Odpowiedz

IVF a Anglii?

Oceń ten wątek:
  • Lilah Autorytet
    Postów: 623 361

    Wysłany: 11 października 2016, 10:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    evcikm81 wrote:
    Dzis wizyta niby spokojna ale mam wrazenie,ze dzis nawet jajniki sie odzywaja

    Powodzenia i daj znac jak poszlo!

    2020 - starania o drugie dziecko na jakis czas zawieszone ale...czekamy i pragniemy Cie nasz drugi skarbie
    2018 - jest corka 😍
    2017 - ivf nr 2 😊
    2016 - ivf nr 1 😞

    I trust that my baby will come to me at the right time 🙂
  • sisi Autorytet
    Postów: 4068 3823

    Wysłany: 11 października 2016, 11:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Evcik wszystkie kciuki mam zaciśnięte, nawet te u stóp ;) :P O której masz wizytę?

    Lilah bardzo podoba mi sie Twój nowy avatarek :)

    Lilah lubi tę wiadomość

    m3sxyx8dqmb310pu.png
    20/07/2017 Helenka 3620 i 58cm
    19/11/2019 Majeczka 3560 i 55cm
  • evcikm81 Autorytet
    Postów: 335 316

    Wysłany: 11 października 2016, 12:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O 14.30 dam znac dzieki dziewczyny

    w4sq3e3kcmsv45kr.png
  • evcikm81 Autorytet
    Postów: 335 316

    Wysłany: 11 października 2016, 17:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej
    Wszystko ok ide do przodu,zadnych konkretow po zatym,ze cysta na jajniku troszke sie zwiekszyla,gdybym nie zapytala to i by tego mi nie [email protected]
    Zmniejszyli mi buserelin z 50 units na 20 i od dzis zaczynam gonalF 300 units do nastepnej srody.
    Wtedy scan i albo dzialaja albo jeszcze cos dokladaja.
    Ogolnie jestem zadowolona,ale mogli by to jakos baedziej wyjasnic.
    Pani Dr.zrobila scan nic nie mowiac,a pozniej pielegniarka wyjasnila jak obslugiwac pen na gonal i tyle:)
    Sisi teraz twoja kolej kiedy ty masz w czwrtek?

    sisi, Lilah lubią tę wiadomość

    w4sq3e3kcmsv45kr.png
  • evcikm81 Autorytet
    Postów: 335 316

    Wysłany: 11 października 2016, 17:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny a wy ile macie podejsc bo ja jedno fresh i 2 frozen jesli cos bedzie do mrozenia,ale cykl pelny tylko jeden.

    w4sq3e3kcmsv45kr.png
  • Niezapominajka30 Autorytet
    Postów: 262 182

    Wysłany: 11 października 2016, 17:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To swietne wiesci Evcik, zaczynasz juz gonal, oby szybko teraz zlecial Ci czas do nastepnego skanu. Ja tak samo mam miec refundowany tylko 1 cykl plus 2 mrozaki, uwazam to za niesprawiedliwe, bo inne councile maja nawet po 3 pelne cykle. Zastanawiam sie jak to jest po przeprowadzce, czy nagle sie zyskuje kolejne cykle.

    Swiezy transfer blastocysty- 30.11- ciaza biochemiczna
    Podanie Eskimoska 1.02, wynik 12.02, nieudany
    Wlewy z intralipidu 07-08. 2017
    Transfer 29.09
    Serduszko 3.11
    haslur2.png
  • evcikm81 Autorytet
    Postów: 335 316

    Wysłany: 11 października 2016, 17:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wszystko jest zalene od post codu,niektorzy maja albo 3 albo 1 albo wcale wiec i tak nie mamy na co nazekac:)
    Jestesmy w tym samym council wiec mamy tak samo,w moim przypadku podlegam pod ten post code gdzie miesci sie GP i ich council,ale Croydon tez ma tylko jeden bo sprawdzalam..

    w4sq3e3kcmsv45kr.png
  • evcikm81 Autorytet
    Postów: 335 316

    Wysłany: 11 października 2016, 17:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak juz raz wykozystasz to juz nie nalezy ci sie nastepne

    w4sq3e3kcmsv45kr.png
  • sisi Autorytet
    Postów: 4068 3823

    Wysłany: 11 października 2016, 18:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Evcik gratuluję udanego scanu, oby teraz jajka ładnie i równo rosły. Kiedy masz robić zastrzyk z gonalu, rano czy wieczorem?
    Ja mam mój scan dopiero w czwartek za tydzień 20 października, jeszcze 9 zastrzyków przedemną.

    Co do refundacji to też mam jeden cykl ale nie wiem ile mrożaków, 1 albo 2 muszę sprawdzić. Właśnie zastanawia mnie czy jeśli wykorzystam tą refundację i przeprowadzę się w inny rejon gdzie dwa cykle są refundowane to będę mogła podejść jeszcze raz?

    m3sxyx8dqmb310pu.png
    20/07/2017 Helenka 3620 i 58cm
    19/11/2019 Majeczka 3560 i 55cm
  • Niezapominajka30 Autorytet
    Postów: 262 182

    Wysłany: 11 października 2016, 18:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wybacz Evcik jakos mi wylecialo z glowy ze jestesmy dokladnie ten sam council :p. Nie ma co martwic sie na zapas, trzeba wierzyc ze sie nam uda :).

    Swiezy transfer blastocysty- 30.11- ciaza biochemiczna
    Podanie Eskimoska 1.02, wynik 12.02, nieudany
    Wlewy z intralipidu 07-08. 2017
    Transfer 29.09
    Serduszko 3.11
    haslur2.png
  • Lilah Autorytet
    Postów: 623 361

    Wysłany: 11 października 2016, 20:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sisi wrote:
    Evcik wszystkie kciuki mam zaciśnięte, nawet te u stóp ;) :P O której masz wizytę?

    Lilah bardzo podoba mi sie Twój nowy avatarek :)


    A tak pomyslalam ze w koncu sobie cos wstawie a nie bede taka bezosobowa ;)

    Ja mam dziewczyny 2 pelne cykle plus 4 transfery mrozaczkow refudnowane.
    Niestety macie racje to tylko i wylacznie jest loteria kodow pocztowych. Znam osoby ktore maja i 3 podejscia.
    Nic, trzeba wierzyc ze tyle ile mamy nam w zupelnosci wystarczy.


    Niezapominajko a Ty juz wiesz kiedy ruszasz z lekami?

    2020 - starania o drugie dziecko na jakis czas zawieszone ale...czekamy i pragniemy Cie nasz drugi skarbie
    2018 - jest corka 😍
    2017 - ivf nr 2 😊
    2016 - ivf nr 1 😞

    I trust that my baby will come to me at the right time 🙂
  • Niezapominajka30 Autorytet
    Postów: 262 182

    Wysłany: 11 października 2016, 20:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja na razie czekam na potwierdzenie przyznania mi dofinansowania na lecznie. Za rada Lilah znalazlam akupunkturzystke nalezaca do stowarzyszenia, zajmujaca sie nieplodnoscia i przygotowaniem do IVF i zaczynam juz w czwartek igielki. Nie nastawiam sie zeby takie sesje jakos drastyczne zwiekszyly szanse powodzenia zabiegu ale mysle ze jest to dobra forma zmniejszenia stresu zwiazanego z oczekiwaniem i pozniejszym zabiegiem

    Swiezy transfer blastocysty- 30.11- ciaza biochemiczna
    Podanie Eskimoska 1.02, wynik 12.02, nieudany
    Wlewy z intralipidu 07-08. 2017
    Transfer 29.09
    Serduszko 3.11
    haslur2.png
  • evcikm81 Autorytet
    Postów: 335 316

    Wysłany: 11 października 2016, 21:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gonal trzeba robic wieczorem tak mi powiedziala pielegniarka,dokladnie trzeba sie cieszyc,ze cokolwiek mamy za darmo.

    Niezapominajka a ty juz bylas na jakims spotkaniu w szpitalu,bo ja mialam dwa i szpital wyslala zapytanie o dofinansowanie.

    Ja dzis dostalam w ciry od mojego M ,ze mam nie wymyslac,nie czytac,i robic to co lekarze kaza i sie nie stresowc.
    Jedyne co to zajadam witaminki orzechy brazylijskie,a jesli chodzi o akupunkture to nie wiem czy by mnie to zrelaksowalo bo nie cierpie igiel:)

    w4sq3e3kcmsv45kr.png
  • evcikm81 Autorytet
    Postów: 335 316

    Wysłany: 11 października 2016, 21:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak czy siak jesteem bardzo zadowolona,ze idziemy do przodu. Troche sie boje dzis tego nast zastrzyku bo on ma wiecej skutkow ubocznych,i jakis jest dla mnie skomplikowany i igla sie wydaje dluzsza...:)
    Ah kolejny target ktory przyblizy nas do celu

    w4sq3e3kcmsv45kr.png
  • Niezapominajka30 Autorytet
    Postów: 262 182

    Wysłany: 11 października 2016, 22:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No wlasnie ja nie bylam jeszcze na zadnym i nie wiem w sumie o co chodzi, po tym jak w poprzedniej klinice czekalam nawizyte 3 miesiace i do niej nie doszlo, wyslano moj refferal jako natychmiastowy, wyjasniajac cala sytuacje i zamieszanie, po tym jak refferal doszedl, po 3 tygodniach wyslali smsa zeby sie zarejestrowac i czekac na dokumenty do wypelnienia, dokumenty przyszly po kolejnych 3 tygodniach, na tym etapie juz mnie poinformowano ze ktorys z ich lekarzy przeanalizowal moje dokumenty i potwierdzil ze w moim przypadku ivf to wlasciwa droga na teraz. W tych dokumentach byla mowa zeby odeslac je jak najszybciej i wtedy oni beda mogli w moim imieniu aplikowac o funding. EVcik czy u Ciebie wygladalo to podobnie? Ile czekalas na te pierwsza wizyte i jak Cie o niej poinformowali?

    Evcik rzeczywiscie moze teraz lepiej nie czytac za wiele roznych historii itp, kazdy jest inny, jezeli ktos ma jakies nieprzyjemne objawy to nie znaczy ze my tez je bedziemy miec. Np Clomid jadlam jak cukierki, to oczywiscie wiele slabszy lek, ale ja nigdy nawet tabletek anty nie moglam brac bo mialam wszystkie skutki uboczne, a clomid nic, a znajac siebie oczekiwalam jakis strasznych objawow. Najwazniejsze ze idziecie do przodu i niech te dni plyna Wam jak najszybciej :).

    Swiezy transfer blastocysty- 30.11- ciaza biochemiczna
    Podanie Eskimoska 1.02, wynik 12.02, nieudany
    Wlewy z intralipidu 07-08. 2017
    Transfer 29.09
    Serduszko 3.11
    haslur2.png
  • sisi Autorytet
    Postów: 4068 3823

    Wysłany: 12 października 2016, 11:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Evcik teraz pójdzie z górki, zaraz scan, punkcja i transfer, zanim się obejrzysz już będziesz w ciąży :)

    No właśnie ja mam na tej mojej rozpisce napisane, że menopur i buserelin będę brać rano ale przyszłą wizytę mam na 11 40 i tam mają mi zrobić pierwszy zastrzyk, a nie wydaje mi się, że będe mogła kolejny zrobić 3h wcześniej. No nic, nie będę się teraz tym głowić.
    Jak wygląda ten gonal, musisz sama go mieszać czy jest w postaci pena?

    Robili Ci jakieś badania krwi przed scanem czy tylko na podstawie usg stwierdzili, że możesz rozpocząć stymulację?

    Niezapominajka jestem co prawda zupełnie gdzie indziej ale gdy pani doktor wysłała moje skierowanie na dofinansowanie to czekałam dokładnie 7 tygodni na certyfikat i list z data pierwszego appointmentu. Właśnie dziewczyny czy wy też dostałyście termin 6 miesięcy na podejście do tego in vitro inaczej przepada?

    Miłego dnia! :)

    m3sxyx8dqmb310pu.png
    20/07/2017 Helenka 3620 i 58cm
    19/11/2019 Majeczka 3560 i 55cm
  • Lilah Autorytet
    Postów: 623 361

    Wysłany: 12 października 2016, 15:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niezapominajko to powodzenia na igielkach, mi zabiegi pomagaja nie tylko na stres i napiecie.
    Odkad pamietam mialam za wysoka prolaktyne i nigdy jej nie leczylam, bo lekarza twierdzili ze nie jest az tak wysoka zeby zbijac lekami.
    Po 3 miesiacach akupunktury zbadalam i poziom zmniejszyl sie dwukrotnie i jest teraz w normie.
    Druga sprawa: mam nieregularne cykle, za krotka faze po owulacji i plamienia.
    Mialam robiony zabieg aku specjalnie pod tym katem i ten sam cykl byl piekny, z 14 dniami po owulacji i bardzo malo plamien w porownaniu z tym co jest zwykle.
    Takze wiem, ze na mnie to dziala :)



    Sisi ja tylko dostalam list w maju od lekarza pytajacy nas czy chcemy teraz ivf czy maja nasza sprawe oddac z powrotem do GP. Nie bylo nic o terminach ale tak to zrozumialam, ze albo bierzemy albo nie i nie mozemy w nieskonczonosc czekac z decyzja. Dodam ze o ivf wspomnieli nam juz rok temu wiec i tak dlugo pozwolili nam podejmowac decyzje ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 października 2016, 15:00

    2020 - starania o drugie dziecko na jakis czas zawieszone ale...czekamy i pragniemy Cie nasz drugi skarbie
    2018 - jest corka 😍
    2017 - ivf nr 2 😊
    2016 - ivf nr 1 😞

    I trust that my baby will come to me at the right time 🙂
  • Niezapominajka30 Autorytet
    Postów: 262 182

    Wysłany: 12 października 2016, 15:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzwonilam do szpitala i rzeczywiscie sie okazuje ze najpierw jest wizyta, dopiero potem wysylaja aplikacje o funding. Troche rozczarowujace bo jak tam dzwonilam to mnie inaczej poinformowali, ze nie moge miec wizyty bez funding przyznanego. Mam wrazenie ze wszystko jest sztucznie przeciagane, czekam juz 6 tygodni a nie mam wizyty wyznaczonej, mimo ze za kazdym razem jak dzwonie to przypominam ze moje skierowanie na leczenie ma tryb natychmiastowy.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 października 2016, 16:23

    Swiezy transfer blastocysty- 30.11- ciaza biochemiczna
    Podanie Eskimoska 1.02, wynik 12.02, nieudany
    Wlewy z intralipidu 07-08. 2017
    Transfer 29.09
    Serduszko 3.11
    haslur2.png
  • Niezapominajka30 Autorytet
    Postów: 262 182

    Wysłany: 12 października 2016, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lilah dobrze slyszec ze akupunktura pomogla Ci w ten sposob, mam nadzieje ze niedlugo tez bede mogla jakies pozytywne efekty u siebie zauwazyc :))

    Swiezy transfer blastocysty- 30.11- ciaza biochemiczna
    Podanie Eskimoska 1.02, wynik 12.02, nieudany
    Wlewy z intralipidu 07-08. 2017
    Transfer 29.09
    Serduszko 3.11
    haslur2.png
  • sisi Autorytet
    Postów: 4068 3823

    Wysłany: 12 października 2016, 16:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niezapominajka to co teraz z tą wizytą, powiedzieli Ci czy jesteś w jakiejś kolejce oczekujących, masz się przypominać czy poprostu czekać?

    m3sxyx8dqmb310pu.png
    20/07/2017 Helenka 3620 i 58cm
    19/11/2019 Majeczka 3560 i 55cm
‹‹ 6 7 8 9 10 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Plamienie i krwawienie międzymiesiączkowe - najczęstsze przyczyny

Czym najczęściej jest spowodowane plamienie lub krwawienie międzymiesiączkowe? Jak odróżnić plamienie od krwawienia z pochwy? Czy brązowe plamienie przed okresem to niepokojący objaw? Kiedy warto skonsultować się z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwasy Omega-3 - ważny składnik w diecie przyszłej mamy

Kwasy omega-3 są bardzo istotnym składnikiem w diecie, o którym warto pomyśleć już na etapie starań o dziecko. Idealnie, aby po konsultacji z lekarzem, suplementować kwasy już od pierwszych dni ciąży. Dlaczego są takie ważne? Jaką pełnią rolę? Jak wybrać odpowiedni suplement? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Nowości i innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji wdrożone w aplikacji OvuFriend

Przeczytaj o nowościach, które właśnie wdrożyliśmy w aplikacji OvuFriend! Są to wyniki naszych ponad dwuletnich prac badawczo-rozwojowych, w które byli zaangażowani najlepsi eksperci medyczni i naukowcy od analizy danych i algorytmów sztucznej inteligencji w Polsce. Projekt otrzymał również wsparcie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Google for Startups. Co to oznacza dla użytkowniczek OvuFriend? Przeczytaj więcej. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego