Odpowiedz

LAPAROSKOPIA

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 lutego 2015, 21:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pudelekpl wrote:
    ja też..... dlatego pobiegłam dzis na bete i usg. ale jak beta niska to czy test pokaze dwie kreski?
    Hm super, bedzie dobrze:)

    ja chyba zmieniam lekarza.. znalazlam podobno super extra git lekarke ale koszt wizyty uwaga 250zl.. masakra..

  • pudelekpl Koleżanka
    Postów: 79 7

    Wysłany: 5 lutego 2015, 21:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzięki dziewczyny.
    człowiek to jednak durny jest, modli się żeby beta była powyżej 5 a jak jest to martwi się że za mała :( i jak tu żyć :)
    o kurcze 250zł to niezły wydatek. to koszt za wizytę ? czy wizyta z usg ?

  • plimka_bum Autorytet
    Postów: 1620 138

    Wysłany: 5 lutego 2015, 21:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ailatan wrote:
    Hm super, bedzie dobrze:)

    ja chyba zmieniam lekarza.. znalazlam podobno super extra git lekarke ale koszt wizyty uwaga 250zl.. masakra..
    a czemu nie chcesz jeszcze trochę zaczekać? dlaczego twierdzisz że ta obecna jest zła?

    Edyta
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 lutego 2015, 21:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ailatan wrote:
    Hm super, bedzie dobrze:)

    ja chyba zmieniam lekarza.. znalazlam podobno super extra git lekarke ale koszt wizyty uwaga 250zl.. masakra..
    Ja za pierwszą wizytę płaciłam 300 zł . a teraz płacę między 200 - 250 :)) Ale wiem, że warto :)) Wiem na czym stoję :)) poza tym moja gin to Profesor :) seksuolog, położnik, ginekolog i co ważne endokrynolog :) a przy PCOS to ważne :))

  • pudelekpl Koleżanka
    Postów: 79 7

    Wysłany: 5 lutego 2015, 21:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aleksandra to też sporo ale jak za taki wachlarz specjalizacji to nie dziwie się. najważniejsze to mieć zaufanie do dr.

  • plimka_bum Autorytet
    Postów: 1620 138

    Wysłany: 5 lutego 2015, 21:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja dziewczyny chodzę do zwykłego ginekologa położnika :) płacę 100 zł za wizytę. Niestety u mnie w mieście nie ma możliwości korzystania z innych specjalistów ale w sumie... nie wiem czy to robi dużą różnicę. badania tarczycy miałam robione u endokrynologa rok temu, podobno wszystko ok :)

    Edyta
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 lutego 2015, 21:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    plimka_bum wrote:
    a czemu nie chcesz jeszcze trochę zaczekać? dlaczego twierdzisz że ta obecna jest zła?
    bo stoje w miejscu.. ani owulacji ani nic.. wkurza mnie to ze co wizyte too ja jej opowiadam co mi osttanio zapisala, czy powiedziala, nic nie notuje, jest totalnie zakrecona i chyba zapomniala ze to juz 3 cykl po lapo a ja nadal bez owulacji.. bez pecherzykow i bez dziecka.. wkurza mnie to mega.. po rozmowie z narzeczonym doszlismy do wniosku ze lepiej zaplacic komus wiecej i miec to dziecko niz stac w miejscu..

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 lutego 2015, 21:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    plimka_bum wrote:
    ja dziewczyny chodzę do zwykłego ginekologa położnika :) płacę 100 zł za wizytę. Niestety u mnie w mieście nie ma możliwości korzystania z innych specjalistów ale w sumie... nie wiem czy to robi dużą różnicę. badania tarczycy miałam robione u endokrynologa rok temu, podobno wszystko ok :)
    a masz teraz jakies leki po lapo?

  • pudelekpl Koleżanka
    Postów: 79 7

    Wysłany: 5 lutego 2015, 21:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ailatan to faktycznie, czas zmienić. ja po laparo nie mam żadnych leków

  • plimka_bum Autorytet
    Postów: 1620 138

    Wysłany: 5 lutego 2015, 21:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ailatan wrote:
    a masz teraz jakies leki po lapo?
    tak przepisał mi teraz Metformax + clo + pregnyl ( opcjonalnie jeżeli pojawi się pęcherzyk jak będę na monitoringu). Oczywiście standardowo kwas foliowy którego w organizmie mam już chyba zapas na 5 ciąż ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 lutego 2015, 21:36

    Edyta
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 lutego 2015, 21:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pudelekpl wrote:
    Ailatan to faktycznie, czas zmienić. ja po laparo nie mam żadnych leków
    no ja tez pierwsze 2 cykle bez lekow.. w pierwszym cyklu niby byl jeden pecherzyk i owulacja, ale mialam cienkie endometrium, owulacja jakos tez bardzo pozno i nic z tego nie wyszlo.. teraz szlam drugi cykl bez niczego i zero pecherzykow.. biore dupka na wywolanie okresu i zaczynam trzeci cykl z clo.. tylko ze to cholerne clo nic mi nie dawalo przed lapo wiec boje sie ze po tez nic mi nie da..

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 lutego 2015, 21:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aleksandrakili wrote:
    Ja za pierwszą wizytę płaciłam 300 zł . a teraz płacę między 200 - 250 :)) Ale wiem, że warto :)) Wiem na czym stoję :)) poza tym moja gin to Profesor :) seksuolog, położnik, ginekolog i co ważne endokrynolog :) a przy PCOS to ważne :))
    a Ty masz jakies leki po lapo?

  • pudelekpl Koleżanka
    Postów: 79 7

    Wysłany: 5 lutego 2015, 21:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    na mnie przed laparo clo też nie działało, byłam na zastrzykach menopur a ostatni cykl przed laparo na femarze no i pregnyl za każdym razem :)

    teraz mam do 3 miesięcy próbować bez leków

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 lutego 2015, 21:40

  • plimka_bum Autorytet
    Postów: 1620 138

    Wysłany: 5 lutego 2015, 21:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ailatan wrote:
    no ja tez pierwsze 2 cykle bez lekow.. w pierwszym cyklu niby byl jeden pecherzyk i owulacja, ale mialam cienkie endometrium, owulacja jakos tez bardzo pozno i nic z tego nie wyszlo.. teraz szlam drugi cykl bez niczego i zero pecherzykow.. biore dupka na wywolanie okresu i zaczynam trzeci cykl z clo.. tylko ze to cholerne clo nic mi nie dawalo przed lapo wiec boje sie ze po tez nic mi nie da..
    no to powiem tak:
    mi nigdy nie mówił nic o endometrium, dupka też biorę na wywołanie okresu ale okresu nie ma a powinien być dzisiaj.
    Być może po laparo clo na ciebie podziała bo przecież to była znaczna ingerencja w jajniki więc kto wie...

    Edyta
  • plimka_bum Autorytet
    Postów: 1620 138

    Wysłany: 5 lutego 2015, 21:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mój lekarz też jest trochę dziwny..... tzn czasami też mam wrażenie że przepisuje mi to o co poproszę i chce się mnie "pozbyć". Ostatnio też stwierdził że po laparo 6 miesięcy kuracji a potem to on kieruje mnie do kliniki

    Edyta
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 lutego 2015, 21:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ailatan wrote:
    a Ty masz jakies leki po lapo?
    Tak ja mam clo zwiększoną dawkę od 2 do 6 dc od 7 do 12 mam estrofem a potem od 20 luteina do 25 :) w tym cyklu mam dodatkowo badania z krwi zrobic i w następnym cyklu mam sie między 11-13dc pojawić :))

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 lutego 2015, 22:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    do jakiej kliniki?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 lutego 2015, 22:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aleksandrakili wrote:
    Tak ja mam clo zwiększoną dawkę od 2 do 6 dc od 7 do 12 mam estrofem a potem od 20 luteina do 25 :) w tym cyklu mam dodatkowo badania z krwi zrobic i w następnym cyklu mam sie między 11-13dc pojawić :))
    ale na tym clo masz sie pojawic? chyba zeby zobaczyc czy clo dziala prawda? a jakie badania i kiedy masz wykonac? moze ja tez sie skontroluje na tym clo..?

  • plimka_bum Autorytet
    Postów: 1620 138

    Wysłany: 5 lutego 2015, 22:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ailatan wrote:
    ale na tym clo masz sie pojawic? chyba zeby zobaczyc czy clo dziala prawda? a jakie badania i kiedy masz wykonac? moze ja tez sie skontroluje na tym clo..?
    ja mam się pojawić w 13dc żeby zobaczyć czy clo dało radę

    Edyta
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 lutego 2015, 22:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tak monitoring musi być :)) więc w 2 dc czyli dziś zrobiłam androstendion :) a w 18-20 mam zrobić estradiol i progesteron :) To są kontrolne badania po laparoskopii :))

‹‹ 81 82 83 84 85 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zespół Policystycznych Jajników (PCOS) – dieta dla płodności

Zespół policystycznych jajników (PCOS, Policystyczne Jajniki) to jedno z najczęściej występujących zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Dotyczy 5-10% kobiet w wieku rozrodczym i jest najczęstszą przyczyną zaburzeń owulacji i problemów z zajściem w ciążę. Przeczytaj jakie są objawy PCOS, jak wpływa ono na starania o dziecko oraz w jaki sposób możesz pomóc sobie dietą.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak zajść w ciążę? 4 składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w koktajlach.

Jak zajść w ciążę? Jak w naturalny, łatwy, a przy tym smaczny sposób możesz poprawić swoją płodność? Wystarczy, że każdego dnia będziesz przygotowywać super-odżywczy koktajl płodności. Jakie dobroczynne składniki możesz znaleźć w naszych przepisach? Jaką rolę odgrywają one w kontekście płodności? Oto 4 najważniejsze składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w smoothies! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Śluz płodny a owulacja i dni płodne - jak prowadzić obserwacje?

Na rynku dostępnych jest wiele pomocy w wyznaczaniu dni płodnych. Większość z nich działa na podobnej zasadzie – rozpoznaje zmianę hormonów w ciele kobiety i na tej podstawie wskazuje dni płodne. Czy wiesz, że jedno z takich „narzędzi” masz już w sobie? Twój śluz płodny, który pojawia się w czasie dni płodnych, czyli przed wystąpieniem owulacji!

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego