PCO - zespół policystycznych jajników
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
Hej dziewczyny ja nie mogę się opamiętać i z uporem maniaka przeczesuję strony o PCO i szanse na ciąże są takie że na dwoje babka wrózyła.
Pocieszam się plusami że mam 27 lat nie jestem otyła nie mam żadnej innej choroby ładne endometrium i tsh więc może Clo wystarczy oby........4.12.2023 II temin 14.08.2024 - zdrowy syn❤️😍
01.2022 poronienie chybione w 11 tygodniu
3tygodniowe indukowanie poronienia
zabieg łyżeczkowania 17.01.2022
niedoczynność tarczycy
tyłozgięta, zrotowana macica
05.2021 poronienie 6tc
STWIERDZONE CIĘŻKIE PCO;-( amh 22
17 cykl starań po stymulacji ciąża w 2015
córka 09.11.2015 cięzki poród indukowany, zagrażająca zamartwica płodu, cc na cito -
a ja jestem po wizycie u nowego lekarza. Jestem bardzo zadowolona. Facet ma super podejście. Pooglądał moje wyniki, powiedział że bez sensu że już mi tyle badań ktoś zlecił. Powiedział zupełnie inne rzeczy niż mój poprzedni. Tamten kazał mi się odchudzać, a ten powiedział że przecież mam wagę w normie, mam normalną budowę i nie widzi potrzeby żeby coś kombinować.
Przepisał mi luteinę i powiedział że nie mam brać do końca opakowania jak wcześniej tylko max 7 dni. No chyba że dostanę okres bo coś zaczyna się dziać a dzisiaj jest 31 dc. No i w zależności czy okres będzie wywołany czy przyjdzie sam to będzie monit owulacji i ewentualnie zażyję clostilbegyt.kapturnica lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnyIzik- w sumie to ze wszystkim można powiedzieć ,że na dwoje babka wróżyła. Czasem zdrowe babeczki też wcale nie mają z górki i starania trwają miesiącami. Ważne, że wiele kobiet z pcos rodzi zdrowe piękne Cudaczki i tego trzeba się trzymać.