Forum Starając się z pomocą medyczną progesteron po owulacji
Odpowiedz

progesteron po owulacji

Oceń ten wątek:
  • sylwia1985 Autorytet
    Postów: 6355 7490

    Wysłany: 3 października 2013, 17:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie dziewczyny napiszcie mi prosze czy lekarz po owulacji kazal wam zrobic badanie progesteronu i jaki mialyscie wynik.Ja dzis odebralam i moj wynik to 72ng/ml

    ex2b4z17yxk8dczz.png


    km5se6ydi0vc9k5k.png
  • Lili Autorytet
    Postów: 495 692

    Wysłany: 3 października 2013, 19:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi kazała w tym miesiącu, w 22dc. Robię we wtorek. Powiedziałą, że dobrze byłoby, aby wynik był ok 20

  • Andzia33 Autorytet
    Postów: 2018 4108

    Wysłany: 4 października 2013, 12:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moja ginka mówi,że dobry to 18 i więcej jak poniżej to potrzebna luteina lub dupchaston.Bada się w 7 dpo

    Andzia33
  • malinka1984 Autorytet
    Postów: 837 1943

    Wysłany: 4 października 2013, 14:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lili wynik ponad 20 świadczy o przebytej owu ;)

    Czekamy na Kacperka
    TP 01.04 ale Kacperek ani myśli wychodzić.
  • Lili Autorytet
    Postów: 495 692

    Wysłany: 15 października 2013, 14:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mój dzisiejszy wynik to 10,70, mało :/ A gin mówi, ze nie potrzebuję leków. Czy z takim wynikiem potencjalna ciąża ma szansę się utrzymać???

    Ann89 lubi tę wiadomość

  • Veri Autorytet
    Postów: 468 443

    Wysłany: 15 października 2013, 15:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sylwia1985 wrote:
    Witajcie dziewczyny napiszcie mi prosze czy lekarz po owulacji kazal wam zrobic badanie progesteronu i jaki mialyscie wynik.Ja dzis odebralam i moj wynik to 72ng/ml

    A w którym dniu po owu robiłaś?? Trochę dużo Ci wyszło, bo o ile dobrze wiem, norma jest od 1,7 do 27 ng/ml w fazie lutealnej. Ale może niech się wypowie ktoś, kto ma więcej doświadczenia :)

    Ja robiłam badanie w 6dpo (w 7 nie mogłam niestety) i wyszło mi 23,62. Niby w "widełkach", ale u lekarza jeszcze z tym nie byłam, więc nie wiem nic więcej.

    qb3cg7rfwkxw9axa.png
  • dodinka Autorytet
    Postów: 903 949

    Wysłany: 31 października 2013, 13:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja miałam 10,76 w 19 dniu cyklu i moja gin mówi że na ciążę jest ok

    Najmłodsza_staraczka lubi tę wiadomość

    3jvz3e5eovkng9e9.png

    qb3c3e5emn8zmtdy.png
  • Ita Autorytet
    Postów: 1052 1122

    Wysłany: 31 października 2013, 18:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    u mnie 27,7 ng/ml w 8 dpo.
    Podobno bardzo dobrze.

    atdck6nlmznf5qze.png
  • MauaKg Debiutantka
    Postów: 7 2

    Wysłany: 4 listopada 2013, 20:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, u mnie 8 dpo - 10,4 (norma 1,7-27). Tak więc Lili nie jesteś sama:) Najlepiej i tak skonsultować wyniki z lekarzem. Moja wizyta dopiero za 2 tyg., dam znać jaki werdykt. ;]

    Lili lubi tę wiadomość

    Dzień dobry - jestem szczęśliwa.
  • Lili Autorytet
    Postów: 495 692

    Wysłany: 7 listopada 2013, 18:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi gin mówi, że jest ok, jednak dziewczyny doradzają, żeby iść do innego lekarza po dupka. Nie wiem co robić... W tym cyklu powtórzę badanie i wtedy podejmę decyzję.

  • olinka84 Przyjaciółka
    Postów: 85 41

    Wysłany: 9 listopada 2013, 10:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja miałam 9,97, 10.07, 14 i lekarka mówiła, że ok. Ale coś mi się wierzyć nie chce.

  • malinka1984 Autorytet
    Postów: 837 1943

    Wysłany: 9 listopada 2013, 11:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olinka84 mały ten progesteron...

    Czekamy na Kacperka
    TP 01.04 ale Kacperek ani myśli wychodzić.
  • Alejandra Koleżanka
    Postów: 35 4

    Wysłany: 12 listopada 2013, 13:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jestem po poronieniu w 5 tyg. i właśnie miałam podejrzenie, że mam za mały progesteron, ale po badaniach w 22dc miałam 15,13. Lekarka powiedziała, że nie jest za mały, ale za to mam FSH przy górnej granicy - 4dc - 10,79, co może być powodem problemów z zajściem:/
    Teraz profilaktycznie dała mi duphaston 7 dni po owu...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 listopada 2013, 13:48

    Alejandra
  • Alejandra Koleżanka
    Postów: 35 4

    Wysłany: 18 listopada 2013, 13:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny pomożcie...jesli mam plemienie w 7 dc to nici juz z tego cyklu? Od dzis wg zalecen lekarza mam brac duphaston, ale czekam do wieczora na wyniki badan progesteronu i estradiolu. Jak progesteron bedzie za maly (choc ostatnio w tym samym 22dc mialm 15,13, wiec ok) to wezme chyba ten duphaston. Jak myslicie? Ktoras z Was miala podobne doswiadczenia?

    Lori05 lubi tę wiadomość

    Alejandra
  • Alejandra Koleżanka
    Postów: 35 4

    Wysłany: 18 listopada 2013, 19:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wynik z dzisiaj 22 dc - Progesteron 23,46, Estradiol 160,5. Oprocz tego robilam przeciwciala tarczycowe i mam hashimoto:/ Ale Progesteron i Estradiol w normie. Od dzis zaczynam duphaston, 7 dni po owu…zobaczmy

    Alejandra
  • Unlike Autorytet
    Postów: 587 354

    Wysłany: 18 listopada 2013, 23:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja jestem w szoku :O Owulkę powinnam mieć 8/9 (wtedy też bolały jajniki i test wyszedł nieco wyraźniejszy niż zwykle, choć temp. ani drgnęły) , 15stego poszłam na badanie, a progesteron 1.57!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 listopada 2013, 16:50

    48f411ed51.png
  • Alejandra Koleżanka
    Postów: 35 4

    Wysłany: 19 listopada 2013, 14:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Taki niski progesteron mowi o tym, ze owulacji nie bylo, ale wybierz sie jak najszybciej do lekarza

    Alejandra
  • Fedra Autorytet
    Postów: 9361 19565

    Wysłany: 19 listopada 2013, 15:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lili wrote:
    Mój dzisiejszy wynik to 10,70, mało :/ A gin mówi, ze nie potrzebuję leków. Czy z takim wynikiem potencjalna ciąża ma szansę się utrzymać???

    powiem tak nie rozumiem Twojego lekarza Twój wynik jest zdecydowanie za niski i powinnaś brać dupka bo inaczej ciąża ewentualna nie ma szans sie utrzymać już nie wspomnę o zagnieżdzeniu...

    u mnie lekarz mówi ze wyniki po owulce powinien być w okolicach 16ng/ml, poniżej trzeba brać wspomagacze a powyzej moze świadczyć o ciaży ale to wynik w okolicach 20ng/ml no i wazne by patrzeć na jednostki ;)

    17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz <3
    2015 Nati <3
    2017 Suzi <3
  • Fedra Autorytet
    Postów: 9361 19565

    Wysłany: 19 listopada 2013, 15:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    w ciaży którą straciłam okazało się ze mój progesteron był na poziomie 11 lekarz powiedział ze to bardzo mało ze ciaza sie moze nie utrzymać bo już na tym etapie powinno być ponad 20, dostałam końskie dawki leku ale to nie pomogło było już za późno...

    jeśli lekarz wam mówi ze wynik progesteronu po owulce w okolicy 10 jest ok to w to nie wierzcie przy takim poziomie ciaża nie ma szans na zagnieżdzenie a jeśli się zgnieździ to progesteron spada jeszcze nieżej i bez wspomagaczy nie da rady...

    Wasze niskie wyniki naprawde skonsultowałabym z innym lekarzem...

    Unlike moim zdaniem taki niski progesteron moze świadczyć o braku owulacji ale moze też świadczyc o niedomodze lutealnej na pewno trzeba wynik skonsultować z lekarze całościowo razem z Twoim wykresem...

    17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz <3
    2015 Nati <3
    2017 Suzi <3
  • Alejandra Koleżanka
    Postów: 35 4

    Wysłany: 19 listopada 2013, 15:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi wyszedł 15,13 i lekarka powiedziala, zeby 7 dni po owu zaczac brac duphaston, takze przy 10 raczej na pewno...Teraz w 22 dc mialam ponad 23, wiec luz, ale i tak od 7 dc jestem na duphastonie - nie zaszkodzi, a oby pomogl utrzymac istotke...

    Alejandra
1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Wysoki testosteron u kobiet - przyczyny, objawy, leczenie

Jakie mogą być przyczyny podwyższonego testosteronu w kobiecym organizmie? Jakie są najczęstsze objawy wysokiego testosteronu u kobiet? Jak wygląda diagnoza i leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego