X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną Zjadaczki bromergonu
Odpowiedz

Zjadaczki bromergonu

Oceń ten wątek:
  • PaulaViktoria Koleżanka
    Postów: 125 5

    Wysłany: 13 września 2015, 20:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny :)

    Od ponad roku staramy się o dzidzie. Okres od zawsze mam nieregularny, niestety dopiero rok temu stwierdzono Pcos. Od 5 cykli jestem pod opieka lekarza odnośnie niemocy zajścia w ciąże. Od tego cyklu biore bromergon 1 tabletka 2 razy dziennie dopochwowo (aby zmniejszyc skutki uboczne) z powodu dość wysoko podniesionej prolaktyny :(
    dodatkowo od 2 cykli piję inofolic 1 saszetke dziennie. Wiem, że w tym cyklu po bromku wystąpiła owulacja, z którą o tej pory miałam ogromny problem, bo pojawiała się raz na pół roku
    Emotikon smile
    I tu moje pytanie, czy znajdą się kobietki, które podczas stosowaniu bromka, bądź samego inofolicu zaszły w ciąże?

    Drugie pytanie ( bo nie zapytałam ginekologa) niedugo konczy mi sie pierwsze opakowanie i mam czekać na miesiączke i po niej znowu zaczac stosować, czy tego tyu kuracji się nie przerywa i bromek musze brać aż do wystąpienia krwawienia?

    Przetestowane : Luteina, cyclo-pregnylnova, zioła ojca Sroki mieszanka numer 3, duphaston.

    Stosowane: Bromergon dopochwowo, Inofolic, witamina D, olej z wiesiołka.
    Prolaktyna ponad normą, Pcos.
    201111103338.png
  • Martoszka Autorytet
    Postów: 4879 3340

    Wysłany: 13 września 2015, 20:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Odp. na drugie pytanie, nie przerywa się brania, bo prolaktyna szybko wróci do wartości przed leczeniem. Prolaktynę często leczy się do zajścia w ciążę.

    Przy pcosie pomocna bywa stymulacja owulacji, bo bez owulacji to ciąży nie będzie. A dzięki lekom owulacja wystąpi i wtedy starania będą miały sens.

    M&M
  • PaulaViktoria Koleżanka
    Postów: 125 5

    Wysłany: 13 września 2015, 20:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś