Forum Starając się z pomocą medyczną Test po zastrzyku ovitrelle
Odpowiedz

Test po zastrzyku ovitrelle

Oceń ten wątek:
  • kinga27.30 Autorytet
    Postów: 4082 2896

    Wysłany: 12 maja 2018, 11:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zosiak88 - przykro mi, że @ przylazła :(
    A ja jestem 6 dni poz zastrzyku i już na szczęście wszystkie negatywne objawy ucichły... Test za tydzień :)

    zosiak88, Mraky lubią tę wiadomość

    ibm2tv73nhk4mn1x.png
    2014.06. - start
    2016.02.10 - 9tc Aniołek :*
    JA: nied. tarczycy, hiperprolaktynemia, PAI-1 4G + Czynnik V R2 hetero, NK: 24%->8%, CD4/CD8: 2,90, AMH:3,5, ANA+, HSG - ok, Histeroskopia - usunięcie polipa, biopsja endo-ok, katiotypy-ok,
    ON: fragmentacja 6%, HBA 78%
    14.09.18 - 1x IUI (1 pęcherzyk) :(
    11.10.18 - 2x IUI (3 pęcherzyki) - udało się! Mamy dwa Maluchy <3 Została z nami Jedna Kruszyna :* Drugi Aniołku, patrz na nas z góry [*]
    19.06.19 - Julia 2600g 54cm - nasz wyczekany Skarb!
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 maja 2018, 14:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wlasnie ja mialam laparoskopie w celu usuniecia cp bol nie do zniesienia po zabiegu jajowod mam zszyty pradem do tego mialam zalozony redon nie milo to wspominam ale widze ze to zalezy co to zazabieg. No ale jesli to bedzie tylko sprawdzenie droznosci to moze noe bedzie bolalo az tak
    kinga27 3₩ trzymam kciuki;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 maja 2018, 15:12

  • LenaAnna Ekspertka
    Postów: 146 128

    Wysłany: 12 maja 2018, 15:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny a jak u Was bylo z objawami ubocznymi po ovitrelle? Ja zaraz po zastrzyku nie mialam zadnych, teraz dopiero 10 dni po zastrzyku mam bol cyckow, bol glowy, mdlosci, podwyzszona temperature i ogolnie slaba jestem. I nie wiem czy to zastrzyk czy moze wysoki poziom proga (bo ponoc ovi go podkreca)?

    Zosiak- ja tez mialam laparo w ciazy pozamacicznej i tej byl to straszny bol. Natomiast diagnostyczne laparo to luz, tego samego dnia sie wychodzi do domu w niektorych osrodkach wiec sie nie boj. A po droznosci wiele dziewczyn zachodzi jak marzenie:)

    I IUI 12.2018 :(
    Aniolki 6tc (**), cp blizniacza lipiec 2017
    Aniołek 6tc(*) maj 2018
    MTHFR homozygota
    Hiperhomocysteinemia
    Hiperprolaktynemia czynnosciowa,
    Nawracające polipy macicy
    Mąż super :)
    "Nienarodzone dzieci nie odchodza, one tylko zmieniaja swoja date przyjscia na swiat"
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 maja 2018, 15:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja mialam objawy tak kolo 8- 11 dpo 12 wygasly a 13 okres dziekuje tak sie balam ale jesli luz to podejde w razie czego.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 maja 2018, 15:37

  • Ewus85 Przyjaciółka
    Postów: 155 36

    Wysłany: 12 maja 2018, 21:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    13 dni po ovitrelle test negatywny.

  • Em11 Autorytet
    Postów: 999 417

    Wysłany: 13 maja 2018, 09:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewus85 może w nowym cyklu szczęście się do nas uśmiechnie. Dobrze, że byłam na wyjeździe to tym razem nie miałam czasu żeby przeżywać że znów się nie udało.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 maja 2018, 09:16

    Ewus85 lubi tę wiadomość

    Starania od 2016. Laparoskopia w 2018-niedrożne jajowody. Partner nasienie ok. AMH-3,27.
    - 04.09-punkcja
    - 09.09- transfer (mamy jeszcze dwa mrozaczki)
    - 19.09 - beta :(
    - 09.11-II transfer(mamy jeszcze jednego mrozaczku)
    - 16.11. 2018 beta 83, 19.11 beta 407, 26.11 beta 4637
    - 2019 na świat przyszła nasza córka
    - czerwiec 2020 - ciąża pozamaciczna
  • migotka_83 Ekspertka
    Postów: 311 75

    Wysłany: 13 maja 2018, 11:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zosiak88 wrote:
    Dziewczyny Was tez bolala laparoskopia?
    Najbardziej po laparo bolała mnie klatka piersiowa, po tym gazie który ze mnie schodził. Ale po paracetamolu dożylnie było ok. Każdy organizm jest inny i nie da się tak porównać. Parę dni temu miałam kolejną laparo (cp), przy okazji usunęli mi niewielkie ogniska endo, i dzisiaj czuje się już całkiem całkiem.

    W skali 1-5, jak dla mnie to ten największy ból miałam na poziomie 3. A mam bardzo niski próg bólu i 3 dziury w brzuchu.

    zosiak88
    Czym zbijalas homocysteine ?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 maja 2018, 11:36

    3i49zbmhg4kfjp76.png

    5 lat walki...
    3 x IUI, 1 x IMSI, 6 x FET
    Aniołek [*] 8tc 02.2017 - córeczka (T22)
    Aniołek [*] 5tc 08.2017 cb, 04.2018 cb, 05.2018 cb
    Ciąża pozamaciczna 05.2018
    NK 9,9%, KIR BX, ALLO-MLR 38%
    05.2019 Naturalsik ❤
  • Em11 Autorytet
    Postów: 999 417

    Wysłany: 13 maja 2018, 12:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewus85 wrote:
    13 dni po ovitrelle test negatywny.
    Miałaś robioną laparoskopię?

    Ewus85 lubi tę wiadomość

    Starania od 2016. Laparoskopia w 2018-niedrożne jajowody. Partner nasienie ok. AMH-3,27.
    - 04.09-punkcja
    - 09.09- transfer (mamy jeszcze dwa mrozaczki)
    - 19.09 - beta :(
    - 09.11-II transfer(mamy jeszcze jednego mrozaczku)
    - 16.11. 2018 beta 83, 19.11 beta 407, 26.11 beta 4637
    - 2019 na świat przyszła nasza córka
    - czerwiec 2020 - ciąża pozamaciczna
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 maja 2018, 16:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Em jestem w tarakcie czytania forum bardzo dobrze ze walczysz to moj pierwszy nie udany cykl staran :( jestem po cp i polujemy na lewa strone teraz bylo po lewej wiec maj chyba stracony bo bedzie owulka z prawej ?czyli tej zlej strasznie mi orzykro poradzcie co tu zrobic by sie troche wyciszyc.
    Homocysteine zbilam metylami solgar 400 b12 b6 i mamadha premium plus
    Moja skala bolu po laparoskopii to 8 na 10

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 maja 2018, 17:00

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 maja 2018, 17:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewus bardzo mi przykro ze sie nie udalo ale musze Wam powiedziec z e moich ciazach poprzednich nie udanych w terminie miesiaczki wychodzily testy negatywne wiec chyba trzeba odpuscic to testowanie ale wiem jaki to bol bo to nadzieje sobie czlowiek robi i nie wychodzi

  • Mysiulka2706 Ekspertka
    Postów: 467 76

    Wysłany: 13 maja 2018, 19:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewus85 wrote:
    13 dni po ovitrelle test negatywny.
    Poczekaj na @jak nie będzie leć na betę. Ja mialam tak samo jak Ty w 13 negatywny a za 5 dni beta i ciaza:) a też już się zalamalam..wiec może u Ciebie będzie tak samo:*

  • Mraky Koleżanka
    Postów: 31 1

    Wysłany: 13 maja 2018, 19:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie ! 7 dni temu miałam pierwszą inseminacje, od 1 dnia po miałam strasznie nadety brzuch a od 3 dni bóle brzucha jak na @. Ogólnie nigdy nie przywiazywalam uwagi do temperatury przeważnie mierząc pod pachą miałam 36.2 zawsze niska. Wczoraj z mierzylam z ciekawości i 37.2 i tak utrzymuje się aż do teraz jest mi zimno mam rozpalone policzki ogólnie czuję się strasznie słabo. Dzisiaj zrobiłam test żeby sprawdzić czy utrzymuje się jeszcze ovitrelle ( dużo z Was pisalo ze po ovitrelle test wychodzi pozytywny nawet do 14 dni ) wyszedł negatywny. W środę mam zamiar powtórzyć w przyszły poniedziałek badanie z krwi... czy któraś z Was miała podobne objawy? Pozdrawiam wszystkie staraczki !!! :) Musiałam się zarejstrowac na tym forum bo ino czytam Wasze wpisy a czuję potrzebe popisania z Wami w tym okropnym czasie oczekiwania.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 maja 2018, 19:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mialam podobne objawy w poprzednich ciazach temp a test negatywny a ciaza byla lec na bete powodzenia

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 maja 2018, 19:18

  • Mraky Koleżanka
    Postów: 31 1

    Wysłany: 13 maja 2018, 19:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Po jakim czasie najwcześniej od inseminacji można wykonać betę ?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 maja 2018, 19:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ktory masz dc? tak mysle po 10 dpo

  • Mraky Koleżanka
    Postów: 31 1

    Wysłany: 13 maja 2018, 19:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    19 dc ogólnie mam cykle 26 dni inseminacje miałam 12 na niepeknietym pecherzyku ovitrelle 48h przed

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 maja 2018, 20:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sprobuj w okolicach terminu miesiaczki;) powodzenia;) ja musze sie jakos wyciszyc ten cykl podcial mi skrzydla

  • Mraky Koleżanka
    Postów: 31 1

    Wysłany: 13 maja 2018, 20:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Eh tak właśnie kazała doktorka ale już nie mogę z tym czekaniem... dlaczego podcial skrzydła Zosiu? :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 maja 2018, 20:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mialam rok przeewy po traumie po cp teraz wszystko sie zgralo byl pecherzyk 21 mm po lewej stronie zastrzyk a teraz bede musiala czekac dwa miesiace na kolejny:( jestem na sterydzie bralam leki immunosupresyjne. Gdyby nie to ze mam uszkodzony jajowod staralabym sie normalnie. No szczelic sobie w leb ten ovitrelle to mnie tak w konia zrobil ze sie juz nie dam jak znowu fostane bede pewna ze to zatrzyk zadnych testow nie robie i nie cuduje bo bez sensu lepiej gacie na tylek sobie kupic zamiast sie bawic w testowanie i zludne nadzieje. Jak @ nie orzyjdzie wtedy testy warto czekac niz cierpiec

    Mraky poczekaj ;) a noz niespodzianka bedzie ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 maja 2018, 20:27

  • Mraky Koleżanka
    Postów: 31 1

    Wysłany: 13 maja 2018, 20:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie dziwie sie :(( Nie można się załamywać ja po hsg dowiedziałam się ze mam niedrozny lewy jajowod czekałam 5 msc aż zaskoczy prawy no i w końcu ... Ale też jak sobie pomyślę jakby się nie udało i czekać nastepne miesiące już mnie skręca .

‹‹ 110 111 112 113 114 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zespół Policystycznych Jajników (PCOS) – dieta dla płodności

Zespół policystycznych jajników (PCOS, Policystyczne Jajniki) to jedno z najczęściej występujących zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Dotyczy 5-10% kobiet w wieku rozrodczym i jest najczęstszą przyczyną zaburzeń owulacji i problemów z zajściem w ciążę. Przeczytaj jakie są objawy PCOS, jak wpływa ono na starania o dziecko oraz w jaki sposób możesz pomóc sobie dietą.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko i ciąża po poronieniu - prawdziwe historie ♡

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko" - opowieść o Karolinie, która doświadczyła bolesnej straty w 21. tygodniu ciąży... Jak sama mówi: wszystko układało się idealnie, nic nie wskazywało na to, że coś może być nie tak. "Starania o dziecko i ciąża po poronieniu" -  o bólu, bezsilności, traumie, ale również o pięknym odrodzeniu, niegasnącej nadziei i szczęśliwym zakończeniu. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego