Forum Starając się z pomocą medyczną Staraczki i mamusie z Rzeszowa
Odpowiedz

Staraczki i mamusie z Rzeszowa

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 sierpnia 2017, 09:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Janess wrote:
    Ale Ty dalej mowisz o doktorze Ulmanie? Czy inny tak przerzuca pacjentki?

    Nie, nie ja chodze do Chrostowskiego, o Ulmanie to tylko na tym forum czytalam.

  • sylwias Autorytet
    Postów: 428 178

    Wysłany: 7 sierpnia 2017, 12:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    vaola86 wrote:
    Nie, nie ja chodze do Chrostowskiego, o Ulmanie to tylko na tym forum czytalam.
    po opisie widzę ze jesteś w trakcie oczekiwania na rezultaty 2 IUI... może nie trzeba będzie kolejnych wizyt :)

    vaola86 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 sierpnia 2017, 13:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sylwias wrote:
    po opisie widzę ze jesteś w trakcie oczekiwania na rezultaty 2 IUI... może nie trzeba będzie kolejnych wizyt :)

    W sumie to tak, ale z wiarą u mnie juz kiepsko niestety :/ sama zreszta pewnie doskonale wiesz jak bola rozczarowania stad tez juz mysle o dzialaniach na kolejne cykle ;). Poki co jakichkolwiek symptomów brak oprocz bólu piersi, ale to mam zawsze przed @, a po duphastonie to juz szczegolnie.

    Jakoś tak nie bez przepadku wybralam leczenie juz na tym etapie w Krk akurat w tej klinice. Gdyby nie wyszlo naturalnie to pojde w Twoj slad...

  • daktylek Autorytet
    Postów: 676 210

    Wysłany: 7 sierpnia 2017, 14:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    vaola86 wrote:
    W sumie to tak, ale z wiarą u mnie juz kiepsko niestety :/ sama zreszta pewnie doskonale wiesz jak bola rozczarowania stad tez juz mysle o dzialaniach na kolejne cykle ;). Poki co jakichkolwiek symptomów brak oprocz bólu piersi, ale to mam zawsze przed @, a po duphastonie to juz szczegolnie.

    Jakoś tak nie bez przepadku wybralam leczenie juz na tym etapie w Krk akurat w tej klinice. Gdyby nie wyszlo naturalnie to pojde w Twoj slad...
    Ja identycznie podeszłam do tematu. Już wolę być pod opieką jednej kliniki niż szukać biegać i zmieniać.

    Dziewczyny była to kiedyś mowa o badaniach do IUI. Czy którejś z Was udało się zrobić je na NFZ i u kogo? Coś to już było o tym ale nie mogę znaleźć...

    vaola86 lubi tę wiadomość

    Mama Aniołka [*] 15.12.2015r.
    w57v3e3k7yxei1cq.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 sierpnia 2017, 15:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    daktylek wrote:
    Ja identycznie podeszłam do tematu. Już wolę być pod opieką jednej kliniki niż szukać biegać i zmieniać.

    Dziewczyny była to kiedyś mowa o badaniach do IUI. Czy którejś z Was udało się zrobić je na NFZ i u kogo? Coś to już było o tym ale nie mogę znaleźć...

    Ja robilam niestety prywatnie bo nie mam w Rzeszowie lekarza, ktory przyjmowalby na NFZ. Wymazy robilam od razu w Krk a krew w diagnostyce.

  • BezchmurneNiebo Autorytet
    Postów: 1202 259

    Wysłany: 7 sierpnia 2017, 16:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    daktylek wrote:
    Ja identycznie podeszłam do tematu. Już wolę być pod opieką jednej kliniki niż szukać biegać i zmieniać.

    Dziewczyny była to kiedyś mowa o badaniach do IUI. Czy którejś z Was udało się zrobić je na NFZ i u kogo? Coś to już było o tym ale nie mogę znaleźć...

    Ginekolog na NFZ moze skierowac na rozyczke toksoplazmowe hiv antyHBS i jeszcze jedno.

    145068ba89.png
    * ANA - ujemne
    * Przeciwciała kardiolipinowe - negatywne
    * Nieprawidłowa mutacja MTHFR
    * Nieprawidłowy czynnik V Leiden
    * TSH -3.05
    *Homocysteina -6.2
    * AntyTG i antyTPO w normie
    * 4.05.20 poronienie 4t4d ;(
    * 20.06.18-laparo
    * 24.03.18 poronienie 6t ;(
    * nasienie po zabiegu ok
    * 08.2017-I IVF :(
    * kariotypy ok
  • Magnolia4 Przyjaciółka
    Postów: 92 52

    Wysłany: 7 sierpnia 2017, 21:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny w tamtym tygodniu pisałam że @przyszła w 22 dniu cyklu jednak to było tylko plamienie dziś nie wytrzymałem i zrobiłam test bo okresu jeszcze nie ma i 2 kreski jutro lecę na betę nie mogę uwierzyć

    lipa, Rucola, Janess, Bardolka, katson, sylwias, k91, Parsleyek, WilczaJagoda, BezchmurneNiebo lubią tę wiadomość

  • D_basiula Autorytet
    Postów: 720 672

    Wysłany: 7 sierpnia 2017, 21:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratulacje!!!

    l22nbd3m323q83y0.png

    Aniolek [*] czerwiec 2017

    Zaczynamy od nowa! Udało się w 2cpp.
  • BezchmurneNiebo Autorytet
    Postów: 1202 259

    Wysłany: 7 sierpnia 2017, 21:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magnolia4 wrote:
    Dziewczyny w tamtym tygodniu pisałam że @przyszła w 22 dniu cyklu jednak to było tylko plamienie dziś nie wytrzymałem i zrobiłam test bo okresu jeszcze nie ma i 2 kreski jutro lecę na betę nie mogę uwierzyć

    No i super gratuluję.

    145068ba89.png
    * ANA - ujemne
    * Przeciwciała kardiolipinowe - negatywne
    * Nieprawidłowa mutacja MTHFR
    * Nieprawidłowy czynnik V Leiden
    * TSH -3.05
    *Homocysteina -6.2
    * AntyTG i antyTPO w normie
    * 4.05.20 poronienie 4t4d ;(
    * 20.06.18-laparo
    * 24.03.18 poronienie 6t ;(
    * nasienie po zabiegu ok
    * 08.2017-I IVF :(
    * kariotypy ok
  • Magnolia4 Przyjaciółka
    Postów: 92 52

    Wysłany: 7 sierpnia 2017, 21:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Uwierzę jak zrobię betę. W tym cyklu żadnych leków tylko euthyrox i bromergon żadnego monitoringu odpuściłam totalnie bo w pazdzierniku mialam isc ba laparoskopię

  • BezchmurneNiebo Autorytet
    Postów: 1202 259

    Wysłany: 7 sierpnia 2017, 21:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochana a to przy IUI czy przy IVF ?

    Sorka doczytałam. Pełen spontan. Ale przypomnij ogrodzenia jaki u was problem ? No i kiedy spotkanie? Poza parens ?

    Ps. Ja w pt idę gin na NFZ bo nie wiem czy wiecie ale tydzień mi się spóźnia @ po luteinie temp w górze a testy negatywne.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 sierpnia 2017, 21:50

    145068ba89.png
    * ANA - ujemne
    * Przeciwciała kardiolipinowe - negatywne
    * Nieprawidłowa mutacja MTHFR
    * Nieprawidłowy czynnik V Leiden
    * TSH -3.05
    *Homocysteina -6.2
    * AntyTG i antyTPO w normie
    * 4.05.20 poronienie 4t4d ;(
    * 20.06.18-laparo
    * 24.03.18 poronienie 6t ;(
    * nasienie po zabiegu ok
    * 08.2017-I IVF :(
    * kariotypy ok
  • Magnolia4 Przyjaciółka
    Postów: 92 52

    Wysłany: 7 sierpnia 2017, 22:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pełen luz akurat byłam na urlopie u nas problem był z pecherzykami nie pękały w czerwcu było IUI ale nie udane a teraz bez niczego 4.5 roku starań

  • daktylek Autorytet
    Postów: 676 210

    Wysłany: 8 sierpnia 2017, 10:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny a jaki gin nie robi problemów z wystawieniem skierowania na badania do IUI na NFZ?

    Mama Aniołka [*] 15.12.2015r.
    w57v3e3k7yxei1cq.png
  • sylwias Autorytet
    Postów: 428 178

    Wysłany: 8 sierpnia 2017, 12:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magnolia gratuluję :) Oby więcej dobrych wieści na forum!

  • BezchmurneNiebo Autorytet
    Postów: 1202 259

    Wysłany: 8 sierpnia 2017, 12:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    daktylek wrote:
    Dziewczyny a jaki gin nie robi problemów z wystawieniem skierowania na badania do IUI na NFZ?

    Fryzlewicz w profamilii

    daktylek lubi tę wiadomość

    145068ba89.png
    * ANA - ujemne
    * Przeciwciała kardiolipinowe - negatywne
    * Nieprawidłowa mutacja MTHFR
    * Nieprawidłowy czynnik V Leiden
    * TSH -3.05
    *Homocysteina -6.2
    * AntyTG i antyTPO w normie
    * 4.05.20 poronienie 4t4d ;(
    * 20.06.18-laparo
    * 24.03.18 poronienie 6t ;(
    * nasienie po zabiegu ok
    * 08.2017-I IVF :(
    * kariotypy ok
  • BezchmurneNiebo Autorytet
    Postów: 1202 259

    Wysłany: 8 sierpnia 2017, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Słuchajcie kochane. Koleżanka ode mnie z pracy się złożyła wypowiedzenie z pracy bo znalazła inna. Dziś przyszła cofnąć wypowiedzenie bo okazało się ze jest w 6 tyg ciąży. A co najlepsze ma endometrioze 4 stopnia. O pierwsze dziecko walczyli 2 lata z lekami na menoupauzę.

    Ja zapisałam się Daktylku teraz do fryzlewicz na NFZ bo niestety nadal nie mam @ chodź dziś temp spadla. Zobaczymy

    daktylek lubi tę wiadomość

    145068ba89.png
    * ANA - ujemne
    * Przeciwciała kardiolipinowe - negatywne
    * Nieprawidłowa mutacja MTHFR
    * Nieprawidłowy czynnik V Leiden
    * TSH -3.05
    *Homocysteina -6.2
    * AntyTG i antyTPO w normie
    * 4.05.20 poronienie 4t4d ;(
    * 20.06.18-laparo
    * 24.03.18 poronienie 6t ;(
    * nasienie po zabiegu ok
    * 08.2017-I IVF :(
    * kariotypy ok
  • daktylek Autorytet
    Postów: 676 210

    Wysłany: 8 sierpnia 2017, 17:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    BezchmurneNiebo a ona może dać skierowanie na badania męża? Chciałbym trochę rzeczy przepchnac na NFZ jeśli się da....

    Mama Aniołka [*] 15.12.2015r.
    w57v3e3k7yxei1cq.png
  • Imari Autorytet
    Postów: 534 209

    Wysłany: 8 sierpnia 2017, 17:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny, czy możecie polecić jakiegoś endo z Rzeszowa?

  • BezchmurneNiebo Autorytet
    Postów: 1202 259

    Wysłany: 8 sierpnia 2017, 18:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    daktylek wrote:
    BezchmurneNiebo a ona może dać skierowanie na badania męża? Chciałbym trochę rzeczy przepchnac na NFZ jeśli się da....

    Dla męża chyba nie.

    145068ba89.png
    * ANA - ujemne
    * Przeciwciała kardiolipinowe - negatywne
    * Nieprawidłowa mutacja MTHFR
    * Nieprawidłowy czynnik V Leiden
    * TSH -3.05
    *Homocysteina -6.2
    * AntyTG i antyTPO w normie
    * 4.05.20 poronienie 4t4d ;(
    * 20.06.18-laparo
    * 24.03.18 poronienie 6t ;(
    * nasienie po zabiegu ok
    * 08.2017-I IVF :(
    * kariotypy ok
  • Magnolia4 Przyjaciółka
    Postów: 92 52

    Wysłany: 8 sierpnia 2017, 19:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Beta 1051,0

    lipa, k91 lubią tę wiadomość

‹‹ 154 155 156 157 158 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Test owulacyjny. Jak działają testy owulacyjne i czy są skuteczne?

Testy owulacyjne są jednym z najprostszych narzędzi do samodzielnego wykrywania dni płodnych i zbliżającej się owulacji. Przeczytaj jak działają testy owulacyjne, jak je prawidłowo wykonać, ile kosztują i czy można im zaufać w 100%. Podpowiemy Ci również jak skutecznie zwiększyć działanie testów owulacyjnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?

Gdy wspomnienia z porodu zaczną blednąć, a pierworodny synek lub córeczka wyrosną z etapu pieluch i kaszek, pojawienie się myśli o dalszym powiększeniu rodziny najprawdopodobniej będzie tylko kwestią czasu. Niestety, nie każdej kobiecie udaje się zajść w ciążę po raz drugi. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest niepłodność wtórna i jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Cykl miesiączkowy a wygląd kobiety - wpływ na skórę i włosy

Cykl miesiączkowy i przemiany hormonalne, które w nim zachodzą mają wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Cykl miesiączkowy a wygląd - jak hormony mogą wpływać na Twoją skórę i włosy? W których fazach cyklu Twoja cera może być w lepszej kondycji, a kiedy mogą pojawiać się problemy? Hormony a trądzik - kiedy problemy z wypryskami mogą się nasilać? 

CZYTAJ WIĘCEJ