X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną Kliniki w Czechach
Odpowiedz

Kliniki w Czechach

Oceń ten wątek:
  • Malllllllllka Koleżanka
    Postów: 58 17

    Wysłany: 22 marca 2021, 13:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    JoannG wrote:
    Hej, jestem nowa. Leczę się w klinice w Czechach. Eurofertil. Kierunek moich starań to iui z nasienia dawcy. Czy któraś z was ma doświadczenie z dr. Lachćina?
    Wysłałam zapro.

  • Megi0987 Nowa
    Postów: 4 2

    Wysłany: 23 maja 2021, 17:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny, jestem nowa w temacie, pelno różnych informacji w internecie i juz mam mentlik.
    Sprawa jest taka, ze jestem singielka, mam juz jedna coreczke ale bardzo pragne miec drugie dziecko. Nie chcę uzalezniac swojego szczęścia od tego czy kogos spotkam w swoim życiu bo moze sie to nigdy nie zdarzyć.
    Prosze, jesli ktoras z Was byla/ jest w podobnej sytuacji niech sie do mnie odezwie.
    Chcialabym przejsc inseminacje w Czechach ale jest problem z przyjazdem 'partnera' zeby podpisac dokumenty.
    Nie wiecie czy mozna dostac dokumenty meilowo i sie ktos machnie w domu?
    I czy trzeba jakos udowadniać ze ja i 'partner' nie jesteśmy w stanie począć naturalnie dziecka?
    Bo nawet jesli znajde kogos kto by podpisal dokumenty to nie udowodnie ze jest bezpłodny. Mam nadzieje ze rozumiecie o co mi chodzi 😅
    Pomóżcie! 🙏🏻

    Dzasta191, Joanna43 lubią tę wiadomość

  • Evla Debiutantka
    Postów: 7 0

    Wysłany: 2 czerwca 2021, 20:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam dziewczyny jestem tu nowa i szukam kontaktów która z Was robiła in vitro w Czechach z darowanych komórek?Jak to wogóle wygląda logistycznie ponieważ mieszkam w Paryżu ...
    Które kliniki polecacie....narazie zainteresowała mnie Unica czy szukać innej?

  • Anuska Debiutantka
    Postów: 8 2

    Wysłany: 10 czerwca 2021, 11:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś