X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną Zjadaczki bromergonu
Odpowiedz

Zjadaczki bromergonu

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 września 2015, 16:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    PaulaViktoria wrote:
    Cześć dziewczyny :)

    Od ponad roku staramy się o dzidzie. Okres od zawsze mam nieregularny, niestety dopiero rok temu stwierdzono Pcos. Od 5 cykli jestem pod opieka lekarza odnośnie niemocy zajścia w ciąże. Od tego cyklu biore bromergon 1 tabletka 2 razy dziennie dopochwowo (aby zmniejszyc skutki uboczne) z powodu dość wysoko podniesionej prolaktyny :(
    dodatkowo od 2 cykli piję inofolic 1 saszetke dziennie. Wiem, że w tym cyklu po bromku wystąpiła owulacja, z którą o tej pory miałam ogromny problem, bo pojawiała się raz na pół roku
    Emotikon smile
    I tu moje pytanie, czy znajdą się kobietki, które podczas stosowaniu bromka, bądź samego inofolicu zaszły w ciąże?

    Drugie pytanie ( bo nie zapytałam ginekologa) niedugo konczy mi sie pierwsze opakowanie i mam czekać na miesiączke i po niej znowu zaczac stosować, czy tego tyu kuracji się nie przerywa i bromek musze brać aż do wystąpienia krwawienia?


    Hej:) ja zaszłam w ciaże po bromku:) staraliśmy się z mężem bez żadnych wspomagaczy ok pół roku, poszłam do lekarza przy badaniach wyszła mi wysoka prolaktyna, cykle bezowulacyjne, po 4 msc brania luteiny 2x100 oraz bromka 1x0,5tab doustnie udało się zajść w ciąże :):):)