IVF
-
WIADOMOŚĆ
-
Aniabbb witaj i powodzenia!!! Ja też miałam jedno podejście w Invikcie W-wa. Mi się nie udało ale za Ciebie trzymam kciuki! ☺ Kto Cię prowadzi?
PS. Radzę Ci zrobić na własną rękę wymaz z kanału szyjki macicy na bakterie lub chociaż czystość pochwy. Oni w Invikcie tego nie wymagają i nie zlecają ale to bardzo ważne przed transferem. Jak zrobisz teraz to ewentualnie będzie jeszcze czas na podleczenie. -
Prowadzi mnie Katarzyna Pietuch,leczyłam się juz u niej prywatnie i jestem bardzo zadowolona(lekarz z powołania) ,dlatego też zdecydowałam się na Invictę(jest tam od niedawna od stycznia chyba).Czystość pochwy ok!Invicta Warszawa
07.07.2016 początek stymulacji,krótki protokół,3 mrożaczki
transfer 13.09 -biochemiczna.
19.10 histeroskopia
transfer 12.11- czekamy na cud -
nick nieaktualnyAnatolka wrote:Osobno. Mutacje nie wychodzą w kariotypie.
A kiedy zlecaja takie badanie ?
No wlasnie jak mutacj nie wychodza w kariotypie zastanawiam sie po co sie go w ogole bada
zeby kasy wiecej poszlo chyba ...
Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 czerwca 2016, 11:17
-
A to nie miałam z nią styczności. Ważne, że jesteś zadowolona ☺ A co do IMSI jeśli nasienie jest ok a Ty nie masz endometriozy to ICSI powinno wystarczyć. Ale tu lepiej zdać się na lekarza. My mieliśmy FAMSI bo nasienie tragiczne.
Madzik_6 lubi tę wiadomość
-
hm lekarka mnie namawia,mówi że zwiększy to szanse ,ale wiadomo kasa,zdecydowaliśmy sie na AH ,ja zastanawiałam się nad Embrio glue,ale Dr mówi że w moim przypadku to bez sensu, bo ona tak przygotuje śluzówkę że nie będzie to potrzebne.
A Wy podchodzicie do in vitro przez nasienie czy są jeszcze jakieś problemy po Twojej stronie?
Invicta Warszawa
19.10 histeroskopia
nick nieaktualny
-
Mi kazali zbadać,ale na wczorajszej wizycie dowiedziałam sie że kariotypy rzadko wychodzą nie tak a jeśli już to częściej po męskiej stronie. JA czekam na wyniki

Invicta Warszawa
19.10 histeroskopia