Forum Starając się z pomocą medyczną Kobietki z PCO
Odpowiedz

Kobietki z PCO

Oceń ten wątek:
  • Kamilam8 Autorytet
    Postów: 828 808

    Wysłany: 16 września 2015, 21:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I zaczęłaś od jednej tabletki?

    ih9kcbx.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 września 2015, 21:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Może żredukuj sobie dawkę i zwiększaj stopniowo. A jak nie pomoże to odstaw.

  • Ev Autorytet
    Postów: 1199 554

    Wysłany: 17 września 2015, 10:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No wlasnie lekaz mi nie powiedzial jak znaczy sie kiedy mam brac , tylko ze 1 tab. dziennie a to jest chyba na mnie za duzo ;( .

    Zmniejszę dawke do 1/2 i bd brala na noc , moze bd lepiej :( .

    8599yx8d9t871y8x.png
    eoc93ew1yklyxdn4.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 września 2015, 10:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzien dobry. Jak sie macie dziewczeta?
    Ev, jak samopoczucie?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 września 2015, 10:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ev wrote:
    No wlasnie lekaz mi nie powiedzial jak znaczy sie kiedy mam brac , tylko ze 1 tab. dziennie a to jest chyba na mnie za duzo ;( .

    Zmniejszę dawke do 1/2 i bd brala na noc , moze bd lepiej :( .
    Ale sie wstrzelilysmy z postami :-)

    Ev lubi tę wiadomość

  • Selja Autorytet
    Postów: 542 495

    Wysłany: 17 września 2015, 11:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    krysiak wrote:
    Dzien dobry. Jak sie macie dziewczeta?
    Ev, jak samopoczucie?
    Duzo pracy ale znowu odczuwam podbrzusze ; (

    p19u3e3kwjkqlfv6.png
  • Kamilam8 Autorytet
    Postów: 828 808

    Wysłany: 17 września 2015, 11:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja bromergon zaczynałam brać od 1/4 tabletki na noc a i tak na początku czułam się fatalnie. Rano było mi bardzo słabo. Początek od całej tabletki dziennie to dużo.

    Selja, Ev lubią tę wiadomość

    ih9kcbx.png
  • Izabela23 Autorytet
    Postów: 540 292

    Wysłany: 17 września 2015, 11:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć. Ja dzisiaj nie dożycia @ wisi w powietrzu, zasypiam na siedząco i tak mnie mdli bleee (zawsze tak mam przed @) modlę się żeby przyszła dopiero za tydzień we czwartek inaczej plany mi pokrzyżuje :(
    Widzę,że na ten bromergon to większość dziewczyn tak reaguje źle. Ja brałam też chyba bromergon ale to po porodzie na zatrzymanie laktacji,ale chyba tak źle się po nim nie czułam chyba,że nie pamiętam.

    PCO,hashimoto,wtòrny brak @,brak owu

    wwgzvfxmo5sww7ny.png

    ANIOŁEK 28 tc <3
  • Karo85 Autorytet
    Postów: 542 522

    Wysłany: 17 września 2015, 12:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny,
    chciałam przyłączyć się do wątku.
    Piszę też na mamach aniołków.

    Mam zdiagnozowane PCO.
    O córkę z poprzednim partnetem starałam się 1,5 roku. Cykle na CLO i duphastonie.

    Potem przeżyłam dwie straty w 2014 r. i 2015 r.
    Obydwie ciąże przy IUI. Za drugim podejściem. Stymulacja letrazolem, ovitrelle i duphaston, do tego acard i metformax.

    Teraz przeniosłam się do kliniki leczenia niepłodności Invicta.
    Jestem po badaniach.
    Wykluczyłam zespół antyfosfolipidowy
    Kariotypy moje i męża ok
    Tarczyca ok
    Hormony ok

    wyszła mi mutacja MTHFR. Heterozygota CT i AC.
    Nie sądzę aby przyczyniło się to do śmierci mojej córki w 23 tc. Ale może odpowiada to za wcześniejsze poronienie?

    Jestem skołowana i nie wiem co jeszcze mogę zrobić aby zabezpieczyć się i zmniejszyć ryzyko przy następnym podejściu.
    Tak bardzo chciałabym zajść szybko w zdrową ciążę.

    06.2010- córeczka :)
    5.06.2014- Aniołek [8 tc]
    21.06.2015- córeczka[24 tc] :(
    niedrożny LJ., AMH 4,78 PCO, IO.Mutacja MTHFR CT i AC
    02.02- INV Bocian BS,krótki p. 6 komórek/3 zarodki
    16.02- transfer 2 x 8A. - :(
    CRIO 28.04.- :( 3 BA
    II pro. Novum- długi p.19.08-transfer 1x8A.
    4 sniezynki na zimowisku
  • Karo85 Autorytet
    Postów: 542 522

    Wysłany: 17 września 2015, 13:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam dziewczyny jeszcze pytanie, bo widziałam, że potraficie przeanalizować wyniki. Bo niby moje są w normach a jednak chyba nie są ok.
    Wyniki w 2 dc:
    DHEA- SO4- 265,9 ug/dl
    Estradiol- 19,3pg/mL
    FSH- 6,0 mIU/ml
    LH- 12,9 mIU/ml
    Insulina - 19,4 uU/ml
    Prolaktyna na czczo-17,8, po 1 h i tabletce 211,1 ng/ml
    Testosteron- 0,08 ng/ml
    TGA- 16,43 IU/ml
    anty-TPO- 13,07 IU/ml
    TSH- 1,64 uIU/ml
    SHBG- 34 nmol/L

    Robiłam też innego dnia ( nie pamiętam w którym dc):
    TSH- 1,77
    FT3- 4,74 pmol/I
    FT4- 13,63 pmol/I
    ATPO- 12,4 IU/ml

    Białko S- 101%

    AMH- 5,29 (2 dc)
    Inhibina B- 36 pg/ml

    Zespół antyfosfolipidowy- ujemne p-ciała kardiolipidowe, ujemny antykoagulant tocznia,APTT 28,57 sek.
    V Leiden- nie wykryto
    Mutacja g20210A w genie protrmbiny- brak
    Kariotypy- ok

    Mutacja genu MTHFR- heterozygota C677T, Heterozygota A1298C

    Może coś podpowiecie:(

    06.2010- córeczka :)
    5.06.2014- Aniołek [8 tc]
    21.06.2015- córeczka[24 tc] :(
    niedrożny LJ., AMH 4,78 PCO, IO.Mutacja MTHFR CT i AC
    02.02- INV Bocian BS,krótki p. 6 komórek/3 zarodki
    16.02- transfer 2 x 8A. - :(
    CRIO 28.04.- :( 3 BA
    II pro. Novum- długi p.19.08-transfer 1x8A.
    4 sniezynki na zimowisku
  • kitty_22 Znajoma
    Postów: 21 5

    Wysłany: 17 września 2015, 14:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie kobietki z PCO, chciałabym przyłączyć się do waszej grupy. My już ponad rok staramy się o dzidziusia. Ja choruję na cukrzycę t 1 oraz mam stwierdzone PCOS. Miałam już 6 cykli stymulowanych CLO - bez żadnego rezultatu, miałam wykonane HSG (jajowody drożne). Teraz zaczęłam stymulację Aromkiem. Po pierwszej stymulacji (5 dni) nic się nie pojawiło i Pani dr zaleciła wziąść jeszcze raz serię (w tym samym cyklu). Leczę się w Invicta we Wrocławiu. Generalnie opadam już z sił bo nie wiem dlaczego w ogóle nie reaguję na leki - w ogóle!

    Kamilam8, Ev lubią tę wiadomość

  • Kamilam8 Autorytet
    Postów: 828 808

    Wysłany: 17 września 2015, 14:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kitty_22 wrote:
    Witajcie kobietki z PCO, chciałabym przyłączyć się do waszej grupy. My już ponad rok staramy się o dzidziusia. Ja choruję na cukrzycę t 1 oraz mam stwierdzone PCOS. Miałam już 6 cykli stymulowanych CLO - bez żadnego rezultatu, miałam wykonane HSG (jajowody drożne). Teraz zaczęłam stymulację Aromkiem. Po pierwszej stymulacji (5 dni) nic się nie pojawiło i Pani dr zaleciła wziąść jeszcze raz serię (w tym samym cyklu). Leczę się w Invicta we Wrocławiu. Generalnie opadam już z sił bo nie wiem dlaczego w ogóle nie reaguję na leki - w ogóle!

    Witaj :) widzę dużo podobieństw w naszym leczeniu ;)
    Ja podcjodzę do trzeciej inseminacji w najbliższym cyklu.
    Powodzenia!

    ih9kcbx.png
  • marysia7812 Autorytet
    Postów: 322 205

    Wysłany: 17 września 2015, 14:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karo bardzo mi przykro z powodu aniołków ... :(
    Co do wyników, to moim zdaniem tarczycy masz dobra i lh oraz fsh masz dobre. a co do reszty, nie miałam robionych wiec.nie wiem. Szkoda ze.niedaleko zakresów do wyników.


    A co dziś u mnie? NIESPODZIANKA ;) dostałam okres ;) bez leków, w 44 dc. Wiem długi, ale wogule zdziwiłam się ze przyszła ;) jestem dziś 4 dzień na diecie i wróciłam do ćwiczeń ;) wiec może to pomogło ;) przynajmniej chce w to wierzyć :)

    Myślałam że czas, który będę marnować na oczekiwanie daty do przyjęcia do szpitala będzie bez owocny.a nawet bez szans, z tego powodu że nie dostane miesiączki. A tu dziś zaskoczenie ;) sama przyszła ;) wiec za 2 tyg działamy ;) ale głupie ciesze się ze okres dostałam ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 września 2015, 14:37

    Kamilam8, Agnella, Vesper lubią tę wiadomość

    PCOs, Niedoczynność tarczycy, Insulinooporność, hiperinsulinemie.
    Córka 2013- kauteryzacja jajników...
    Syn 2018- inseminacja...
    2020 - 3 ciąża wpadka 😂
  • Izabela23 Autorytet
    Postów: 540 292

    Wysłany: 17 września 2015, 14:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marysia bo z tym okresem to tak jest,że czasami płaczemy z radości,że przyszedł a czasami płaczemy ze smutku,że przyszedł :) ehh my kobiety weź i nas zrozum. :)
    Kitty witaj i szkoda,że musiałaś dołączyć do wątku PCOwiczek :-/
    Karol tarczycę masz ok co jest bzrdzo ważne zespołu antyfosfolipidowego nie masz i to też świetnie a na pozostałych to nie wiem może inne dziewczyny Tobie pomogą

    Karo85 lubi tę wiadomość

    PCO,hashimoto,wtòrny brak @,brak owu

    wwgzvfxmo5sww7ny.png

    ANIOŁEK 28 tc <3
  • Ev Autorytet
    Postów: 1199 554

    Wysłany: 17 września 2015, 14:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    krysiak wrote:
    Dzien dobry. Jak sie macie dziewczeta?
    Ev, jak samopoczucie?

    Dzis odroninkę lepiej ale nadal jestem osłabiona i nie wiele jem :( ... mam nadzieje ze to ostatni taki dzien przeleżany .

    :)

    Kamilam8 lubi tę wiadomość

    8599yx8d9t871y8x.png
    eoc93ew1yklyxdn4.png
  • Kamilam8 Autorytet
    Postów: 828 808

    Wysłany: 17 września 2015, 15:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ev wrote:
    Dzis odroninkę lepiej ale nadal jestem osłabiona i nie wiele jem :( ... mam nadzieje ze to ostatni taki dzien przeleżany .

    :)

    Kochana współczuje. Ja po dużo mniejszej dawce czułam się paskudnie to jal Ty musisz się czuć... Przytulam

    krysiak lubi tę wiadomość

    ih9kcbx.png
  • Ev Autorytet
    Postów: 1199 554

    Wysłany: 17 września 2015, 15:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kamilam8 wrote:
    Kochana współczuje. Ja po dużo mniejszej dawce czułam się paskudnie to jal Ty musisz się czuć... Przytulam

    Dzięki kochana <3 ... no niestety :( mam nadzieje ze to juz ostatni taki dzień.

    Pocieszam sie tylko faktem ze teraz jest zle zeby bylo dobrze ... mam taka nadzieje :).

    krysiak lubi tę wiadomość

    8599yx8d9t871y8x.png
    eoc93ew1yklyxdn4.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 września 2015, 15:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zycze Ci Ev szybkiego powrotu do formy!

    Ev lubi tę wiadomość

  • pigułka Autorytet
    Postów: 1989 1093

    Wysłany: 17 września 2015, 15:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    krysiak wrote:
    Dzien dobry. Jak sie macie dziewczeta?
    Ev, jak samopoczucie?

    U mnie niestety tez samopoczucie nie najlepsze, po Dostinexie boli mnie głowa i nie potrafię się na niczym skupić :/ W dodatku od samego okresu ból w prawym jajniku. Dzisiaj idę do gin wieczorem, zobaczymy co tam wypatrzy ...

    3i49io4pwtvv3zn2.png
  • muszynka Autorytet
    Postów: 644 646

    Wysłany: 17 września 2015, 17:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    dziewczyny przesylam Wam link do fajnego bloga i tam jest kilka madrych slow o PCOS. Kolezanka dzięki radom tej dziewczyny uporala się z niedoczynnoscia tarczycy.
    Może ktorejs się przyda ;)
    http://www.tlustezycie.pl/2014/02/pcos-czyli-zespo-policystycznych.html

    Ev lubi tę wiadomość

    I procedura :(
    II procedura - beta pozytywna !!!

    8599s65g50azui9s.png
‹‹ 11 12 13 14 15 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Bolesne miesiączki - skąd się biorą bóle miesiączkowe? Przyczyny, objawy, leczenie.

Bolesne miesiączki mogą występować nawet u 75% kobiet w wieku rozrodczym! Jakie są najczęstsze przyczyny bólu miesiączkowego? Czym jest bolesne miesiączkowanie pierwotne, a czym wtórne? Kiedy bolesne miesiączkowanie wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

O tym jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko - relacja ze spotkania Ovu dzieci!

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się co sprawia, że kobiety, matki są tak silne i wytrzymałe, to musisz to przeczytać! My znamy już odpowiedź – nasza moc leży w relacjach jakie potrafimy tworzyć z innymi kobietami. Wsparcie jakie sobie dajemy i energię do działania jaką sobie nawzajem przekazujemy jest wartością o której należy mówić głośno! Dowodem na to jest ta relacja z wyjątkowego zdarzenia – zlotu użytkowniczek OvuFriend i BellyBestFriend, wspaniałych kobiet, cudownych Mam! Przeczytaj, jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko  

CZYTAJ WIĘCEJ

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego