X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną Kliniki w Czechach
Odpowiedz

Kliniki w Czechach

Oceń ten wątek:
  • Adek2 Przyjaciółka
    Postów: 63 45

    Wysłany: 11 lipca 2023, 10:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny, Przepraszam, że sie wtrącę w wątek, ale dopiero rozpoczynam przygodę z IVF. Jestem zielona… prawdopodobnie zdecydujemy sie na reprofit w ostravie, jesteśmy po pierwszej konsultacji online w Reproficie (termin był praktycznie od ręki i nie ma problemu, jakimiś sie zdecydujemy, żeby umówić wizytę na miejscu. Pani doktor zapytała, czy mam możliwość refundacji leków w Polsce. Byłam zaskoczona, nie wiedziałam , że NFZ refunduje leki do stymulacji. Pytanie jak podejść do tematu, kto miałby wypisać receptę?
    PS, jakie były wasze motywacje przy wyborze kliniki? Dlaczego zdecydowałyście sie na Czechy. Z góry dziękuje za każda odpowiedz ❤️❤️❤️

    33 lata, 4 lata starań po stracie

    2019 -19tc ciąża obumarła 💔
    2020 CB 💔
    04.23 CB 💔

    03.22 IUI 🙅‍♀️
    06.23 IUI (3 pecherzyki, aromek+fostimon) 🙅‍♀️

    Toczeń - ASP - ANA1 -ujemny

    trombofilia: obniżone białko S [50%]
    TSH < 2 – Letrox 150
    Kariotyp -ok
    Immunologia zbadana
    02.23 histeroskopia z abrazja endo-mikropolipy, przerost prosty
    CD138 - ok

    14.01 niespodziewane II 🥹
    SANCO - niskie ryzyka, dziewczynka 💖
    Termin na 24 września 2024
  • HaBie Koleżanka
    Postów: 53 25

    Wysłany: 11 lipca 2023, 21:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam, pracuję w klinice wspomaganego rozrodu i zapraszam wszystkich, którzy mają pytania dotyczące tego, jak można leczyć się po czeskiej stronie. W klinikach Pronatal Ostrava/Praga są teraz bezpłatna konsultacja a do końca września zniżka ok 1500 zł na całąprcedurę ivf

  • Wowow Debiutantka
    Postów: 7 0

    Wysłany: 14 listopada 2023, 07:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc Dziewczyny!