WSZYSTKIE ZIELARY Z OVU- soja, dong quai, z. o. Sroki i inne
-
WIADOMOŚĆ
-
Madziuszka wrote:Hej dziewczyny, zwracam się do was o rade i w skrócie opiszę wam moją historie
W lipcu 2012 roku zaszłam w ciąże którą niestety poroniłam, miałam zabieg łyżeczkowania i od tamtego momentu zaczęły sie moje problemy
Przed ciążą miałam cykle jak w zegarku 28 dni @ zawsze rano, były obfite ale niezbyt bolesne. Teraz jest istna masakra cykle od 16 do nawet 50-kilku dni, ból okropny a podpaski idą w ilościach hurtowych . W ostatnich miesiącach było już w miare ładnie między 31 a 35 dni . No ale nie może być zbyt pięknie, w ostatnim cyklu który trwał 43 dni pojawiły się plamienia 19-20dc, nigdy nie miałam plamień. Jestem zmartwiona lekarze mówią że taki mój urok, większość mówiła o tabletkach anty, jestem tak zdesperowana że sama zaczęłam myśleć o krótkiej "kuracji" . Nie chce sobie popieprzyć hormonów, chce tylko wyregulować to wszystko. Doradźcie mi co powinnam zacząć łykać
Myślałam o Sroce albo Castagnusie
Nie znam się na tym kompletnie a w ciemno brać nie chce
Ziółka o.Sroki na pewno nie zaszkodzą, może do tego magnez z b6?
Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 kwietnia 2014, 12:11
aga.just lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Hej Kochsne coś mi nie pasuje mi w wykresie coś się pokrajalo czy mi się zdaje....
Dajecie naprawdę dobre rady i zaczęłam pochlewac ocet jabłkowy... Smak jak za malolata winko....haha. Da rade pójść...
https://ovufriend.pl/graph/580a42924839d1e4fb77a6bafb1c2048 -
Coś na cholerę miała być ikonka no cóż bywa
https://ovufriend.pl/graph/580a42924839d1e4fb77a6bafb1c2048 -
staraczka24 wrote:nie wiem jak wy, ale ja daje tydzień max dwa i w ogole wszystkie przestana się tu udzielać... albo będą wpadac co niektóre i pytac co i jak na tym koniec jak tylko dostana odpowiedz;/
za czarnowidztwo sie wzielas i zaczelas przepowiadac przyszlosc
sara_nar, staraczka24 lubią tę wiadomość
-