Forum Starając się z pomocą medyczną WSZYSTKIE ZIELARY Z OVU- soja, dong quai, z. o. Sroki i inne
Odpowiedz

WSZYSTKIE ZIELARY Z OVU- soja, dong quai, z. o. Sroki i inne

Oceń ten wątek:
  • Muchaolucha Koleżanka

Wysłany: 22 kwietnia 2015, 09:48

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane Zielary!
    Chciałam się Was poradzić. Otóż z moich wyników badań wynika,że mam niski poziom estradiolu(poniżej normy). Gin na razie nic mi nie przepisał. Czy jest jakiś naturalny specyfik, który choć odrobinę wspomoże produkcję estrogenów? Soja,Dong a może zioła? Wybaczcie moją niewiedzę,jestem początkująca w tym temacie :)

eiktyx8dzlu4rk91.png

Feluś <3
    f2wli09kmt5gd2uk.png

31.12.2019 - Aniołek 💔 (12 tc)
  • nick nieaktualny

Wysłany: 22 kwietnia 2015, 11:40

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiesz wszystkie te zajebiste zielary które tu kiedys byly sa mamusia mi szczęśliwymi badz będą i juz ich tu nie ma :P teraz ten watę upada poprostu jedynie co to możesz poczytać od poczatku watek może cos znajdziesz ja tez poszukam ok?

• Muchaolucha Koleżanka

Wysłany: 22 kwietnia 2015, 12:11

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję Ci za odpowiedź :) Faktycznie,przekopię cały wątek-może coś znajdę.Jeśli udałoby Ci się znaleźć coś szybciej niż mnie, to byłabym baaardzo wdzięczna.Dziękuję :)

eiktyx8dzlu4rk91.png

Feluś <3
    f2wli09kmt5gd2uk.png

31.12.2019 - Aniołek 💔 (12 tc)
  • aga.just Autorytet

Wysłany: 19 maja 2015, 08:23

Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej Zielary :D

wszystkie zaginęły :D ?

ewwiel lubi tę wiadomość

• Nalunia Autorytet

Wysłany: 19 maja 2015, 20:12

Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej Aga jak się czujecie ? :))))

[img][/img]
  • Yousee Autorytet

Wysłany: 19 maja 2015, 20:18

Cytuj  /     /  Zgłoś
    aga.just wrote:
    hej Zielary :D

wszystkie zaginęły :D ?
    bez wsparcia starych zielar nie dajemy rady :(

ewwiel lubi tę wiadomość

"I jaśniejsze niż południe wzejdzie ci życie,
    a choćby ciemność zapadła, będzie ona jak poranek.
    Możesz ufać, bo jeszcze jest nadzieja..."