Forum Starając się z pomocą medyczną INVIMED POZNAŃ
Odpowiedz

INVIMED POZNAŃ

Oceń ten wątek:
  • Martita92 Autorytet
    Postów: 637 656

    Wysłany: 1 kwietnia 2019, 08:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karr wrote:
    Dziewczyny czy po transferze brałyście może nospe max? W jakich dawkach? Bo zapomniałam Dr spytać o nią, a po wcześniejszych transferzch zawsze odczuwałam takie jakby ruchy, skurcze i myślę, żeby to jakoś spróbować wyeliminować...
    Ja brałam nospe zwykłą 3×1 rano, o 15 i wieczorem. O ile że czułam skurcze to wtedy wzięłam doraźnie np. szybciej. Przy pierwszym transferze nie brałam i się nie udało...

    08 - 2016 rozpoczęcie starań;
    06 - 2018 rozpoczęcie leczenia w InVimed
    19-10-2018 kriotransfer - nieudany
    21-11-2018 II kriotransfer - udany
    17-12-2018 bijące serduszko
    21-08-2019 przychodzi na świat Helenka
    16-07-2020 kriotransfer - nieudany
    17-08-2020 kriotransfer - udany
  • kate2friend Autorytet
    Postów: 2528 3542

    Wysłany: 1 kwietnia 2019, 09:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MonikA_89! wrote:
    Clexane dostałaś w zwiazkutz mthfr? Ta mutacja odpowiada m.in. za problemy z metylacją i nieprzyswajanie zwykłego kwasu foliowego :P Clexane dają przy PAI :)
    Tak tak pai tez mam bo ja nie nauczyłam sie tych swoich mutacji na pamięć i mi tylko ten skrót wszedł w pamięć a hematolog ze mam trombofilie wiec to tez zapamiętałam.

    thgfs65gpu8ocaxc.png
    2021.05.05 crio blastki 4BB
    5dpt bhcg 20,52; 7dpt bhcg 48,18; 9dpt bhcg 189,84; 13dpt bhcg 1726; 14dpt usg mamy pecherzyk ciazowy
    21dpt bhcg 20544,47 mIU/ml prog 12,87
    2021.05.29 (23dpt) usg mamy serduszko❤
    2021.06.15 usg dzidzia ma 2cm❤
    2021.07.08 usg dzidzia ma 6cm❤
    2021.08.05 usg dziewczynka 150g❤
    2021.09.03 usg ważę juz 330g❤

    Mamy jeszcze 4❄❄❄❄
    2021.04.06 transfer blastki 4AB, 9dpt bhcg 0
    2020.03.19 Ania 52cm, 3680g
    2019.07.29 dzidzia 0,3cm ❤
    11dpt bhcg 959, 9dpt bhcg 354, 7dpt bhcg 81,76
    2019.07.08 FET 4AA godz 14:00 (EG)
    klz9f71xqupqgh4t.png
  • Madera2000 Autorytet
    Postów: 1032 721

    Wysłany: 1 kwietnia 2019, 13:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sprawdzalam wtedy po poronieniu 2 lata temu. I bialko c i s byly ok. U mnie czynnikiem ktory prawdopodobnie spowodowal ekspresje genow byla pierwsza ciaza z ktorej mam corke. Wlasnie to jest dziwne bo niby tylko vmutacja v Leiden i jeszcze jakas odpowiada za krzepniecie, ale czesto clexan pomaga tez dziewczynom z Mthfr ktore nie moga donosic ciazy. Zobaczymy co bedzie, troche sie boje szczerze mowiac.
    MonikA_89! wrote:
    A sprawdzałaś białko S i C? Przy ich niedoborach często tworzą się skrzepy i krwiaki. Sama mutacja nie jest choroby, tylko zwiększa genetyczne predyspozycje do zachorowania na zakrzepicę. Być może w Twoim przypadku był jakiś dodatkowych czynnik.

    2013 córeczka 💜
    2 aniołki
    Ja: NT i przeciwciała Atg i Atpo; MTHFR 1298
    dqprx1hp00wr3pez.png
  • kate2friend Autorytet
    Postów: 2528 3542

    Wysłany: 1 kwietnia 2019, 13:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mialam 6 ciąż naturalnie stracone. Trzy z nich 10,7 i 6 tydzien. Nie biło serduszko i albo przestało bić. Dopiero po tych zdarzeniach zrobilam badania gdzie wyszły mutacje ale juz po pierwszej ciazy gin chciał mi dac clexane a ja od niego uciekłam nie posłuchałam sie go i trafiłam do innego gina przy drugiej ciazy gdzie nic mi nie dawał tylko acard. Teraz człowiek tylko zaluje ze moze juz druga by sie utrzymała gdybym została przy tym pierwszym ginie. On chciał mi dac clexane i encorto ktory tak naprawde wlasnie musze brac. A tu 7lat juz minęło od pierwszej straconej ciazy i teraz szykując sie na in vitro mam nadzieje ze 7 ciaza bedzie ta szczęśliwa liczba i sie utrzyma. Tak w to wierze i juz sie nie moge doczekac wizyty przed stymulacja zeby starac sie o malenstwo. Co nie zabije to mnie wzmocni. Nie wolno sie poddawać!

    Madera2000, Karr lubią tę wiadomość

    thgfs65gpu8ocaxc.png
    2021.05.05 crio blastki 4BB
    5dpt bhcg 20,52; 7dpt bhcg 48,18; 9dpt bhcg 189,84; 13dpt bhcg 1726; 14dpt usg mamy pecherzyk ciazowy
    21dpt bhcg 20544,47 mIU/ml prog 12,87
    2021.05.29 (23dpt) usg mamy serduszko❤
    2021.06.15 usg dzidzia ma 2cm❤
    2021.07.08 usg dzidzia ma 6cm❤
    2021.08.05 usg dziewczynka 150g❤
    2021.09.03 usg ważę juz 330g❤

    Mamy jeszcze 4❄❄❄❄
    2021.04.06 transfer blastki 4AB, 9dpt bhcg 0
    2020.03.19 Ania 52cm, 3680g
    2019.07.29 dzidzia 0,3cm ❤
    11dpt bhcg 959, 9dpt bhcg 354, 7dpt bhcg 81,76
    2019.07.08 FET 4AA godz 14:00 (EG)
    klz9f71xqupqgh4t.png
  • MonikA_89! Autorytet
    Postów: 7921 11233

    Wysłany: 1 kwietnia 2019, 13:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madera2000 wrote:
    Sprawdzalam wtedy po poronieniu 2 lata temu. I bialko c i s byly ok. U mnie czynnikiem ktory prawdopodobnie spowodowal ekspresje genow byla pierwsza ciaza z ktorej mam corke. Wlasnie to jest dziwne bo niby tylko vmutacja v Leiden i jeszcze jakas odpowiada za krzepniecie, ale czesto clexan pomaga tez dziewczynom z Mthfr ktore nie moga donosic ciazy. Zobaczymy co bedzie, troche sie boje szczerze mowiac.
    Bądź dobrej myśli :) Ja wychodzę z założenia, że lepiej się obstawić lekami, nawet profilaktycznie. Tym bardziej, że clexane nie zaszkodzi, a skoro może pomóc, to będziesz się czuła spokojniejsza :) Trzymam kciuki!

    Madera2000 lubi tę wiadomość

    qdkk2n0amiu7a1g7.png
    _____________________
    Kwiecień '21 jestem mamą!!! ♥️
    Wrzesień '20 transfer dwóch maluchów 10dpt 422,85 😍 13dpt 1570 ♥️ 19dpt dwa pęcherzyki w macicy😍 25dpt mamy serduszka!
    Marzec '20 - AZ blastusia 😭
    Luty '20 - IVF z KD nowa dawczyni = nowa nadzieja
    😭
    Styczeń '20 - IVF z KD! Nie rozmroziły się komórki...
    Grudzień '19 - IMSI - brak zarodków 😭
    Październik '19 - IMSI - brak zarodków 😭
    Maj '19 - criotransfer ❄️, cb 😭
    Kwiecień '19 - IMSI, transfer bliźniaków nieudany 😭
    Wrzesień '18 - nadzieja w naprotechnologii
    Maj '18 - IVF -Poronienie zatrzymane Synek 13tc [*] 😭
    Sierpień '17- rozpoczęcie leczenia w Invimed
    Przeciwciała p/otoczce komórki jajowej, aTPO i aTG, 120mln plemników, 50% ruch postępowy, morfologia 1%, SCD 21%, MTHFR hetero, PAI homo, AMH : mar18- 1.5, gru18- 0.99, sie19-1.8, lis19- 2.2 , kir AA, NK 18%, CD4/CD8 1,62
  • Madera2000 Autorytet
    Postów: 1032 721

    Wysłany: 1 kwietnia 2019, 18:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziekuje dziewczyny :* ja stracilam 15tc i 13tc wiec juz pozno. Mialam tylko duphaston. W tej 15tc to nawet prenatalne super przeszedl i pozniej taka niemila niespodzianka. Tez staram sie wierzyc w sile i moc lekow 👍🍀💪🏻Inaczej w ogole bym nie probowala. Kate czyli Ty jeszcze nie mialas ciazy prowadzonej na sterydach i heparynie.
    A jesli sie uda to gdzie bedziecie prowadzily ciaze? Myslalyscie juz o tym?

    2013 córeczka 💜
    2 aniołki
    Ja: NT i przeciwciała Atg i Atpo; MTHFR 1298
    dqprx1hp00wr3pez.png
  • kate2friend Autorytet
    Postów: 2528 3542

    Wysłany: 1 kwietnia 2019, 20:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madera2000 wrote:
    Dziekuje dziewczyny :* ja stracilam 15tc i 13tc wiec juz pozno. Mialam tylko duphaston. W tej 15tc to nawet prenatalne super przeszedl i pozniej taka niemila niespodzianka. Tez staram sie wierzyc w sile i moc lekow 👍🍀💪🏻Inaczej w ogole bym nie probowala. Kate czyli Ty jeszcze nie mialas ciazy prowadzonej na sterydach i heparynie.
    A jesli sie uda to gdzie bedziecie prowadzily ciaze? Myslalyscie juz o tym?
    Wlasnie w 4 ciazy bylo widac juz zarodki, wtedy brałam clexane i dexamethazon ale lekarze powiedzieli ze podejrzenie ciazy zasniadowej bo pecherzyk poprzerywany i niewyraźny i zgodziłam sie na przerwanie ciazy. Za duzo naczytałam sie i bylam przerażona o komsekfencjach ciazy zasniadowej. Pozniej okazalo sie po badaniach ze wyniki histo pat byly Ok. Ale to bylo 5 lat temu. Jakos nie mialam dostępu do innych lekarzy. Teraz na pewno poradziłabym sie innych ginekologów zanim podjęłabym taka decyzje. Pozniej po tym mialam droznosc jajowodów laparoskopowo. Udalo sie udroznic prawy jajowod a lewy nie. Uwolniono macice ze zrostów bo byla cała w pajęczynie i to przez nie w poprzedniej ciazy był taki obraz usg poprzerywanego pecherzyka. Dr powiedzial ze prawy jajowod jest bardzo slaby i ze rzeski slabo pracują i jest duze prawdopodobieństwo ze moze byc ciaza pozamaciczna. Niestety okazalo sie po 2latach staran po iui ze zatrzymał sie zarodek wlasnie w prawym jajowodzie a ja dostalam normalnie okres. Przekonana bylam ze iui sie nie udała. Okres sie skończył ja zaczelam plamić prawie miesiac. Jeździłam po lekarzach dwa tygodnie i żaden nawet nie zasugerował ze to moze byc ciaza pozamaciczna. Nawet moj gin juz od trzech lat nic nie podejrzewał. Po dwoch dniach od wizyty u niego padłam na ziemie i to juz był prawie koniec. Pekl jajowod i do szpitala na stol. Tam usuneli mi jajowod a od tamtej pory zbieraliśmy na in vitro. Teraz czekałam na okres i mialam zaczac stymulacje a tu po 2latach nagle ciaza! W lewym tym niedroznym jajowodzie. Niestety chcialam a nawet prosiłam zeby mi go usuneli. Ale powiedzieli ze jesli jest caly to mi go zostawia bo nie moga pozbawić mnie naturalnej płodności. Taki maja regulamin... teraz dochodzę do siebie i zaczelam nowy cykl i mega mocno sie oczyszczam. Jak zacznę kolejny cykl to wtedy umowie sie do dr Sroki. Pewnie bedziemy musieli powtórzyć sporo badan i moze uda sie nam podjeść w trzecim cyklu.

    thgfs65gpu8ocaxc.png
    2021.05.05 crio blastki 4BB
    5dpt bhcg 20,52; 7dpt bhcg 48,18; 9dpt bhcg 189,84; 13dpt bhcg 1726; 14dpt usg mamy pecherzyk ciazowy
    21dpt bhcg 20544,47 mIU/ml prog 12,87
    2021.05.29 (23dpt) usg mamy serduszko❤
    2021.06.15 usg dzidzia ma 2cm❤
    2021.07.08 usg dzidzia ma 6cm❤
    2021.08.05 usg dziewczynka 150g❤
    2021.09.03 usg ważę juz 330g❤

    Mamy jeszcze 4❄❄❄❄
    2021.04.06 transfer blastki 4AB, 9dpt bhcg 0
    2020.03.19 Ania 52cm, 3680g
    2019.07.29 dzidzia 0,3cm ❤
    11dpt bhcg 959, 9dpt bhcg 354, 7dpt bhcg 81,76
    2019.07.08 FET 4AA godz 14:00 (EG)
    klz9f71xqupqgh4t.png
  • Madera2000 Autorytet
    Postów: 1032 721

    Wysłany: 2 kwietnia 2019, 09:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tu jest fajne wyjasnienie wszystkiego co sie wiaze z Mthfr, polecam lekture :)
    http://blondpanidomu.pl/mthfr-przyczyny-objawy-leczenie/

    2013 córeczka 💜
    2 aniołki
    Ja: NT i przeciwciała Atg i Atpo; MTHFR 1298
    dqprx1hp00wr3pez.png
  • Karr Autorytet
    Postów: 792 864

    Wysłany: 2 kwietnia 2019, 17:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, dziś miałam transfer, podano jeden zarodeczek, test za 10 dni :) teraz odpoczywamy, trzymajcie kciuki :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 kwietnia 2019, 18:22

    Asiulka84, kate2friend, anka1987, Madera2000, i_ka, Domi92, Martita92, Anna Ka, MonikA_89! lubią tę wiadomość

    f2wl3e5esh2i11nc.png

    DRUGA PROCEDURA
    2019.10. 9dpt - 155 ; 11dpt - 392 ; 15dpt - 2061 ; 21dpt - 10.348 ; 24dpt - ❤ 😍✊✊✊
    2019.05. 9dpt - 19 ; 11dpt - 24 ; 14dpt - 47 ; 18dpt - 216 ; 22dpt - 698 ; 24dpt - 851 ; 42dpt - 1756 ; 43dpt - 1615 (8t+4) :(
    2019.04. 9dpt 8,28 ; 11dpt 2,8 :(
    2019.02. punkcja, transfer odroczony


    PIERWSZA PROCEDURA
    2018.07./04./02. beta 3x0 :(
  • Madera2000 Autorytet
    Postów: 1032 721

    Wysłany: 2 kwietnia 2019, 19:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Super, trzymam kciuki 🍀🍀🍀👍😀
    Ja czekam na okres żeby zacząć stymulację, po raz pierwszy od dawna nie moge sie doczekać kiedy przyjdzie 😅🤘
    Karr wrote:
    Hej dziewczyny, dziś miałam transfer, podano jeden zarodeczek, test za 10 dni :) teraz odpoczywamy, trzymajcie kciuki :)

    Karr, Anna Ka, Asiulka84, kate2friend lubią tę wiadomość

    2013 córeczka 💜
    2 aniołki
    Ja: NT i przeciwciała Atg i Atpo; MTHFR 1298
    dqprx1hp00wr3pez.png
  • Karr Autorytet
    Postów: 792 864

    Wysłany: 2 kwietnia 2019, 19:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madera2000 wrote:
    Super, trzymam kciuki 🍀🍀🍀👍😀
    Ja czekam na okres żeby zacząć stymulację, po raz pierwszy od dawna nie moge sie doczekać kiedy przyjdzie 😅🤘
    Też tak miałam, teraz niech nie przyłazi 9 m-cy:)

    f2wl3e5esh2i11nc.png

    DRUGA PROCEDURA
    2019.10. 9dpt - 155 ; 11dpt - 392 ; 15dpt - 2061 ; 21dpt - 10.348 ; 24dpt - ❤ 😍✊✊✊
    2019.05. 9dpt - 19 ; 11dpt - 24 ; 14dpt - 47 ; 18dpt - 216 ; 22dpt - 698 ; 24dpt - 851 ; 42dpt - 1756 ; 43dpt - 1615 (8t+4) :(
    2019.04. 9dpt 8,28 ; 11dpt 2,8 :(
    2019.02. punkcja, transfer odroczony


    PIERWSZA PROCEDURA
    2018.07./04./02. beta 3x0 :(
  • Domi92 Przyjaciółka
    Postów: 75 47

    Wysłany: 2 kwietnia 2019, 19:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karr wrote:
    Hej dziewczyny, dziś miałam transfer, podano jeden zarodeczek, test za 10 dni :) teraz odpoczywamy, trzymajcie kciuki :)
    Hej, jak wyglądał u Ciebie progesteron, bo ja znów mam za wysoki. Po okresie od 2 dc znów zaczęłam stymulację, łykam te tabletki już 2 cykl a z progesteronem nic nie robią? W czwartek miałam jechać na pomiar endometrium i kazali odwołać wizytę, jednak pojadę chyba po to żeby coś ustalić. Nie wiem niech mi coś zapisze? Jesteśmy już tak blisko, a tu ciągle pod górę... Oczywiscie trzymam kciuki!!!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 kwietnia 2019, 19:28

  • i_ka Autorytet
    Postów: 1590 1194

    Wysłany: 2 kwietnia 2019, 19:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Super Karr, trzymam kciuki :)

    Karr lubi tę wiadomość

    klz99vvj720njnd5.png
    12.12.2019 mamy ❤️
    Beta7dpt61,21;9dpt177,4;11dpt465,05;14dpt1965,72
    18.11.2019 FET ❄️
    10.2019 II IVF
    ❄️❄️❄️❄️
    —————————————-
    7.2019 FETx2 - beta <0,1
    6.2019 I IVF ❄️❄️
    —————————————-
    9.17 - pocz. starań; 9.18 Invimed
    Endometrioza I st., AMH 1,91
    MTHFR_677C-T hetero, PAI-1 homo
    on: morf. 1% Kariotypy: ok
  • Madera2000 Autorytet
    Postów: 1032 721

    Wysłany: 2 kwietnia 2019, 20:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A co Dr bedzie mi badal podczas stymulacji zeby stwierdzic czy jestem gotowa na transfer? Tylko progesteron czy inne hormony tez?
    Domi92 wrote:
    Hej, jak wyglądał u Ciebie progesteron, bo ja znów mam za wysoki. Po okresie od 2 dc znów zaczęłam stymulację, łykam te tabletki już 2 cykl a z progesteronem nic nie robią? W czwartek miałam jechać na pomiar endometrium i kazali odwołać wizytę, jednak pojadę chyba po to żeby coś ustalić. Nie wiem niech mi coś zapisze? Jesteśmy już tak blisko, a tu ciągle pod górę... Oczywiscie trzymam kciuki!!!

    2013 córeczka 💜
    2 aniołki
    Ja: NT i przeciwciała Atg i Atpo; MTHFR 1298
    dqprx1hp00wr3pez.png
  • Domi92 Przyjaciółka
    Postów: 75 47

    Wysłany: 2 kwietnia 2019, 20:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madera2000 wrote:
    A co Dr bedzie mi badal podczas stymulacji zeby stwierdzic czy jestem gotowa na transfer? Tylko progesteron czy inne hormony tez?
    Mnie zlecili tylko progesteron, za pierwszym razem badalam w 10 dc był ok a w 12 dc już za wysoki. Za drugim razem badałam w 2, 5 i 10 dc.

  • Karr Autorytet
    Postów: 792 864

    Wysłany: 2 kwietnia 2019, 22:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Domi92 wrote:
    Hej, jak wyglądał u Ciebie progesteron, bo ja znów mam za wysoki. Po okresie od 2 dc znów zaczęłam stymulację, łykam te tabletki już 2 cykl a z progesteronem nic nie robią? W czwartek miałam jechać na pomiar endometrium i kazali odwołać wizytę, jednak pojadę chyba po to żeby coś ustalić. Nie wiem niech mi coś zapisze? Jesteśmy już tak blisko, a tu ciągle pod górę... Oczywiscie trzymam kciuki!!!

    Teraz miałam <0.05 ng/ml.. też mi się wydaje , że coś powinni z tym podziałać u Ciebie...może po punkcji masz rozchuśtane jajniki jeszcze i hormony szaleją...?

    f2wl3e5esh2i11nc.png

    DRUGA PROCEDURA
    2019.10. 9dpt - 155 ; 11dpt - 392 ; 15dpt - 2061 ; 21dpt - 10.348 ; 24dpt - ❤ 😍✊✊✊
    2019.05. 9dpt - 19 ; 11dpt - 24 ; 14dpt - 47 ; 18dpt - 216 ; 22dpt - 698 ; 24dpt - 851 ; 42dpt - 1756 ; 43dpt - 1615 (8t+4) :(
    2019.04. 9dpt 8,28 ; 11dpt 2,8 :(
    2019.02. punkcja, transfer odroczony


    PIERWSZA PROCEDURA
    2018.07./04./02. beta 3x0 :(
  • Domi92 Przyjaciółka
    Postów: 75 47

    Wysłany: 3 kwietnia 2019, 00:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karr wrote:
    Teraz miałam <0.05 ng/ml.. też mi się wydaje , że coś powinni z tym podziałać u Ciebie...może po punkcji masz rozchuśtane jajniki jeszcze i hormony szaleją...?
    Raczej nie bo na początku cyklu wynik jest ok, a poźniej szybko rośnie. Zobaczymy co w czwartek mi powie, bo ciągle jestem na tych lekach a po tym metypredzie średnio się czuje pomimo zmniejszonej dawki.

  • MonikA_89! Autorytet
    Postów: 7921 11233

    Wysłany: 3 kwietnia 2019, 06:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madera2000 wrote:
    A co Dr bedzie mi badal podczas stymulacji zeby stwierdzic czy jestem gotowa na transfer? Tylko progesteron czy inne hormony tez?
    Mi podczas stymulacji dr kazał sprawdzać estradiol i progesteron. Chyba 3x robiłam. Po punkcji już nic nie badałam

    qdkk2n0amiu7a1g7.png
    _____________________
    Kwiecień '21 jestem mamą!!! ♥️
    Wrzesień '20 transfer dwóch maluchów 10dpt 422,85 😍 13dpt 1570 ♥️ 19dpt dwa pęcherzyki w macicy😍 25dpt mamy serduszka!
    Marzec '20 - AZ blastusia 😭
    Luty '20 - IVF z KD nowa dawczyni = nowa nadzieja
    😭
    Styczeń '20 - IVF z KD! Nie rozmroziły się komórki...
    Grudzień '19 - IMSI - brak zarodków 😭
    Październik '19 - IMSI - brak zarodków 😭
    Maj '19 - criotransfer ❄️, cb 😭
    Kwiecień '19 - IMSI, transfer bliźniaków nieudany 😭
    Wrzesień '18 - nadzieja w naprotechnologii
    Maj '18 - IVF -Poronienie zatrzymane Synek 13tc [*] 😭
    Sierpień '17- rozpoczęcie leczenia w Invimed
    Przeciwciała p/otoczce komórki jajowej, aTPO i aTG, 120mln plemników, 50% ruch postępowy, morfologia 1%, SCD 21%, MTHFR hetero, PAI homo, AMH : mar18- 1.5, gru18- 0.99, sie19-1.8, lis19- 2.2 , kir AA, NK 18%, CD4/CD8 1,62
  • Domi92 Przyjaciółka
    Postów: 75 47

    Wysłany: 3 kwietnia 2019, 08:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MonikA_89! wrote:
    Mi podczas stymulacji dr kazał sprawdzać estradiol i progesteron. Chyba 3x robiłam. Po punkcji już nic nie badałam
    Estradiol badałam 2 razy przed punkcją, a transfer miałam już z góry przełożony.

  • Madera2000 Autorytet
    Postów: 1032 721

    Wysłany: 3 kwietnia 2019, 10:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jestem na becie bo mi rano wyszedl blady test. Zrobilam zeby przyspieszyc okres zeby juz wreszcie zaczac ta stymulacje 😯

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 kwietnia 2019, 10:23

    Anna Ka, Karr, MonikA_89! lubią tę wiadomość

    2013 córeczka 💜
    2 aniołki
    Ja: NT i przeciwciała Atg i Atpo; MTHFR 1298
    dqprx1hp00wr3pez.png
‹‹ 236 237 238 239 240 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Śluz szyjkowy, śluz z podniecenia, wydzielina z pochwy, upławy - jak odróżniać?

Śluz szyjkowy to bardzo ważny wskaźnik kobiecej płodności. Jak odróżniać poszczególne rodzaje śluzu? Czym różni się naturalny śluz szyjkowy od śluzu wynikającego z podniecenia? Czym są upławy i kiedy warto zgłosić się do lekarza? Jak zapisywać poszczególne rodzaje śluzu w aplikacji OvuFriend? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Smog - czy smog w Polsce może obniżać płodność?

Polska jest jednym z najbardziej zanieczyszczonych krajów na świecie. To niestety przykry fakt. Jesteśmy świadomi, że smog negatywnie wpływa na nasz organizm - płuca, serce. Ale czy może również upośledzać naszą płodność? Czy może dodatkowo obniżać parametry nasienia? Czy możemy mądrze się przed tym zabezpieczać, czy to już histeria? Zadaliśmy to pytanie ekspertom, przeczytaj co usłyszeliśmy!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego