WSZYSTKIE ZIELARY Z OVU- soja, dong quai, z. o. Sroki i inne
-
WIADOMOŚĆ
-
Kochane Zielary!
Chciałam się Was poradzić. Otóż z moich wyników badań wynika,że mam niski poziom estradiolu(poniżej normy). Gin na razie nic mi nie przepisał. Czy jest jakiś naturalny specyfik, który choć odrobinę wspomoże produkcję estrogenów? Soja,Dong a może zioła? Wybaczcie moją niewiedzę,jestem początkująca w tym temacie -
nick nieaktualny
-
aga.just wrote:hej Zielary
wszystkie zaginęły ?ewwiel lubi tę wiadomość
"I jaśniejsze niż południe wzejdzie ci życie,
a choćby ciemność zapadła, będzie ona jak poranek.
Możesz ufać, bo jeszcze jest nadzieja..."
Księga Hioba -
Tydzień temu podczas usg usłyszałam taki tekst : A co Pani ma w domu? (a ja, ze dziewczynke), bo na razie to tu chłopca nie widzę... Zobaczymy co mi powie na kolejnym usg Mąż marzy o synku a mi wszystko jedno. Dla dziewczynki mam cala wyprawke po Nadii, wiec byłoby łatwiej
Anatolka, Yousee lubią tę wiadomość
-
czesc dziewczynki słuchajcie, w czasie ciąży brałam dopochwowo te chińskie tabletki gong jing. oczywiscie nie wiedzialam wtedy ze jestem w ciazy poniewaz plamienie wystapilo, a ja pomylilam je z okresem. bralam te tabletki, a teraz sie strasznie boje. na usg niby wszytsko jest w porzadku, ale nie wiem no.. mogly te tabletki zaszkodzic? niby to na ziolach..
-
Cześć Zielarki, co u Was?
Ewwiel jak się czujesz? Dziewczynka czy chłopczyk, ważne, że zdrowe
Kiss, a ja Ty się czujesz:-)?
Nalunia, jak starania, na razie bez leków i wspomagaczy? Kup sobie Inofolik!!!! Zaraz napisze, o co z nim chodzi
U mnie po staremu. Wybrałam się tylko do ginekolog, zajmującą się niepłodnością. Na razie mam bez leków się starać, z hormonów nie wygląda jej na pco, ale z usg - policystyczne jajniki. Kazała brać Inofolic, 2 razy dzienne. Podobno pomaga przy pco, wspomaga owulacje, działa podobnie jak metformina. Dopiero zaczynam to pić. A do lekarza poszłam, ponieważ, dostałam okres po 2 tygodniach od ostatniego, w 18 dc.