Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów Prośba o pomoc w interpretacji wykresu
Odpowiedz

Prośba o pomoc w interpretacji wykresu

Oceń ten wątek:
  • konfiturka24 Ekspertka
    Postów: 274 56

    Wysłany: 29 marca 2018, 15:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jesli nie dostaniesz w najbliższym czasie okresu, to pędź na betę, niektórym dziewczynom testy wychodzą naprawdę późno, wiec może jeszcze nic straconego
    :*

    1deb8d50e0cee6428ba9e060fcbc2094.png
    5 miesiąc starań
    TSH 2,89
    Prolaktyna 9,99 (4dc)
  • Karolcia89 Autorytet
    Postów: 761 296

    Wysłany: 29 marca 2018, 16:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czokonusa, trzymam mocno kciuki, żeby jednak @ nie przyszła i żeby okazało się, że to jednak ciąża;)

    05.01.2018 Aniołek 7t5d [*]
    21.01.2019 Aniołek 9t6d [*] PJP
    14.06.2019 Aniołek 8t [*] PJP

    Obniżone białko Z
  • arienka831 Przyjaciółka
    Postów: 63 23

    Wysłany: 29 marca 2018, 20:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czokonusa powodzenia

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 marca 2018, 20:24

    6b8de5573dda61a0b1f4524c69bdf4a1.png
  • Czokonusa Koleżanka
    Postów: 44 12

    Wysłany: 29 marca 2018, 20:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję dziewczyny :) :* irytujące, że od wczoraj biegam co chwilę do łazienki sprawdzić, czy @ już przyszła, a tu nic. Co jakiś czas trochę różowego śluzu, a tak - czysto. Mam nadzieję, że do jutra się wyjaśni.

    svchhqvkl4g8fqeb.png
  • arienka831 Przyjaciółka
    Postów: 63 23

    Wysłany: 29 marca 2018, 20:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miałam tak samo ostatnio więc wiem co czujesz :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 marca 2018, 20:44

    6b8de5573dda61a0b1f4524c69bdf4a1.png
  • Czokonusa Koleżanka
    Postów: 44 12

    Wysłany: 29 marca 2018, 20:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W przyszłym cyklu mam plan poczekać i zrobić betę.

    svchhqvkl4g8fqeb.png
  • arienka831 Przyjaciółka
    Postów: 63 23

    Wysłany: 31 marca 2018, 17:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chyba moje przeziębienie dało się we znaki. Dziś 3ci test owulacyjny i druga kreska ledwo widoczna. Albo zła pora-w poprzednich cyklach badałam wcześniej albo za dużo piłam, albo owy się przesunęła albo w ogóle nie będzie. :( W ostatnich dwóch cyklach 3ci test był już pozytywny.

    6b8de5573dda61a0b1f4524c69bdf4a1.png
  • Czokonusa Koleżanka
    Postów: 44 12

    Wysłany: 31 marca 2018, 19:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Arienka czyli coś się zaczyna dziać... Pozytywny będzie, jak obie będą tak samo ciemne albo jak owulacyjna będzie ciemniejsza. Najlepiej robić między 10 a 12 i przez 2h nic nie pić. Powodzenia :)

    svchhqvkl4g8fqeb.png
  • arienka831 Przyjaciółka
    Postów: 63 23

    Wysłany: 31 marca 2018, 19:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czokonusa wiem, że druga ma być ciemniejsza, ale od wczoraj jest lekko widoczna. Ostatnio przez 2 cykle pozytyw mi wyszedł w 10dc albo w 12dc. Teraz jest 12dc i nada ledwo widoczna. Test robiłam o 18.30, siuśki że tak powiem prawie przeźroczyste więc może za bardzo rozrzedzone. Ale może owu będę mieć później, śluz też się chyba powoli zmienia na kremowy, a wczoraj zauważyłam bardziej przejrzysty i rozciągliwy. Dziś było <3 ale nie wiem czy nie za późno, skoro śluz już się zmienia. W sumie nie wiem jaki śluz jest w momencie owulacji, albo tuż przed. Jeśli kremowy to bez sensu celować w owulację bo i tak żołnierzyki nie dotrą. :/

    6b8de5573dda61a0b1f4524c69bdf4a1.png

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 marca 2018, 19:43

    6b8de5573dda61a0b1f4524c69bdf4a1.png
  • Isaura81 Autorytet
    Postów: 1115 465

    Wysłany: 31 marca 2018, 19:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Byłam w tym miesiącu na monitoringu i pytałam właśnie o te ciemniejsze kreski. To jest zależne od testu, od zawartości wody w organizmie itd. testy owulacyjne robiłam z tej samej próbki i wychodziły różne. Ogólnie zawsze druga kreska byla słabsza. Owulacja mimo tego potwierdzona w monitoringu.

    Isaura l.37, 9 CS o 3 dziecko
    HSG - drożne jajowody
    Niedomoga lutealna
    Zioła ojca sroki nr 3
  • arienka831 Przyjaciółka
    Postów: 63 23

    Wysłany: 31 marca 2018, 20:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja testuję trzema rodzajami :D Najsłabiej widać na takich z all., ładnie mi wychodzi te z Domowego Laboratorium oraz z Rossmana.

    6b8de5573dda61a0b1f4524c69bdf4a1.png
  • Isaura81 Autorytet
    Postów: 1115 465

    Wysłany: 31 marca 2018, 20:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi wychodzą jak chcą. Raz rosman raz allegro. A próbka ta sama

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 marca 2018, 20:24

    Isaura l.37, 9 CS o 3 dziecko
    HSG - drożne jajowody
    Niedomoga lutealna
    Zioła ojca sroki nr 3
  • arienka831 Przyjaciółka
    Postów: 63 23

    Wysłany: 1 kwietnia 2018, 15:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziś test owulacyjny z Rossmanna pozytywny a z allegro negatyw (jak zawsze), LH Domowe kreska jaśniejsza. Może jutro z Domowego by był pozytyw ale już mi się skończyły.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 kwietnia 2018, 15:36

    6b8de5573dda61a0b1f4524c69bdf4a1.png
  • Dibolek Autorytet
    Postów: 1027 775

    Wysłany: 3 kwietnia 2018, 11:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie wiem co sie dzieje z moim wykresem... ;/ nie mialam jeszcze owulacji ? jak myslicie.? moja podst temp ciala to 36,3 dzis 36,5 a owu nic nie zaznacza.... slyszalam gdzies ze wcale nie musi byc temp podniesiona o 0,2, podobno wystarczy ze jest "nad linia" czyli utrzymnuje sie powyzej stalej temp ciala, ale moze byc rownie dobrze wyzsza o 0,1. wiecie cos na ten temat ?

    xnw4yx8ds1tp7cez.png
    2ciaze stracone
    17 cykl starań
    16.03.2018 drugi cykl CLO - <3 !
    13.04.2018 beta 55,56
    16.04.2018 beta 221,50
  • terka Autorytet
    Postów: 9694 1965

    Wysłany: 3 kwietnia 2018, 12:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dibolek wrote:
    nie wiem co sie dzieje z moim wykresem... ;/ nie mialam jeszcze owulacji ? jak myslicie.? moja podst temp ciala to 36,3 dzis 36,5 a owu nic nie zaznacza.... slyszalam gdzies ze wcale nie musi byc temp podniesiona o 0,2, podobno wystarczy ze jest "nad linia" czyli utrzymnuje sie powyzej stalej temp ciala, ale moze byc rownie dobrze wyzsza o 0,1. wiecie cos na ten temat ?

    Moim zdaniem jesteś przed owu. Jedyne podwyższone temperatury jakie widzę na wykresie to te przy których masz zaznaczony alkohol (na niektórych ludzi wpływa-na mnie np zależy o której go wypije, byc moze u Ciebie jest podobnie).
    Potem są na bardzo podobnym poziomie. Program zaznaczy owulacje kreska jak będą 3 wyższe temperatury.
    Co do progesteronu (wyczytałam pod wykresem) lekarze zlecaja go zrobić 21dc licząc ze owulacja będzie 14sc czyli książkowo. Jednak w Twoim przypadku będzie to za wcześnie - bo robi sie go 7-8 dni po owulacji

    https://www.maluchy.pl/li-73421.png
    Andrzejek <3 21.07.2018 3360g, 55cm :)
    21.01 69cm :)
  • Dibolek Autorytet
    Postów: 1027 775

    Wysłany: 3 kwietnia 2018, 12:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    terka wrote:
    Moim zdaniem jesteś przed owu. Jedyne podwyższone temperatury jakie widzę na wykresie to te przy których masz zaznaczony alkohol (na niektórych ludzi wpływa-na mnie np zależy o której go wypije, byc moze u Ciebie jest podobnie).
    Potem są na bardzo podobnym poziomie. Program zaznaczy owulacje kreska jak będą 3 wyższe temperatury.
    Co do progesteronu (wyczytałam pod wykresem) lekarze zlecaja go zrobić 21dc licząc ze owulacja będzie 14sc czyli książkowo. Jednak w Twoim przypadku będzie to za wcześnie - bo robi sie go 7-8 dni po owulacji
    wiem wiem ze 3 wyzsze musza byc, ale 36,5 to i tak wysoko jak na mnie.. :)
    wiem ze badanie progesteronu 7-8 dpo jest miarodajne, rozmawialam juz o tym z dziewczynami na innym forum. na monitoringu lekarz kazal zbadac go dokladnie 23 dc (bylam z wykresami wiec wiedzial w ktorym dc bylam u niego) tez mi sie to wydaje dziwne bo sie kupy nie trzyma, ale pojde i zbadam skoro tak kazal

    xnw4yx8ds1tp7cez.png
    2ciaze stracone
    17 cykl starań
    16.03.2018 drugi cykl CLO - <3 !
    13.04.2018 beta 55,56
    16.04.2018 beta 221,50
  • arienka831 Przyjaciółka
    Postów: 63 23

    Wysłany: 3 kwietnia 2018, 17:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Możecie ocenić mój wykres, czy te wahania są normalne? Byłam przeziębiona i wtedy również przed pozytywnymi testami owu piłam czerwone winko wieczorem. Niestety nie pamiętam w jakie dni oprócz 2go dnia okresu, ale na pewno jeszcze 2 razy.

    6b8de5573dda61a0b1f4524c69bdf4a1.png
  • terka Autorytet
    Postów: 9694 1965

    Wysłany: 3 kwietnia 2018, 19:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    arienka831 wrote:
    Możecie ocenić mój wykres, czy te wahania są normalne? Byłam przeziębiona i wtedy również przed pozytywnymi testami owu piłam czerwone winko wieczorem. Niestety nie pamiętam w jakie dni oprócz 2go dnia okresu, ale na pewno jeszcze 2 razy.

    No to pewnie przez to przeziębienie takie wahadło ;) ale ogólnie nie ma źle, na początku miałaś większe ale tak podczas @ moze byc. Potem chwiejnie ale bez przesady ;)
    Zobaczymy co dalej będzie ;)

    https://www.maluchy.pl/li-73421.png
    Andrzejek <3 21.07.2018 3360g, 55cm :)
    21.01 69cm :)
  • terka Autorytet
    Postów: 9694 1965

    Wysłany: 3 kwietnia 2018, 19:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dibolek wrote:
    wiem wiem ze 3 wyzsze musza byc, ale 36,5 to i tak wysoko jak na mnie.. :)
    wiem ze badanie progesteronu 7-8 dpo jest miarodajne, rozmawialam juz o tym z dziewczynami na innym forum. na monitoringu lekarz kazal zbadac go dokladnie 23 dc (bylam z wykresami wiec wiedzial w ktorym dc bylam u niego) tez mi sie to wydaje dziwne bo sie kupy nie trzyma, ale pojde i zbadam skoro tak kazal

    Dobrze ze byłaś z wykresami ale dlaczego podjął decyzje żeby to bylo danego dnia (23) a nie inaczej wg obserwacji to nie wiem. Przecież każdy cykl moze sie różnic od siebie...

    https://www.maluchy.pl/li-73421.png
    Andrzejek <3 21.07.2018 3360g, 55cm :)
    21.01 69cm :)
  • Dibolek Autorytet
    Postów: 1027 775

    Wysłany: 3 kwietnia 2018, 21:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    terka wrote:
    Dobrze ze byłaś z wykresami ale dlaczego podjął decyzje żeby to bylo danego dnia (23) a nie inaczej wg obserwacji to nie wiem. Przecież każdy cykl moze sie różnic od siebie...
    Na właśnie dlatego to moja zagwostka haha. Nie wiem czemu wtedy nie zapytałam..

    xnw4yx8ds1tp7cez.png
    2ciaze stracone
    17 cykl starań
    16.03.2018 drugi cykl CLO - <3 !
    13.04.2018 beta 55,56
    16.04.2018 beta 221,50
‹‹ 840 841 842 843 844 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Brak okresu a negatywny test ciążowy, czyli o przyczynach spóźniającej się miesiączki

Każda kobieta doświadczyła lub doświadczy spóźniającej się miesiączki, nie będąc w ciąży. Z jakich przyczyn miesiączka może się spóźniać? Co robić, kiedy krwawienie miesiączkowe nie wystąpiło, a testy ciążowe wychodzą negatywnie? Po ilu dniach warto zgłosić się do lekarza? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża bliźniacza – wszystko co musimy o niej wiedzieć

Ciąża bliźniacza to rodzaj ciąży wielopłodowej, podczas której w macicy kobiety rozwijają się jednocześnie dwa płody. Ciąże bliźniacze stanowią około 1,25% wszystkich ciąż, czyli średnio jeden na sto porodów kończy się przyjściem na świat nie jednego, a dwójki dzieci. Współcześnie coraz więcej ciąż to właśnie ciąże bliźniacze. Przeczytaj i dowiedz się m.in. jak powstaje ciąża bliźniacza, jakie są jej rodzaje i jakie może powodować ryzyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Planowanie ciąży, czyli o tym jakie badania przed ciążą warto wykonać

Planowanie ciąży to ważny moment w życiu każdej kobiety. Zastanawiasz się jakie badania przed ciążą warto wykonać? A może warto pomyśleć o dodatkowych szczepieniach? Co zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na zdrową, szczęśliwą ciążę? Przeczytaj, które szczepienia musisz zrobić jeszcze przed rozpoczęciem starań, a które spokojnie możesz zrobić nawet będąc już w ciąży. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego