IVF
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyKonwalia - moja sprawa wciąż w toku
Nie sądzę żebym jako jednostka coś zdziałała, ale jeśli tak to byłabym przeszczęśliwa.
W piątek rozmawiałam z MZ, wypięli się na mnie i kazali klinice się ze mną porozumieć. Klinika podobno już ze mną rozmawia i mamy nawet jakieś ustalenia, tyle tylko, że do mnie nikt nie dzwonił
Ręka rękę myje. -
Hej dziewczyny jestem tu nowa i nie wiem od czego zacząć
zaczynam dopiero z IVF i jestem w tym temacie zielona....może opisze w skrócie moją historie..starałam sie ponad rok leczyłam się i w listopadzie lekarz powiedział że robimy przerwe i miesiąc później byłam w ciąży niestety pozamacicznej...2010 dwie ciąże pozamaciczne(jajowodowe) laparoskopia.po drodze doszła niedoczynność tarczycy..a teraz mam 35lat i postanowiłam podejśc do ivf..w grudniu miałam pierwszą wizyte w invimed K-ce.mam długi protokół gonal f 175..oczywiście cały tydzień czytałam wasze posty:)
pozdrawiam Was wszystkie i trzymam kciuki za wszystkie!Anko:-) lubi tę wiadomość
23.02-transfer
23.04-transfer 3AA i 4AA
07.07- 3AB i 4AB
13.11-6AB -
Cześć dziewczęta, byłam wczoraj na mojej pierwszej wizycie po udanym transferze. Widziałam dwa pęcherzyki ciążowe- jeden okrąglutki, drugi nie. Lekarz mówił, żeby jeszcze się nie nastawiać, bo nic nie jest przesądzone. Narazie są tylko pęcherzyki, nie widać jeszcze zarodków. Beta nie przyrasta mi jak na bliźniaki, choć sama nie wiem, czy w ciąży podwójnej zawsze rośnie x 2. Cieszę się, ale też mam tysiące obaw różnorakich (o to, że mogłabym być mamą bliźniąt nie martwię się wcale
)
Viki26, Tosia 1981, Asienka1184, niecierpliwa, Konwalia, sisi, Anatolka, kuciak, Sysiaaaaa, czarownica_tea, Justine, GabiK, Beata.D lubią tę wiadomość
-