X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną VISANNE - ENDOMETRIOZA
Odpowiedz

VISANNE - ENDOMETRIOZA

Oceń ten wątek:
  • Rudziutka7 Autorytet
    Postów: 1641 1566

    Wysłany: 22 października 2014, 08:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ve wrote:
    mi lekarz też proponował Visanne ale nie zgodziłam się żeby to coś brać, wcześniej miałam Orgametril i powiedziałam sobie dość! Jestem ciekawa czy po tym leku faktycznie płodność wraca, nie znam nikogo komu pomógł. A Wy znacie przypadki zajścia po Visanne?

    Visanne biorę po to, by zmniejszyć ogniska endometriozy, które mogą przeszkodzić w zagnieżdżeniu zarodka, a które mogły się już pojawić. Nie patrzę czy komuś innemu pomogło, bo wpadłabym w paranoję. Staram się po prostu być dobrej myśli.

    Ja ze swojej strony dbam o dietę, czyli eliminuję czerwone mięso, słodycze, pełnotłuste mleko itp. Tak zalecają przy endometriozie, a skoro nie zaszkodzi to może pomoże? Miejmy nadzieję

    Morisek28 lubi tę wiadomość

    83c27385cd.png
  • Rudziutka7 Autorytet
    Postów: 1641 1566

    Wysłany: 22 października 2014, 13:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nie mam torbieli. Miałam w lutym usuwaną laparoskopowo i od tej pory spokój. Ale słyszałam, że ktoś mówił, że parę cm się zmniejszyły u którejś. Trudno powiedzieć, bo pewnie każda inaczej reaguje na te tabsy.

    83c27385cd.png
  • urocza Autorytet
    Postów: 1639 986

    Wysłany: 27 października 2014, 19:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czytałam na różnych forach, że często się to zdarza. Ja biorę inne leki które tez obniżają ciśnienie, ale jakoś na razie daję radę. tylko to niekończące się plamienie...

    3jvzi09kqvn0mrn0.png
  • Rudziutka7 Autorytet
    Postów: 1641 1566

    Wysłany: 28 października 2014, 09:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Urocza ja też mam wciąż plamienie. Teraz drugi dzień spokój, ale pewnie na weekend znów przylezie.

    83c27385cd.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 listopada 2014, 14:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witam, ja już biore 4 opakowanie ..... tak z 3 tyg temu regularnie plamłam: tydzien był spokój tydzien plamienia i to jak w zegarku a teraz od 3 tygodni nie mam żadnych plamień . Nie wiem co się mogło zmienić od tych 3 mieś stale były plamienia a teraz spokój :)

    Czuje się dobrze po Vissane ;)

    pozdrawiam Staraczki

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 listopada 2014, 17:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć. Miałam laparotomię w sierpniu i na 3 mc Visanne. Odstawiłam je prawie 5 tyg temu i po 2 dniach dostałam @, która trwała 3 dni. Od tamtego czasu (to już 34dni) nie mam @...

    Tylko zastanawiam się czy mam to traktować jak @ czy krwawienie z odstawienia bo lekarz mi mówił że po VISANNE @ może wrócić nawet po 6 tyg dopiero...

    Oczywiście nie chce ż[email protected] przyszła tylko ukazały się dwie kreski :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 listopada 2014, 17:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Plamienia miałam od 2 do końca brania Visanne i lekarz mówił, że to normalne. Proponuję b rac je na wieczów kiedy idziecie spać wtedy Mniej się je odczuwa. Ja nie miałam skutków ubocznych i jestem megaaa zadowolona z ich kuracji. Na kontrolnej wizycie kekarz powiedział, że nie ma sladu po torbielu i laparotomi :)

  • Rudziutka7 Autorytet
    Postów: 1641 1566

    Wysłany: 17 listopada 2014, 09:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :) Witajcie, ja rozpoczęłam ostatnie opakowanie tabletek, pozostało ich 27!

    Zgredek lubi tę wiadomość

    83c27385cd.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 listopada 2014, 14:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ja biorę 5 opakowanie od tygodnia zaczęłam pić melisę tak 2 razy dziennie i od środy mam zawroty głowy, ból głowy, jestem zmęczona chodzę jak pijana i te mdłości rano !!!
    Chodzę w dzień jak pijana !:/

    Czy to przez tą melise w połączeniu z vissane ??

  • Rudziutka7 Autorytet
    Postów: 1641 1566

    Wysłany: 28 listopada 2014, 23:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, ja piję melisę i miętę, razem zaparzam i nic mi nie jest. Ja chyba wyjątkowo dobrze znoszę visanne. Bardzo rzadko jest jakaś plamka krwi. Zaparzam też siemię lniane i piję wodę z sokiem z połowy cytryny i może dzięki temu też. Nie wiem, ale polecam, bo nie zaszkodzi

    83c27385cd.png
  • Rudziutka7 Autorytet
    Postów: 1641 1566

    Wysłany: 8 grudnia 2014, 11:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, odświeżam temat! Pozostało mi 7 dni brania visanne. Od 2ch tygodni żadnych plamień, a za tydzień rozpoczynamy starania...
    Miłego poniedziałku!

    83c27385cd.png
  • marinareczka Przyjaciółka
    Postów: 73 24

    Wysłany: 9 grudnia 2014, 18:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny!
    Ja wlasnie rozwazam kuracje Visanne. Jestem po drugiej laparoskopii w tym roku. Ostatnia byla 3 miesiace temu. Staramy sie naturalnie, ale po kilku tygodniach spokoju znow bol powrocil :( Chyba brak mi cierpliwosci...

  • Rudziutka7 Autorytet
    Postów: 1641 1566

    Wysłany: 11 grudnia 2014, 08:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marinareczko, a co lekarz mówi? Mi zostało 4 dni z tej 3miesięcznej kuracji więc jeszcze nie wiem jakie będą efekty. Długo się staracie? To dość długi i wyczerpujący nas proces, ale efekty w większości przypadków wynagradzają trudy :)

    83c27385cd.png
  • Adelo Autorytet
    Postów: 393 156

    Wysłany: 11 grudnia 2014, 13:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczynki!

    Jak Wam kuracja idzie? :) Ja zaczęłam 3 cykl po odstawieniu i każdy jest inny, widać, że nie jest wszystko unormowane i tego się obawiałam po tych tabletkach. Teraz zapewne jak zrobię hormony i będą wyniki to się złapię za głowę...

    Teraz np. nic mnie nie bolało przed okresem, a zawsze czułam, że nadchodzi. W trakcie @ również nic i do tego krótki jakiś mam ten okres, chyba mi się już kończy.

    Wspieram Was :)

    "Śpiesz się powoli" // www.MojeEndoLife.pl
  • Rudziutka7 Autorytet
    Postów: 1641 1566

    Wysłany: 11 grudnia 2014, 14:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Adelo, mi zostały 4 tabletki a dziś mam dosyć silne krwawienie i bóle jak miesiączka. Mam nadzieję, że u mnie te cykle szybko wrócą do normy!

    83c27385cd.png
  • Adelo Autorytet
    Postów: 393 156

    Wysłany: 11 grudnia 2014, 19:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rudziutka, to tuż tuż :) dobrze, że kończysz, grunt to dobre nastawienie. Mi taki ból i większe krwawienie zdarzyło się po 3 miesiącach stosowania. A brałam pół roku.

    "Śpiesz się powoli" // www.MojeEndoLife.pl
  • Rudziutka7 Autorytet
    Postów: 1641 1566

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 08:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A widzisz! To mi właśnie mija 3 miesiąc! No nic, dziś dalej krwisto, ale daje radę :)

    83c27385cd.png
  • Rudziutka7 Autorytet
    Postów: 1641 1566

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 10:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Skończyłam tabletki. Temperatura spada, więc progesteron pewnie spada. Zobaczymy co dalej przyniesie los.

    83c27385cd.png
  • Lena88 Debiutantka
    Postów: 12 16

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 18:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny :) Ja również jestem leczona Visanne - w sobotę biorę ostatnią tabletkę. Jesteście w stanie powiedzieć mi chociaż tak mniej więcej, kiedy pojawia się @ po odstawieniu tabletek?

  • Rudziutka7 Autorytet
    Postów: 1641 1566

    Wysłany: 19 grudnia 2014, 09:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lena, różnie u każdej dziewczyny. Teoretycznie do 6ciu tygodni. Życzę, żeby nie pojawiła się w ogóle :) Żebyś "zaskoczyła" od razu :)

    83c27385cd.png
1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak okresu a negatywny test ciążowy, czyli o przyczynach spóźniającej się miesiączki

Każda kobieta doświadczyła lub doświadczy spóźniającej się miesiączki, nie będąc w ciąży. Z jakich przyczyn miesiączka może się spóźniać? Co robić, kiedy krwawienie miesiączkowe nie wystąpiło, a testy ciążowe wychodzą negatywnie? Po ilu dniach warto zgłosić się do lekarza? 

CZYTAJ WIĘCEJ

CZYTAJ WIĘCEJ