Forum Starając się z pomocą medyczną Zioła ojca Sroki nr 3
Odpowiedz

Zioła ojca Sroki nr 3

Oceń ten wątek:
  • karolka89 Przyjaciółka
    Postów: 127 25

    Wysłany: 13 lutego 2015, 19:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To w takim razie dokoncze ten cykl z ziolami, a potem bede brala leki od nastepnego cyklu. Chodzi mi tylko o to, czy wlasnid powinnam odstawic te ziolka czy nie.

    20140621580114.png
  • adrenalina Autorytet
    Postów: 2295 1627

    Wysłany: 13 lutego 2015, 20:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja bym nie brała tabletek z ziołami. Brałaś wcześniej clo ? Wiesz jak reagujesz ? Jeśli nie to nawet sie nie zastanawiaj. Zaufaj lekarzowi.

  • karolka89 Przyjaciółka
    Postów: 127 25

    Wysłany: 13 lutego 2015, 21:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pierwszy raz bede brala CLO.
    Bede pila do konca tego cyklu, a potem odstawie na czas brania lekow.

    20140621580114.png
  • _ola_ Przyjaciółka
    Postów: 132 21

    Wysłany: 14 lutego 2015, 09:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tez mysle ze nie powinnas laczyc lekow z ziolami bo te ziolka dzialaja jak leki i mozesz zaszkodzic swoim jajnikom. Clo dziala dobrze, na mnie dzialalo idealnie. Tak jak pisze Adrenalina zaufaj lekarzowi. :)

  • karolka89 Przyjaciółka
    Postów: 127 25

    Wysłany: 14 lutego 2015, 18:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak zrobię :) dzięki dziewczyny :)

    20140621580114.png
  • Nalunia Autorytet
    Postów: 761 529

    Wysłany: 16 lutego 2015, 18:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    halo halo jak Wasze samopoczucie kochane? :-)

    [img][/img]
  • Myszusia Autorytet
    Postów: 488 241

    Wysłany: 17 lutego 2015, 01:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A no u mnie dobrze, a jak u Was? :)

    ❤❤
  • _ola_ Przyjaciółka
    Postów: 132 21

    Wysłany: 17 lutego 2015, 07:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczynki, moje tez bardzo dobre. Schudlam ostatnio 3 kg i czuje sie z tym swietnie :) zostalo mi jeszcze z 5 i bye bye nadwago :) i juz zaden gin mi nie powie ze mozna by bylo zrzucic nadbagaz :)
    A co tam u reszty dziewuszek ?

  • agaton Autorytet
    Postów: 1962 2176

    Wysłany: 17 lutego 2015, 08:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No właśnie, tak tu cicho było w ten weekend :)
    U mnie w porządku, tylko od wczoraj mdli mnie straszliwie i na nic nie mam ochoty, oprócz na ogórki kiszone :P Cokolwiek jem musi być z ogórkami ;)
    Ola, gratuluję schudnięcia :) Oby te ostatnie 5 kg też szybciutko zeszło :)

    relge6ydp4bm8i03.png
    8p3os65gqclgcd9i.png
  • Myszusia Autorytet
    Postów: 488 241

    Wysłany: 17 lutego 2015, 09:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane, nie wiem czy pisałam Wam, że pod koniec września ugryzł mnie kleszcz. Tydzień temu robiłam test na boreliozę. Dziś odebrałam wyniki i nie wiem co mam o nich myśleć..
    IgM-Graniczne
    IgG-negatywny
    Przepraszam, że zawracam Wam głowę tutaj na forum, ale nie mam sie komu wygadać. Męża nie chce stresować bo teraz ma swoje stresy w pracy, a do lekarza idę dopiero w czwartek.. :( Co Wy o tym myślicie? Miał ktoś do czynienia z takimi wynikami? Przeczytałam gdzies na necie, że IgM wynik graniczny może świadczyć o tym, że kiedyś mnie ugryzł kleszcz, ale wcale nie musi to świadczyć o boreliozie. Oby tak było..

    ❤❤
  • Myszusia Autorytet
    Postów: 488 241

    Wysłany: 17 lutego 2015, 09:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olu, gratuluję z całego serca zrzuceniu 3kg, to dużo. Ja chyba też się wezmę w końcu za siebie bo już patrzeć w lustro nie potrafię na siebie :)

    ❤❤
  • _ola_ Przyjaciółka
    Postów: 132 21

    Wysłany: 17 lutego 2015, 10:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Myszusia czytalam ze skoro IgG jest negatywne to nie powinnas byc zarazona :) ale to najlepiej do rodzinnego z wynikami sie udac. A masz jakies objawy boleriozy?
    Agaton co u Twojej Fasoleczki robilas juz USG? Teraz powinnas tylko lezec i pachniec a mezus wkolo Ciebie skakac :) i donosic ogorasy :) rodzinka szczesliwa?

  • Myszusia Autorytet
    Postów: 488 241

    Wysłany: 17 lutego 2015, 10:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ola dzieki za odpis, oby tak było. A co u Ciebie? Jak samopoczucie?

    Agaton no właśnie, jak się nam czujesz? Jakieś objawy już Ci doskwierają?

    ❤❤
  • agaton Autorytet
    Postów: 1962 2176

    Wysłany: 17 lutego 2015, 11:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Myszusia, nie mam pojęcia jak to jest z tą boreliozą, ale pewnie jest tak, jak Ola pisze, że jesteś zdrowa :) Napisz, czy masz jakieś symptomy?
    No i jeśli chcesz schudnąć to trzymam kciuki :)
    Mężuś mój właśnie wyjeżdża służbowo, wraca w piątek w nocy, więc muszę sobię radzić sama. Mdli mnie, jak rano wstaję, a pobudkę mam 5:45. Jak na weekendzie śpię dłużej, to nic mi nie jest oprócz tego, że nigdy nie jadłam nabiału, praktycznie w ogóle, a teraz mam na niego ochotę i wczoraj się obkupiłam w twarożki, kefiry :) I wszystko co kwaśne mi smakuje, ogórasy, kefir, pomarańcze ;)
    Na usg nie byłam, bo lekarz mówił mi, że on nie praktykuje tak wczesnych usg, bo to są fale, które dla dziecka nie są obojętne (bo leczy się nimi mięśniaki macicy) i że pierwsze badanie zleci w 12 tygodniu :) Mi to nawet odpowiada, bo już wtedy będzie może jakiś kształt widoczny hehe ;)
    Buziaczki dla Was:***
    Violijka, co u mamy?
    Karolka, ja to samo Ci radzę co dziewczyny, lepiej nie przestymulować jajników, bo jeszcze większe z tego problemy wychodzą.
    Nalunia, a jak Twoje samopoczucie?

    relge6ydp4bm8i03.png
    8p3os65gqclgcd9i.png
  • _ola_ Przyjaciółka
    Postów: 132 21

    Wysłany: 17 lutego 2015, 13:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki Myszusia moje samopoczucie bdb od kiedy sie przestalam starac o dzidzie. Zyje z dnia na dzien i ciesze sie tym co mam :) a seks znowu jest fantastyczny jak wtedy gdy mielismy po 18 lat :) nic na sile jak ma byc dziecko to bedzie. Coraz czesciej mysle o adopcji, moze wlasnie to mi jest pisane.
    Ja tez zastanawiam sie co u Naluni i Violijki.

  • Nalunia Autorytet
    Postów: 761 529

    Wysłany: 17 lutego 2015, 18:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej laleczki :) Olusia gratulacje :D mi ciężko z mobilizacją - nie mam nadwagi ale chciałabym pozbyć się tłuszczyka z brzuszka żeby był płaski oh :D Trzymam za Ciebie kciuki kochana jesteś dzielna !
    Myszko niestety nic Ci nie powiem na ten temat - niech lepiej lekarz popatrzy na wyniki i koniecznie daj znać - trzeba być dobrej myśli
    Agatonku cieszę się że dobrze u Ciebie również- szkoda że mdli bo to nic przyjemnego no ale ciąża ciąża ciąża !! :)))) ja o tym marzę hihi :)

    Dziewczynki ja czekam na okres jakkolwiek to brzmi, chce zrobić hormony z krwi i zaczac leczenie, cykl dziwny - płaski. Dopiero wczoraj było przytulanko od prawie 2 tygodni! niestety nie byłam z formie a i mąż się bał że mi coś zrobi nie chcący urazi pierś czy coś, ale powiem Wam że po przerwie przytulanko jest inne OMG :D
    uciekam wreszcie do domku <3 <3 <3 myślę o was :)

    [img][/img]
  • _ola_ Przyjaciółka
    Postów: 132 21

    Wysłany: 17 lutego 2015, 19:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki Nalunia moge Cie pocieszyc bo pierwsze co mi spadlo to brzuszek a odchudzam sie zdrowa dieta i duzo chodze :) zgodze sie z Toba ze seks po przerwie smakuje lepiej ;)
    Agaton ja tez marze o tym zeby byc w takim "stanie" jak Ty :)

  • Nalunia Autorytet
    Postów: 761 529

    Wysłany: 17 lutego 2015, 20:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olusia, Myszka jak tam Wasze cykle? kiedy testujesz Oluś i jaką strategie na ten cykl przyjełyście ( ziółka i suple )?:) Agatonek już zaciążył dobra passa musi trwać :D

    [img][/img]
  • gaga Przyjaciółka
    Postów: 255 26

    Wysłany: 18 lutego 2015, 07:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja w tym cyklu faszeruje się witamina B6, C, kwasem foliowym i herbata z lipy na lepszy śluz:)

  • _ola_ Przyjaciółka
    Postów: 132 21

    Wysłany: 18 lutego 2015, 07:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moja strategia na ten miesiac i dwa nastepne wedle zalecen mojego lekarza czyli nie mierze temp, nie obserwuje sluzu, nie mysle tyle o tym i seks tylko wtedy jak mamy ochote. Nie wiem nawet ktory mam dc, ani kiedy spodziewac sie @. Nie stresuje sie dzieki temu i lepiej mi sie zyje :) pije tylko vitaral
    A jak wasze staranka sie maja?

‹‹ 24 25 26 27 28 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Endometrioza – zagadkowa choroba powodująca niepłodność

Jeżeli dokuczają Ci silne bóle brzucha przed oraz w trakcie miesiączki, odczuwasz ból przy współżyciu, nie możesz zajść w ciążę - objawy te mogą wskazywać na endometriozę, tajemniczą chorobę, która może powodować niepłodność. Ale nie mając powyższych objawów, mając regularne, niebolesne miesiączki może okazać się, że ta sama choroba powoduje u ciebie problemy z płodnością. Dlaczego?

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego