Forum Starając się z pomocą medyczną Test po zastrzyku ovitrelle
Odpowiedz

Test po zastrzyku ovitrelle

Oceń ten wątek:
  • Szyszuniaaaa Znajoma
    Postów: 27 3

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 08:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oligi wrote:
    Czesc dziewczyny! Mam pewne nurtujące pytanie czy mimo owulacji co miesiac ( potwierdzonej monitoringiem) ktoras brala CLO i zaszla w ciaze? Zastawiam sie po co mam brac CLO skoro i tak mam owulacje co miesiac ale nie wychodzi jakos... .
    W czym ma mi w takim przypadku pomoc CLO? Pecherzyk rosnie idealnie endometrium rowniez wzorcowe i lekarz mowi ze sprobojemy CLO . Mozecie cos podpowiedziec ?

    Ja clo biorę na poprawę jakości jajeczek. Mam podwyższone AMH i mój gin mówił że przez to jajeczka mogą byc niedojrzale, więc nawet przy potwierdzonej owulacji może nie być szansy na powodzenie. To mój 2 cykl na clo, pierwszy niestety nieudany. 29.12 mam monitoring więc mogę jeszcze dopytać, o ile nie zapomnę ;)

  • oligi Przyjaciółka
    Postów: 123 30

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 09:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szyszunia dzieki za odpowiedz a mialas badana droznosc?
    Gdybys mogla podpytac o co chodzi z tym ze lekarze daja CLO bez sprawdzenia droznosci w przypadku potiwerdzonych owulacji byloby SUPER!

    oligi
  • oligi Przyjaciółka
    Postów: 123 30

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 09:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lucy , Ewus a Wy mialyscie droznosc robiona?
    Mysle ze moim problemem jest analizowanie wszystkiego zamiast po prostu czerpac z tego przyjemnosc i nie zastanawiac sie czemu nie jestem w ciazy .W tymmiesiacu daruje sobie monitoring i ewentualnie od lutego CLO -tak jestem ugadana z lekarzem .
    Czekam od Was na dobre wiesci :)

    oligi
  • Brynia Koleżanka
    Postów: 38 29

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 09:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ja wróciłam właśnie z monitoringu potwierdzającego owulacje. Doktor powiedział, że była i mam ładne endometrium... Pozostaje czekać... Ogólnie mam złe przeczucia, bo nic nie czuje...

  • oligi Przyjaciółka
    Postów: 123 30

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 10:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Brynia a co masz czuc? Wazne ze mialas owulke kochana! Ja to sie fazuje ze mimo owulacji ciazy nie ma i ze moze jestem niedrozna.
    Zwariowac mozna i chyba juz przestane czytac internet hehe.
    Bede tylko tu wchodzic i sie dzielic odczuciami iczekac na swoje i wasze dobre wiesci! W nowy rok trzeba wejsc myslac pozytywnie, wiem ze ciezko ...

    oligi
  • Brynia Koleżanka
    Postów: 38 29

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 11:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Raz już byłam w ciąży, niestety poronilam. Czułam wtedy ciągle zmęczenie, ból piersi i ciągnięcie w brzuchu... Teraz nic :( staram się myśleć pozytywnie, ale za dużo już tych rozczarowań. Masz rację Oligi, nowy rok musi być dla nas pozytywny :)

  • Szyszuniaaaa Znajoma
    Postów: 27 3

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 12:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oligi wrote:
    Szyszunia dzieki za odpowiedz a mialas badana droznosc?
    Gdybys mogla podpytac o co chodzi z tym ze lekarze daja CLO bez sprawdzenia droznosci w przypadku potiwerdzonych owulacji byloby SUPER!

    Wiesz co moj gin to raczej nie odpowie na takie pytanie bo w ten sposób nie działa. Przed clo i ovitrelle miałam zrobione wszystkie niezbędne badania, łącznie z hsg (jestem drozna a też myślałam że nie bede) i amh, i tylko AMH wyszło podwyższone. Na Twoim miejscu wybralabym się na drożność bo jeśli jesteś "zakorkowana" to bez sensu brać tabsy.Badanie nieprzyjemne ale da się znieść, osobiście uważam że moja @ jest bardziej bolesna. A miałaś AMH robione?

  • Szyszuniaaaa Znajoma
    Postów: 27 3

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 12:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Brynia wrote:
    Dziewczyny ja wróciłam właśnie z monitoringu potwierdzającego owulacje. Doktor powiedział, że była i mam ładne endometrium... Pozostaje czekać... Ogólnie mam złe przeczucia, bo nic nie czuje...

    Jakie to jest ładne endometrium? W ostatnim cyklu (pierwszym z clo) w 10dpo miałam 10,5 mm, lekarz powiedział że ładne ale ja mam wrażenie że za małe. @ też nie była obfita. Ile Ty masz i który dpo?

  • oligi Przyjaciółka
    Postów: 123 30

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 13:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szyszunia ahaaa ja myslalam ze nie mialas badan na droznosc. Ile sie staracie ze podjeliscie z lekarzem badanie droznosci?
    My na dzien dzisiejszy 6 cykli i tak mysle ze poczekamy max 6 cykli z czego ze dwa max 3 na CLO i wtedy bedziemy sie badac- ja droznosc , maz nasienie .

    oligi
  • basiunia174 Koleżanka
    Postów: 67 4

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 13:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oligi wrote:
    Szyszunia ahaaa ja myslalam ze nie mialas badan na droznosc. Ile sie staracie ze podjeliscie z lekarzem badanie droznosci?
    My na dzien dzisiejszy 6 cykli i tak mysle ze poczekamy max 6 cykli z czego ze dwa max 3 na CLO i wtedy bedziemy sie badac- ja droznosc , maz nasienie .


    Co lekarz to inaczej. Ja na pierwszej wizycie dostałam dużo badań do zrobienia, również droznosc i dopiera z wynikami rozmawialismy o leczeniu. Dopiero dostałam Clo i zastrzyk ovitrelle. Myślę że bez sensu brać hormony nie wiedząc czy jest się droznym. No ale to tylko moje zdanie. Nie będę kwestionować decyzji Twojego lekarza bo nie mam takiej wiedzy :)

    endometrioza
  • oligi Przyjaciółka
    Postów: 123 30

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 13:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Basiunia na moj rozum tez tak powinno byc ale w pierwsza ciaze tez zaszlam bez badan droznosci i po drugiej stymulacji CLO.
    Podejme temat raz jeszcze z lekarka i pojde do drugiej i sprobuje jednej lub dwoch stymulacji po czym zrobie droznosc i nasienie . Teraz nie bede o tym myslec i analizowac tylko zaczne swietowac nowy rok i starac sie cieszyc z tego co mam! Dzieki dziewczyny i powodzenia!!!:)

    oligi
  • Ewus85 Przyjaciółka
    Postów: 155 36

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 14:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oligi nie mialam jeszcze badanej drożności, moj gin powiedzial ze zrobimy jesli wkrótce nie zajdę w ciążę.
    Dzisiaj bylam na monitoringu.. owu byla :)
    Teraz duphaston i za 10 dni test :)

    oligi lubi tę wiadomość

  • Szyszuniaaaa Znajoma
    Postów: 27 3

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 14:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    2,5 roku. PO 2 latach zglosilismy się do kliniki, ok pół roku zajęły nam badania (okres urlopowy itd. itp.) No i aktualnie to mój drugi cykl stymulowany clo i ovitrelle. W pierwszym brałam po 1 tab. i wyprodukowalam tylko 1 pecherzyk, w tym cyklu brałam 2 tab dziennie no i mam nadzieję że będzie lepiej. Mojego M wyniki wyszły ok jedynie morfologia słaba bo tylko 2%, ale gin. mówił że to nie jest problem bo ma bardzo dużo zolnierzykow. 6 cykli to jeszcze luzik, przytulajcie się i relaksujcie a będzie dobrze.

    Ewus85, oligi lubią tę wiadomość

  • Brynia Koleżanka
    Postów: 38 29

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 17:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szyszunia mój 18 dc, a 3dpo. Niestety tak się ucieszylam, że była owulacja, że tym razem nie spytałam o grubość endometrium.

  • basiunia174 Koleżanka
    Postów: 67 4

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 18:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olgi no tak. Skoro raz już byłaś w ciąży to pewnie lekarz podejrzewa ze z droznoscia u Ciebie ok. Ja miałam operacje w której otwierany był jajnik wiec pewnie to również decydowało o tym aby odrazu robić droznosc. Trzymam kciuki abyś zobaczyła 2 kreseczki i nie musiała robić tego badania :) nic nam nie pozostaje jak ufać lekarzowi ze wie co robi.

    Ja ze względu na przerwę przez moją endometrioze (biore ta tabletki do marca) narazie musiałam odpuscic strania, ale ciągle dziewczyna Was czytam. Ciesze się z Waszych pęcherzyków, smucę z jednej krrseczki. I oczywiście Marzenie gratuluję przepięknej bety. Mam nadzieje ze kiedyś równie będę mogla obserwować tak ładny przyrost.

    Powodzenia :*

    oligi lubi tę wiadomość

    endometrioza
  • Marzena782 Autorytet
    Postów: 529 445

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 19:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka dziewczęta :* jutro idę na 4 betę :) do pierwszej wizyty 3 stycznia chyba jajo zniosę ..
    Przynajmniej będę Spokojna :) buziaki dla was !:)

    basiunia174, Ewus85 lubią tę wiadomość

    4,5 roku starań
    Pcos ,Pierwsza Owulacja i Udana! 16tydz. Ciąży !
    w4sqflw12tdr9ahl.png


  • Lucy2323 Autorytet
    Postów: 1354 1028

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 20:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewuś są różne szkoły częstotliwości przytulania. Inny lekarz nam mówił że co 2 dni żeby sie regenerowały a ten który mnie prowadzi jak każe mi wieczorem zrobić zastrzyk ovitrelle to mamy sie starac na drugi dzień i kilka nastepnych jak często tylko nam sie chce.
    My postanowiliśmy to robić po zastrzyku raz dziennie co 24 godz wiec chyba się cokolwiek odbudują w tym czasie.

    34bws65gwd3m3jlj.png
    Oboje 36 lat
    2014 - synek na świecie ♥️
    2017 - córcia w niebie*
    2018-2020 - 4x nieudane IUI :(
    11.2018 - laparo, oba drożne, pcos, Hashimoto, AMH 5, niepłodność wtórna, 2xbiochemiczna,
    On morfologia 2% i mała ruchliwość, lepkość

    in vitro Kraków Macierzyństwo
    21.09.2020 - stymulacja
    30.09.2020 - punkcja, 21 pobranych ➡️12 zapłodniono ➡️mamy 5x❄️5.1.1 oraz 1x❄️4.1.1
    12.12.2020 - transfer ❄️5.1.1
    7dpt: beta 77, 9dpt: beta 189, 11dpt: beta 503,2
    20.04.2021- połówkowe: córeczka 🥰
  • Ewus85 Przyjaciółka
    Postów: 155 36

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 20:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marzena782 wrote:
    Hejka dziewczęta :* jutro idę na 4 betę :) do pierwszej wizyty 3 stycznia chyba jajo zniosę ..
    Przynajmniej będę Spokojna :) buziaki dla was !:)
    Marzenka do 3 stycznia wyrobisz kartę stalego klienta :D
    Ja patrzę tak na testy ktore mam w domu i nie wiem jak wytrzymam te 10 dni :D

  • Marzena782 Autorytet
    Postów: 529 445

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 20:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Słuchaj już Mam Karte stałego klienta :D Hahaha ostatnim razem jak byłam Mi już dali Hahaha :)
    Wytrzymaj kochana wytrzymaj :)
    Myśl pozytywnie każdego dnia , a czas zleci nim zauważysz :)

    Ewus85 lubi tę wiadomość

    4,5 roku starań
    Pcos ,Pierwsza Owulacja i Udana! 16tydz. Ciąży !
    w4sqflw12tdr9ahl.png


  • oligi Przyjaciółka
    Postów: 123 30

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 22:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No Ewus jeszcze masz troche czasu!!:)
    Marzena super ze przyrasta prawodlowo ale juz nie szalej z ta beta! Musle ze 4 wystarcza haha ale rozumiem radosc wiec jezeli czujesz sie lepiej to rob nawet codziennie!!!!;)

    oligi
‹‹ 52 53 54 55 56 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Torbiel na jajniku - przyczyny, objawy i leczenie

Torbiel na jajniku od czasu do czasu pojawia się u większości kobiet. Są to cysty lub pęcherzyki, które zazwyczaj wypełnione są płynem i które najczęściej samoistnie znikają. Dowiedz się jakie są objawy torbieli i czy mogą być przeszkodą w zajściu w ciążę? Kiedy należy je leczyć i z jakimi chorobami mogą współwystępować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Masturbacja - 9 najczęstszych pytań o samozaspokojenie!

Masturbacja to jeden z największych tematów tabu - dlaczego tak się dzieje? Czy kobiety się masturbują? Czy masturbacja w związku jest normalna? Kiedy masturbacja może być niebezpieczna, a kiedy może przynosić korzyści? 

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?

Gdy wspomnienia z porodu zaczną blednąć, a pierworodny synek lub córeczka wyrosną z etapu pieluch i kaszek, pojawienie się myśli o dalszym powiększeniu rodziny najprawdopodobniej będzie tylko kwestią czasu. Niestety, nie każdej kobiecie udaje się zajść w ciążę po raz drugi. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest niepłodność wtórna i jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego