Forum Starając się z pomocą medyczną Norwegia- in vitro
Odpowiedz

Norwegia- in vitro

Oceń ten wątek:
  • Ovulka Autorytet
    Postów: 530 313

    Wysłany: 23 lutego, 20:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lolcia87 wrote:
    Ovulka tez wlasnie czytalam ze n.a. tydzien przed pobraniem.

    I badz tu czlowieku madry 🤷🏼‍♀️ Jutro dowiem sie kiedy kolejna wizyta itp i zaczne brac chyba

  • Sofi2810 Ekspertka
    Postów: 203 80

    Wysłany: 23 lutego, 22:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hei dziewczyny ja dzis czułam się dużo lepiej więc spędziłam dzień poza domem :) co do fructus femina ja zaczęłam brać 5 dni przed transferem 3 razy dziennie po 10 kropli.

    Ovulka lubi tę wiadomość

  • Ovulka Autorytet
    Postów: 530 313

    Wysłany: 23 lutego, 22:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sofi2810 wrote:
    Hei dziewczyny ja dzis czułam się dużo lepiej więc spędziłam dzień poza domem :) co do fructus femina ja zaczęłam brać 5 dni przed transferem 3 razy dziennie po 10 kropli.

    Jak dobrze ze juz lepiej sie czujesz 😊
    Moze jutro sie cos dowiem jaki jest plan to wtedy zaczne brac 😊

  • BeatkaK Przyjaciółka
    Postów: 213 43

    Wysłany: 24 lutego, 11:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny,jak się czujecie,wszystko ok u Was,jakieś objawy już są?
    Ovulka A jak u Ciebie?
    U mnie jest tragedia😭😭😭😭

  • Ovulka Autorytet
    Postów: 530 313

    Wysłany: 24 lutego, 13:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    BeatkaK wrote:
    Hej dziewczyny,jak się czujecie,wszystko ok u Was,jakieś objawy już są?
    Ovulka A jak u Ciebie?
    U mnie jest tragedia😭😭😭😭

    Co sie dzieje????


    Ja wlasnie wrocilam z Porsgrunn, w srode bede miala wyjmowane jajeczka 😍😍😍 endometrum jest ponad 12, duzo duzych jajeczek 😍😍 i najprawdopodobniej w poniedzialek transfer ❤️
    Dzis ostatni zastrzyk i ovitrelle. Juppiii tak sie ciesze 😍

    Marcioszka lubi tę wiadomość

  • Lolcia87 Ekspertka
    Postów: 256 89

    Wysłany: 24 lutego, 13:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ovulka gratulacje 😍😍😍 Ciesze sie Bardzo 😍😍

    Ovulka lubi tę wiadomość

  • Lolcia87 Ekspertka
    Postów: 256 89

    Wysłany: 24 lutego, 13:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Beatka trzymaj sie Kochana. Wez sobie kup winko I popiszemy wieczorem 😚😥

    BeatkaK lubi tę wiadomość

  • Ovulka Autorytet
    Postów: 530 313

    Wysłany: 24 lutego, 14:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lolcia87 wrote:
    Ovulka gratulacje 😍😍😍 Ciesze sie Bardzo 😍😍

    Nawet nie wiesz jak ja sie ciesze 😍 tylko boje sie czy wytrzymaja do poniedzialku do blastocyty 😥 ten weekend czuje bedzie straszny

  • Ovulka Autorytet
    Postów: 530 313

    Wysłany: 24 lutego, 14:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    BeatkaK kochana trzymaj sie mocno ❤️

    BeatkaK lubi tę wiadomość

  • Sofi2810 Ekspertka
    Postów: 203 80

    Wysłany: 24 lutego, 15:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    BeatkaK bądź silna wszystko będzie dobrze zobaczysz. Pisała a coś z Porsgrunn kiedy będziesz mogła znowu próbować? Wiesz że jak teraz byłaś w ciazy to twoje szanse na zajście następnym podejściu są jeszcze większe.

    Ovulka widzisz jak szybko czas zleciał jeszcze chwilkę i przed Tobą te 2 długie tyg czekania :) ile miałaś pęcherzyków na usg ?

    BeatkaK lubi tę wiadomość

  • Lolcia87 Ekspertka
    Postów: 256 89

    Wysłany: 24 lutego, 15:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tez sie denerwowalam ale jak wczesniej bylo ok to teraz tez.

  • Ovulka Autorytet
    Postów: 530 313

    Wysłany: 24 lutego, 15:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale wczesniej mialam podany w 2 czy 3 dobie, wiec oby wytrzymaly do 5 doby.
    Z tego co naliczyla tak na szybko i tylko te pomiedzy 16-20 mm to bylo kolo 10. A czy dobrze policzyla?! Okaze sie wszystko w srode ile jest. Oby wszystkie byly dobre.

  • Sofi2810 Ekspertka
    Postów: 203 80

    Wysłany: 24 lutego, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ovulka to bardzo dobry wynik :) wszystko będzie dobrze :)

    Ovulka lubi tę wiadomość

  • Lolcia87 Ekspertka
    Postów: 256 89

    Wysłany: 24 lutego, 16:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ovulka juz blizej niz dalej I robimy "Beauty" beaby shower 😅😙😍

    Ovulka lubi tę wiadomość

  • Ovulka Autorytet
    Postów: 530 313

    Wysłany: 24 lutego, 17:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oby 😍 i bedzie ,, beauty babybshower „ 😍😍

    Jak sie czujecie???

  • BeatkaK Przyjaciółka
    Postów: 213 43

    Wysłany: 24 lutego, 17:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sofi2810 wrote:
    BeatkaK bądź silna wszystko będzie dobrze zobaczysz. Pisała a coś z Porsgrunn kiedy będziesz mogła znowu próbować? Wiesz że jak teraz byłaś w ciazy to twoje szanse na zajście następnym podejściu są jeszcze większe.

    Ovulka widzisz jak szybko czas zleciał jeszcze chwilkę i przed Tobą te 2 długie tyg czekania :) ile miałaś pęcherzyków na usg ?

    Sofi2810 ja jeżdżę do Bergen,w przyszłym tyg mam iść na bete i jak będzie ujemna to dac im znać i będą ustalać następny termin

    Dziękuję bardzo dziewczyny za dobre słowa ❤

    Mam tak ogromny żal że kazali mi przestac brać Lutinus i myślę co by było gdybym brała cała czas,czy wszystko by było ok,wiem że nie powinnam rozmyslac,myśleć co by było Ale to tak okropnie boli,po takim czekaniu w końcu się udało,test pozytywny jestem w ciąży,najszczęsliwsze chwilę w życiu i wszystko w jednej chwili przypadło 😭😭😭😭
    W kwietniu jadę do pl na pewno załatwię sobie od razu receptę, no i zobaczę czy dostosuja się do zaleceń lekarza co do badania progesterenu,ogólnie nie mogę narzekać na nich są naprawdę bardzo mili,zawsze pomogą,odpowiedzą na każde pytanie,powiedza wszystko co i jak,co z czym zawsze sami jeszcze zapytają czy mamy jakieś pytania czy wszystko wiemy w razie czego żeby dzwonić i pytać,ale z tym Lutinusem mnie rozczarowali 😭


    Ovulka super,teraz aby do środy 👌❤















  • Ovulka Autorytet
    Postów: 530 313

    Wysłany: 24 lutego, 18:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    BeatkaK. Rozumiem ze jestes rozdarta w srodku i chcialabys im to wykrzyczec. Poplacz, wyrzuc to z siebie. To pomaga. A potem otrzyj lzy, powiedz koniec i walcz dalej. Jesli raz udalo ci sie zajsc w ciaze to uda sie napewno. Tym razem na 9 miesiecy ❤️ Bedzie dobrze, zobaczysz.
    Bedziesz odrazu probowac??

    BeatkaK lubi tę wiadomość

  • Sofi2810 Ekspertka
    Postów: 203 80

    Wysłany: 24 lutego, 18:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    BeatkaK wiesz to dobry pomysł żeby jechać do pl porozmawiać z jakimś innym lekarzem. Progesteron możesz sama zbadać w prywatnym laboratorium w Norwegii najlepiej dzień przed transferem.

    BeatkaK lubi tę wiadomość

  • BeatkaK Przyjaciółka
    Postów: 213 43

    Wysłany: 24 lutego, 19:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ovulka wrote:
    BeatkaK. Rozumiem ze jestes rozdarta w srodku i chcialabys im to wykrzyczec. Poplacz, wyrzuc to z siebie. To pomaga. A potem otrzyj lzy, powiedz koniec i walcz dalej. Jesli raz udalo ci sie zajsc w ciaze to uda sie napewno. Tym razem na 9 miesiecy ❤️ Bedzie dobrze, zobaczysz.
    Bedziesz odrazu probowac??

    Lekarz w szpitalu powiedział że można próbować od razu,czekać tylko ma miesiączke,mam nadzieję że w marcu dostanę @,zasiegałam też info od innych lekarzu mówili to samo,czekam co oni zaproponują,myślę że na maj najszybciej,jeśli mówią że nie ma żadnego problemu i można od razu to chciałabym od razu,nie ma na co czekać,mamy jeszcze 4❄❄❄❄

  • BeatkaK Przyjaciółka
    Postów: 213 43

    Wysłany: 24 lutego, 19:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sofi2810 wrote:
    BeatkaK wiesz to dobry pomysł żeby jechać do pl porozmawiać z jakimś innym lekarzem. Progesteron możesz sama zbadać w prywatnym laboratorium w Norwegii najlepiej dzień przed transferem.

    Muszę ogarnąć w Bergen i jechać dzień szybciej,bo do Bergen mam prawie 400km,bo niestety u mnie jest to nie możliwe,żadnego prywatnego laboratorium,malutka wioseczka,do miasta z cywilizacją🤣 mamy 160 km,na pewno zbadam jak będę w pl

‹‹ 352 353 354 355 356 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

6 składników, które mogą wesprzeć Twoją płodność i zwiększyć szanse na zajście w ciążę!

Dowiedz się, które składniki są ważne i istotne w kontekście płodności. Jakie produkty mogą zwiększać szanse na zajście w ciążę i tym samym przyśpieszać starania o dziecko? Poznaj proste i sprawdzone przepisy na zastosowanie 6 składników wspierających płodność!

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z płodnością, brak owulacji? 3 przepisy na koktajle wspierające owulację.

Sprawdź jak pyszne i łatwe do zrobienia koktajle, mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę. Działaj kompleksowo i wspieraj swoje starania w naturalny sposób. Poznaj 3 propozycje przepisów na pyszne koktajle propłodnościowe. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Owulacja – kiedy owulacja zwiększy szanse na zajście w ciążę

Kiedy owulacja? Większość kobiet wie, że owulacja to czas, w którym możliwe jest zajście w ciążę. Ale kiedy dokładnie ona występuje, jakie są objawy owulacji, jak ją rozpoznać lub co może na nią wpływać nie dla wszystkich jest oczywiste. Kilka faktów na ten temat oraz parę prostych instrukcji jak obserwować swoje ciało pomoże Ci wielokrotnie zwiększyć szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.