Kliniki w Czechach
-
WIADOMOŚĆ
-
Cześć dziewczyny, Przepraszam, że sie wtrącę w wątek, ale dopiero rozpoczynam przygodę z IVF. Jestem zielona… prawdopodobnie zdecydujemy sie na reprofit w ostravie, jesteśmy po pierwszej konsultacji online w Reproficie (termin był praktycznie od ręki i nie ma problemu, jakimiś sie zdecydujemy, żeby umówić wizytę na miejscu. Pani doktor zapytała, czy mam możliwość refundacji leków w Polsce. Byłam zaskoczona, nie wiedziałam , że NFZ refunduje leki do stymulacji. Pytanie jak podejść do tematu, kto miałby wypisać receptę?
PS, jakie były wasze motywacje przy wyborze kliniki? Dlaczego zdecydowałyście sie na Czechy. Z góry dziękuje za każda odpowiedz ❤️❤️❤️33 lata, 4 lata starań po stracie
2019 -19tc ciąża obumarła 💔
2020 CB 💔
04.23 CB 💔
14.01 niespodziewane II 🥹
SANCO - niskie ryzyka, dziewczynka 💖
Termin na 24 września 2024 -
Witam, pracuję w klinice wspomaganego rozrodu i zapraszam wszystkich, którzy mają pytania dotyczące tego, jak można leczyć się po czeskiej stronie. W klinikach Pronatal Ostrava/Praga są teraz bezpłatna konsultacja a do końca września zniżka ok 1500 zł na całąprcedurę ivf
-
Czesc Dziewczyny!
Przymierzam sie do zamrozenia komorek jajowych i rozwazam Czechy. Standardowo zapytam- jaka klinike polecacie?🙂 czytam wlasnie tutejsze watki i probuje sie w tym odnalezc, macie moze jakas "sciage", rady i namiary? Jak na razie wnioskuje,ze Reprofit Ostrava "wysuwa" sie tu na prowadzenie ale moze jest jeszcze cos o czym nie wiem 😊 -
Dziewczyny czy jest tu jakaś, która podjęła się procedury (inseminacji lub in vitro) w pojedynkę z "partnerem" na papierku? Interesuje mnie czy procedura była bardzo skomplikowana czy można dokumenty wypełnić w pl? I jak oni to weryfikują?
Joanna43 lubi tę wiadomość
-
Czy któraś z Was ma jakieś namiary na klinikę w Czechach, gdzie jest możliwa inseminacja kobiety bez partnera?