fostimon. Obecnie biore prenatal uno i metformax 1000. Maz ma problem z ruchliwoscia plemnikow. To moja 5 stymulacja w ciagu 7 miesiecy i ostatnia... Zastanawiamy sie nad inseminacja.
    Czy moglybyscie mi napisav dokladnie jak to wyglada? Wiadomo ja stymuluhs sie zeby miec owulke i co dalej??
    17.07 ide dopiero do gin na podglad to bede z nia rozmawiac jak ona to widzi czy sprobowac jeszcze raz naturalnie czy soe wspomin iui...
    Za wszelkie info bede wdzieczna
    Czesc!! :) Wiec tak to wyglada: jestes stymulowana, przed owulacja chodzisz na monitoringi, później na ok 36 czy 38 godzin przed inseminacja dostajesz zastrzyk (ovitrelle robiłam sobie sama w brzuch, a pregnyl w tyłek jeździłam na izbę przyjęć żeby mi zrobiła pielęgniarka). W dzień inseminacji idziesz na monitoring i jak jest ok, lekarz stwierdza ze robicie IUI to mąż idzie do magicznego pokoiku (w którym czeka na niego kilka lasek, jak to mój M mówi:P) robi swoje. Po tym w mojej klinice po ok godzinie robi IUI, trwa to chwileczkę, po czym 10 min leżę i wychodzę. W domu można doprawić :) Później przyjmuje luteinę aż do okresu bądź gdy nie wystąpi to dalej..
    a ile się staracie?

    w57v3e3kxnsycn9c.png
    8 lat staran:
    2017- 3 x IUI :(
    01.2019- laparo- endometrioza II st, jajowody drożne
    09.06.2020 - II 🥰
    10.06.2020 - hcg- 1241 ✊🏼 Prog.- 43,40
  • Mirabelcia Autorytet
    Postów: 503 203

    Wysłany: 9 lipca 2017, 00:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj Staraczka24 :)

    Kurcze, wszystkie piszecie, że pregnyl.w tyłek, a ja robiłam w brzuch :/ może pęcherzyk nie pękł? W takim wypadku tworzy się torbiel, czy może ona samoczynnie "zniknąć" razem z @ po odstawieniu luteiny?

    12.2014-Aniołek
    03.2017- początek leczenia w Invimed
    02.06.2017- 1 IUI :(
    Hashimoto, nt, IO, hipogonadyzm hipogonadotropowy
    Nasienie ok, drożność ok
  • sunshine26 Autorytet
    Postów: 563 153

    Wysłany: 9 lipca 2017, 00:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mirabelcia wrote:
    Witaj Staraczka24 :)

    Kurcze, wszystkie piszecie, że pregnyl.w tyłek, a ja robiłam w brzuch :/ może pęcherzyk nie pękł? W takim wypadku tworzy się torbiel, czy może ona samoczynnie "zniknąć" razem z @ po odstawieniu luteiny?
    Tego nie mam pojęcia. Ale na ulotce było napisane ze podanie podskórne ( w brzuch) lub domięśniowo ( w tyłek) jednak mi lekarka kazała domięśniowo. Tu dziewczyny tez pisały ze domięśniowo. Jak byłam na izbie to babka mi zrobiła ten zastrzyk na lini majtek, tak wysoko, nie w pośladek i się zastanawiam do tej pory tez czy dobrze.

    w57v3e3kxnsycn9c.png
    8 lat staran:
    2017- 3 x IUI :(
    01.2019- laparo- endometrioza II st, jajowody drożne
    09.06.2020 - II 🥰
    10.06.2020 - hcg- 1241 ✊🏼 Prog.- 43,40
  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 9 lipca 2017, 08:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O 1 malucha 3 lata. Teraz od listopada 2016.
    U nas w pokoju magicznym lasek nie ma hehe ape ja moge wejsc z mezem wiec luzik.
    Zobacze co gin powie...
    Co do pregnylu ja tez mialam zawsze w tylek

    sunshine26 lubi tę wiadomość

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • sunshine26 Autorytet
    Postów: 563 153

    Wysłany: 9 lipca 2017, 08:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    staraczka24 wrote:
    O 1 malucha 3 lata. Teraz od listopada 2016.
    U nas w pokoju magicznym lasek nie ma hehe ape ja moge wejsc z mezem wiec luzik.
    Zobacze co gin powie...
    Co do pregnylu ja tez mialam zawsze w tylek
    I o pierwsze dziecko po 3 latach udało się naturalnie?

    w57v3e3kxnsycn9c.png
    8 lat staran:
    2017- 3 x IUI :(
    01.2019- laparo- endometrioza II st, jajowody drożne
    09.06.2020 - II 🥰
    10.06.2020 - hcg- 1241 ✊🏼 Prog.- 43,40
‹‹ 20 21 22 23 24 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Test owulacyjny. Jak działają testy owulacyjne i czy są skuteczne?

Testy owulacyjne są jednym z najprostszych narzędzi do samodzielnego wykrywania dni płodnych i zbliżającej się owulacji. Przeczytaj jak działają testy owulacyjne, jak je prawidłowo wykonać, ile kosztują i czy można im zaufać w 100%. Podpowiemy Ci również jak skutecznie zwiększyć działanie testów owulacyjnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego