Salve Medica Łódź
-
WIADOMOŚĆ
-
jaina_proudmoore wrote:ja wiem, ale dlaczego to tyle trwa?
a inni gin działają szybciej?
Nie wiem, nie znam się na tym...„Jeśli masz marzenie, musisz uchwycić się go i nigdy nie puszczać"
Mama 2 aniołków
Początek starań 03.2005r.
IV IVF:
- VI transfer blastocyst 3AA i 3AA
9dpt 413
11dpt 1197
15dpt 4166
22dpt 30071
2,7mm miłości
25dpt 54928
3,6mm miłości
27dpt
5,6mm miłości i 140
28dpt
6,8mm miłości
29dpt 99065
30dpt 111335
19w6d 320g miłości
21w0d 390g miłości
29w4d 1550g miłości
Ukochany synek 💙
Starania o rodzeństwo
( tym razem walczę sama )
V IVF:
- IX transfer blastocysty 3AA
9dpt 225
12dpt 491 (68,4%)
14dpt 711 (44,8%)
❄️ 3BB ❄️ 5AB
-
Decyzja podjęta zaprzestaję podejścia do transferu z komórkami które pozostały, a zaczynam procedurę od początku. Boję się kolejny raz zawieść jakby teraz nie wypaliło. Doktor stwierdził, że w moim przypadku nie ma ciśnienia bo jest dziecko, z racji dużej ilości przyjmowanych w ostatnim czasie pacjentek, chyba zapomniał że to wszystko trwa od 1,5 roku już prawie i brak efektu, a my powoli załamani coraz bardziej. Małżeństwo wystawione na próbę, przeszłam traumę ze szpitalem, także jakoś ja nie widzę tego w kolorowych barwach. Czasem człowiek mając gorszy dzień o mało się nie popłacze na wizycie, nie każdy jest sobie równy ja widocznie znoszę to gorzej niż on zakłada 😔😕a o mężu to już nawet nie wspominam ten to już całkiem na nie 😟
Dr chciał żebym podeszła, ale mi już głupio tłumaczyć że dla nas to i mega wydatek oraz stres, więc traktuje to jako ostatnią szansę, dlatego trzeba ją zwiększyć ilością komórek. Na samą myśl o kłuciu mi niedobrze, teraz chociaż wiem jak to wygląda. -
@Tosiek jak chcesz pogadać na PW to daj znać
dziś miałaś wizytę u lekarza? czy zlecił badania? co kazał teraz robić?
Szansę trzeba zwiększyć ilością komórek? - nie za bardzo rozumiem co masz na myśli
dziewczyny, które brały Miovelię, jak oceniacie jej działanie?
@Maaaa nas dawno nie odwiedzała na forum -