Forum Starając się z pomocą medyczną progesteron po owulacji
Odpowiedz

progesteron po owulacji

Oceń ten wątek:
  • slash Autorytet
    Postów: 3192 6436

    Wysłany: 5 maja 2014, 15:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziękuję :)

    klz98u696p33kjce.png
  • slash Autorytet
    Postów: 3192 6436

    Wysłany: 5 maja 2014, 15:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aha i jeszcze jedno jeśli przypuszczalnie bo na 100% nie wiem czy owulkę miałam 1 czy 2 maja zrobię badanie progesteronu i wyjdzie ze to był 6 dzien to moze lepiej poczekac dzien dłuzej nawet jesli okaże sie ze było badanie 8 czy 9 dnia, myślicie ze bedzie lepiej 8 lub 9 czy juz za późno? czy lepiej jest jak bedzie to 6 dzien p owul.?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 maja 2014, 15:14

    klz98u696p33kjce.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 maja 2014, 11:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    HEJ DZIEWCZYNY . To jest mój pierwszy pełny cykl po poronieniu (15.03- 10 tc). dostałam od ginekologa luteine )1x dziennie pod jezyk) która zaczełam brac 3 dni po owulacji przez 10 dni. dzisiaj jest 6 dzien p.o. i byłąm na badaniu progesteronu ... mam nadzieje ze bedzie ok. bo dostalismy zielone swiatło na staranka.

    Trzymam za Was kciuki.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 maja 2014, 15:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewuszki odebrałam wyniki progesteron wynosi 20.60 ng/ml

    i napisane mam na wyniku u prawidłowo miesiaczkującej kobiety
    1) faza folikularka <0,1- 0,3
    2) faza lutealna 1,2 - 15,9

    i kobiety w ciazy

    1) I trymestr 2.8 - 147,3
    2) II trymestr 22.5 - 95.3
    3) III trymestr 27,9 - 242,5

    co to oznacza? prosze odpowiedzcie...
    przypomne ze jestem w 23 dniu cyklu a w 16/17 dniu cyklu mialam owulacje (robilam testu owulacyjne i tak tez ovu wyznaczył)

  • slash Autorytet
    Postów: 3192 6436

    Wysłany: 6 maja 2014, 15:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A może to zwiastuje radość wielką :) nie znam się na tym w ogóle, ale trzymam kciuki.

    kasia1988 lubi tę wiadomość

    klz98u696p33kjce.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 maja 2014, 15:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja tez trzymam z całych sił....dziekuje

  • aga.just Autorytet
    Postów: 3042 1296

    Wysłany: 6 maja 2014, 16:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wynik b. ładny, trzymam kciuki. Ale sam wynik jeszcze nic nie przesądza :) Jedynie to, że nie masz problemu z progesteronem :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 maja 2014, 16:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    i z tego sie ciesze min. bo w ciazy miałam bardzo niski...

  • aga.just Autorytet
    Postów: 3042 1296

    Wysłany: 6 maja 2014, 17:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hmmm to aż tak ładni by Ci skoczył i się wyregulował? Aż dziwne :) ale super :)
    A jaki miałaś w ciązy?

  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63936

    Wysłany: 6 maja 2014, 17:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pisalas ze bierzesz luteine pod jezyk a skoro bierzesz luteine to nie do konca ten wynik jest wiarygodny bo to nie jest tylko Twoj wypracowany poziom..Luteina jako naturalny progesteron zawyza wynik..Ale jesli masz niedomoge progesteronu to przy braniu go jak widac dziala na ciebie dobrze i ladniego podnosi....

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • aga.just Autorytet
    Postów: 3042 1296

    Wysłany: 6 maja 2014, 17:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aaa Kap ma rację :) ja o lutce nie doczytałam :)
    To się zagadka wyjaśniła co poziom progesteronu tak ładnie wyregulowało :)

    kapturnica lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 maja 2014, 17:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    1) I trymestr 2.8 - 147,3 to jest norma na pierwszy trymestr w moim labolatorium. mi od 4 do 7/8 tc oscylował wynik ok 2,5 do 3,5 w 8 czy pod koniec sie cieszyłam bo wzrósł do 10 prawie a w 10 tyg 7,21 i dniu którym miałam usg jeszcze przed zaczełam plamic i okazało sie ze serduszko przestało bic prawdopodobnie dzien wczesniej lub w tym samym dniu. a brałam 3 razy dziennie luteine i dufaston.

    Wiec dlatego sie ciesze z tego wyniku.
    a to dziwne nie wyregulowałby się ? sorka pytam bo jestem troszke zielona w temacie

  • aga.just Autorytet
    Postów: 3042 1296

    Wysłany: 6 maja 2014, 17:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niedomoga progesteronowa raczej sama się nie wyreguluje bez leków. Dobrze, że bierzesz lutkę ze względu na wcześniejsze poronienie. I jak widać lutka działa, a o to chodziło :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 maja 2014, 17:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aga.just widze ze Ty po zielonej stronie mocy. super gratulacje...

  • aga.just Autorytet
    Postów: 3042 1296

    Wysłany: 7 maja 2014, 08:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie dziękuję i życzę powodzenia :)

  • Madziulka Autorytet
    Postów: 2152 794

    Wysłany: 7 maja 2014, 17:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny ja robiłam progesteron w 22dc a owulacja była w 12dc(bardzo odczuwam wtedy ból jajników)Mój wynik to 18.6 ng/mL



    relgh371ly1mtto9.png
  • aga.just Autorytet
    Postów: 3042 1296

    Wysłany: 7 maja 2014, 20:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wynik ok

  • slash Autorytet
    Postów: 3192 6436

    Wysłany: 9 maja 2014, 21:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ja robiłam w 28 dc i wynik 14,78 ng/ml a owulację miałam najprawdopodobniej w 21 albo w 22 dc. Bo moj cykl jest nawet do 33 lub 35 dni. Więc chyba progesteron ok?

    klz98u696p33kjce.png
  • aga.just Autorytet
    Postów: 3042 1296

    Wysłany: 9 maja 2014, 22:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ok :)

  • Latika Nowa
    Postów: 1 0

    Wysłany: 5 czerwca 2014, 17:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam :) jestem tu nowa, niecały miesiąc temu miałam zabieg łyżeczkowania po obumarciu zarodka. Robię badania i ponieważ czułam ( i podobnie wyznaczył mi ovufriend), że około 16-17 dc miałam owulację, w 24 dc zrobiłam progesteron. I wyszedł mi za wysoki - 64,5 - norma do 28. Czy te dziewczyny które miały taki wysoki, wiedzą dlaczego tak było? czy coś już się kompletnie namieszało w moich cyklach? I nie wiecie może, czy taki wysoki progesteron powoduje, że okres może się bardzo opóźnić?
    Gratuluję wszystkim oczekującym :)

1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Endometrioza – zagadkowa choroba powodująca niepłodność

Jeżeli dokuczają Ci silne bóle brzucha przed oraz w trakcie miesiączki, odczuwasz ból przy współżyciu, nie możesz zajść w ciążę - objawy te mogą wskazywać na endometriozę, tajemniczą chorobę, która może powodować niepłodność. Ale nie mając powyższych objawów, mając regularne, niebolesne miesiączki może okazać się, że ta sama choroba powoduje u ciebie problemy z płodnością. Dlaczego?

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z płodnością, brak owulacji? 3 przepisy na koktajle wspierające owulację.

Sprawdź jak pyszne i łatwe do zrobienia koktajle, mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę. Działaj kompleksowo i wspieraj swoje starania w naturalny sposób. Poznaj 3 propozycje przepisów na pyszne koktajle propłodnościowe. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego