IVF
-
WIADOMOŚĆ
-
Dziewczyny tak bardzo dziękuję Wam za pamięć. Mój Luby tak się dzisiaj pięknie mną zajął, że jestem spokojna. To proces. Powtarzam to sobie i innym. Jest trochę do dupy ale będziemy jeszcze działać. Jak nie teraz to za jakiś czas się uda.
Dobrego weekendu Kochane.malinka1984, agniesia2569, Kava, Tosia 1981, martusia1986, Katha81, mala29_, Beata.D, ivi, Fedra lubią tę wiadomość
-
Jest nowy dzień. Ładny dzień. Będziemy działać dalej. Pracuję w branży medycznej i nasze męki (zwłaszcza moje) lekowe, zastrzykowe i samopoczuciowe to pikuś wobec cierpienia całego świata. Trzeba wziąć oddech i brnąć do przodu. To było moje drugie in vitro i trzeci transfer. Z programu mam jeszcze dwa. Zatem nie koniec działań. Co nas nie zabije to nas wzmocni. Damy radę. Chwila oddechu i do boju.
I list do Św. Rity napiszę to może się za nami w końcu wstawiWiadomość wyedytowana przez autora: 21 czerwca 2014, 14:07
kaarolaa, Tosia 1981, Kava, gosia81, ako99, mala29_, agniesia2569, martusia1986, malinka1984, Beata.D, ivi, niecierpliwa, Fedra, Iownka lubią tę wiadomość
-
Misia-podziwiam Cie za Twoja wytrwalosc,niezłomność,kurcze sama bym chciala taka byc Juz za samo to powinnas byc "wynagrodzona"Dopingujace masz podejscie,no i przede wszystkim wsparcie meza Trzymam kciuki za postepy w Waszy przypadku i wspieram rowniez
ivi, Tosia 1981, malinka1984, mala29_, MisiaMisia, Fedra lubią tę wiadomość
-
Jesteście Kochane.
Zamartwianie się niczego nowego nam nie wniesie. Zatem ważne jest to co dziś i jutro. Patrzymy do przodu. Nawet gdyby miało nie wyjść, to będziemy mogli sobie powiedzieć, że dużo zrobiliśmy. Dużo rozmawiamy i to powoduje, że się nie gubimy. Razem dokonujemy wyborów, stawiamy sobie granice i ewentualne plany awaryjne To, że nie chodzę po ścianach zawdzięczam mojemu cudownemu Lubemu
Mam nadzieję, że pojawią się tutaj niedługo piękne wiadomościako99, Tosia 1981, Mount, Beata.D, Kava, kaarolaa, malinka1984, ivi, agniesia2569 lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-