Odpowiedz
Forum > Temperatury, wykresy, płodność > Prośba o pomoc w interpretacji wykresu
Rozpocznij Kalendarz Owulacji - zajdź w ciążę 2 X szybciej
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

Mikoshi
Koleżanka
Postów: 37
2

Wysłany: 20 października 2018, 18:28
Cytuj | (0) | Zgłoś
Dziewczyny możecie zinterpretować mój wykres? A w szczególności to plamienie? @ tak wcześnie?

Starania o pierwsze maleństwo od września 2017r.

[konto usunięte]

Wysłany: 22 października 2018, 07:57
Cytuj | (0) | Zgłoś
"wykres pokazuje drugi skok temperatur w okolicy 7-10 dni po owulacji, utrzymujący się na wyższym poziomie. W rezultacie wykres pokazuje trzy poziomy temperatur: jedną niską z przed owulacji, drugą wyższą po owulacji i kolejną jeszcze wyższą w okolicy 7-10 dni po owulacji."

Cytat z bazy wiedzy.

Czy, któraś z Was tak miała?


Patrycja28
Autorytet
Postów: 270
129

Wysłany: 22 października 2018, 10:17
Cytuj | (0) | Zgłoś
Witam. Mam prośbę do kogoś, kto bardziej zna się na wykresach. To mój pierwszy cykl z obserwacją temperatury, w środę tj 17. 10 byłam u ginekologa, z usg wynikało, że na lewym jajniku jest pęcherzyk 19 mm i za dobę-dwie powinien pęknąć. Ovu wyznaczyło mi owulację właśnie na środę, wiem że nie należy się kierować całkowicie tym wyznaczaniem, ale chyba nie jest możliwe żeby w środę jeszcze pękł ten pęcherzyk skoro miał 19mm? Wiem że może to głupie pytania, ale no jak mówię, nie prowadziłam nigdy wykresu i dlatego pytam i proszę o pomoc :)

w4sqgzu3rgmh9m7f.png

Baroliona
Debiutantka
Postów: 7
0

Wysłany: 22 października 2018, 14:10
Cytuj | (0) | Zgłoś
Cześć dziewczyny, to mój trzeci miesiąc starań, od tego cyklu zaczęłam pierwszy raz mierzenie temperatury. Jeszcze gubię się w tym wszystkim. Czy możecie spojrzeć na mój wykres? Wg ovufriend nie miałam jeszcze owulacji. Wg mnie miałam skok a nawet dwa temperatury. O co chodzi? Dziękuję serdecznie za każdą odpowiedź.


Ilijan
Debiutantka
Postów: 6
0

Wysłany: 23 października 2018, 16:36
Cytuj | (0) | Zgłoś
Hej dziewczyny,

Liczę na wasza pomoc bo juz pomału wariuje...
Mianowicie staramy sie MŻ od ponad pół roku o potomstwo.Miesiaczki mam nieregularne od 28 do 35 nawet.W tym cyklu podano Duphatson.W 8 dc byłam u lekarza i cykl rzekomo bezowulacyjny.Badam sie od 3 msc, i wykres w tym cyklu był taki jak poniżej i juz myślałam ze sie udało a tu nic ☹️
Badania hormonalne jak na pierwsza fazę w tym cyklu wyszły książkowe.Niestety po owu juz nie robiłam bo lekarz powiedział ze nie trzeba.Pytanie do was kobitki ;
Co poszło nie tak? Przeoczyłam coś?
Dodam iż zbliżenie było 2 dni przed ewentualna owulką...ale po niej juz nie

90c91c5d3e38377dfee932b4f04eaf95.png

Wiadomość wyedytowana przez autora 23 października 2018, 16:41


Baroliona
Debiutantka
Postów: 7
0

Wysłany: 23 października 2018, 20:28
Cytuj | (0) | Zgłoś
Może jakaś dobra dusza zerknąć na mój wykres? Zgłupiałam, myślałam że mierzenie temperatury będzie łatwiejsze ale interpretacja mnie przerosła. Miałam skok czy nie? Bardzo proszę o pomoc :)


Aleste
Koleżanka
Postów: 37
3

Wysłany: 23 października 2018, 21:34
Cytuj | (0) | Zgłoś
Baroliona, ja nie widzę wykresu, nie wiem, czy wstawiłaś czy tylko ja nie widzę,
ale odkąd ovu zmieniło formułę, nie widzę wykresów powyżej 20 dnia i większości nie mogę przesunąć.

IIjan, od 8 dnia bierzesz Duphaston? a nie powinno się go brać po owulacji?

f2w3yx8dmfujgip8.png

Baroliona
Debiutantka
Postów: 7
0

Wysłany: 24 października 2018, 09:04
Cytuj | (0) | Zgłoś
Może teraz udało się udostępnić :)


Aleste
Koleżanka
Postów: 37
3

Wysłany: 24 października 2018, 09:41
Cytuj | (0) | Zgłoś
Ja nie widzę :( Ja zawsze staram się skopiować link.

f2w3yx8dmfujgip8.png

[konto usunięte]

Wysłany: 24 października 2018, 09:52
Cytuj | (0) | Zgłoś
widać jak wejdziesz w profil.
Wykres jest jak najbardziej ok, skok przecież bardzo dobrze widoczny, od 14 dnia masz wszystkie wyższe temperatury niż do niego.


Patrycja28
Autorytet
Postów: 270
129

Wysłany: 24 października 2018, 11:41
Cytuj | (0) | Zgłoś
Mógłby ktoś mi pomóc z interpretacji wykresu? Ovu według ovufriend wyszła w zeszłą środę a to chyba niemożliwe, bo wtedy byłam na wizycie u gina i powiedział, że pęcherzyk ma 19mm i pęknie za dobę- dwie. A z temperatury tak wynika... już sama nie wiem co i jak, tym bardziej że właśnie tak do piątku czułam lewy jajnik, i wtedy mogłą być owulacja..

w4sqgzu3rgmh9m7f.png

Baroliona
Debiutantka
Postów: 7
0

Wysłany: 24 października 2018, 12:47
Cytuj | (0) | Zgłoś
Sylwija napisała:
widać jak wejdziesz w profil.
Wykres jest jak najbardziej ok, skok przecież bardzo dobrze widoczny, od 14 dnia masz wszystkie wyższe temperatury niż do niego.
Dzięki, w detektorze płodności cały czas mam brak wykrytej owulacji. Więc zgłupiałam. Bałam się, że miałam cykl bezowulacyjny


Baroliona
Debiutantka
Postów: 7
0

Wysłany: 25 października 2018, 15:11
Cytuj | (0) | Zgłoś
Chyba jednak byl bezowulacyjny :( spadla temp do 36,67 i pojawilo sie plamienie, 5 dni przed okresem. Do tego ból jak na miesiączke....


Ilijan
Debiutantka
Postów: 6
0

Wysłany: 25 października 2018, 16:44
Cytuj | (0) | Zgłoś
Hej Oleńko,

Dupka brałam od 16 dnia cyklu przez 10 dni. No tym razem znowu sie nie udało bo dostałam @


Aleste
Koleżanka
Postów: 37
3

Wysłany: 10 listopada 2018, 19:26
Cytuj | (0) | Zgłoś
Dziewczyny mam pytanko,

Brałam duphaston od 20 dnia cyklu (wg ovu, owulacja19), jednak od ok 22 dnia cyklu ciągle boli mnie brzuch jak na @. Taki mam wykres. Czy to może być ze sobą związane. Dodam, że mam tak drugi, trzeci miesiąc, a nigdy wcześniej tak nie miałam.
9c0a7d05e7a41918e60839804ae51d06.png

f2w3yx8dmfujgip8.png

Nadzieja089
Debiutantka
Postów: 8
0

Wysłany: 22 listopada 2018, 15:51
Cytuj | (0) | Zgłoś
55e655eb814e621d720537256d0116fb.png
Moja faza lutealna zazwyczaj trwa do 14 dni..W tym cyklu jest inaczej zastanawiam się co ma na to wpływ, zazwyczaj miesiączka występowała idealnie według terminu wyznaczonego przez ovufirend...dodam że temp w 12 dni fazy lutealnej była mierzona o 2 w nocy ;-) dopadła mnie bezsenność, zazwyczaj mierze ją później :)

Nadzi3ja

Wik89
Przyjaciółka
Postów: 120
82

Wysłany: 27 listopada 2018, 15:48
Cytuj | (0) | Zgłoś
https://ovufriend.pl/graph/814b005f67436f4b1d882eb8723fac08

Cześć,
To moj pierwszy cykl, w ktorym w miare regularnie mierze temp i obserwuję, a już 7 cykl starań, dzis niestety test wyszedl negatywny (28 dzien cyklu). owulacja byla na 99proc ok 16-17 dnia cyklu (objawy, sluz, usg w 13 i 16 dcyklu potwierdzilo pecherzyk dominujacy gotowy do owulacji), progesteron 7dpo wyniosl 18,50, za to temperatura dziwna, brak duzego skoku temp. :( Czy ktos moglby spojrzec na mij wykres i podzielic sie swoimi spostrzezeniami?czy ten wykres wyklucza owulację?
Pozdrawiam:)

814b005f67436f4b1d882eb8723fac08.png

Wiadomość wyedytowana przez autora 27 listopada 2018, 15:50

Wiki, 29 l., 9 cs o pierwsze dziecko
Magnez, vit. D, 2cs castagnus, 2cs Inofem
XII 2018 4dc prolaktyna 475mlU/l,
androstendion 2,24ng/ml,
testosteron 45 ng/dl

judysia86
Koleżanka
Postów: 196
51

Wysłany: 28 listopada 2018, 16:26
Cytuj | (0) | Zgłoś
Baroliona napisała:
Chyba jednak byl bezowulacyjny :( spadla temp do 36,67 i pojawilo sie plamienie, 5 dni przed okresem. Do tego ból jak na miesiączke....

Szkoda :(

"Tam gdzie nie ma dzieci, brakuje nieba"

Karolcia89
Autorytet
Postów: 583
205

Wysłany: 29 listopada 2018, 06:38
Cytuj | (0) | Zgłoś
Witam Was Dziewczyny :) mam pytanie odnośnie skoku temp. Jeszcze nigdy mi się takie coś nie przytrafiło. Otóż 10dc (i przez kolejne 3 dni) podskoczyla mi temp o 2 kreski i tego dnia dostałam jelitowki. Od wczoraj jest juz lepiej i dzisiaj (14dc) temperatura spadła do linii podstawowej. Czy ten skok mógł być spowodowany wirusem? Czy może to coś z moim cyklem nie tak?

Wiadomość wyedytowana przez autora 29 listopada 2018, 06:38

05.01.2018 Aniołek 7t5d [*]
21.01.2018 Aniołek 9t6d [*]

Niech będzie wola Twoja Panie.

Obniżone białko Z

m_d_f
Autorytet
Postów: 1249
328

Wysłany: 29 listopada 2018, 16:58
Cytuj | (1) | Zgłoś
Trudno powiedzieć, jutro temperatura może wrócić z powrotem na wyższy poziom, jeśli tak to takie pojedyncze spadki nie są niepokojące, ale może ciągle będzie na linii podstawowej, co oznaczałoby, że jednak owu nie było, a w temperaturze namieszała jelitówka.

Karolcia89 lubi tę wiadomość

Starania o drugie dziecko
2 lata starań/cykle 24-26 dni/ owu 10-11 dc/ fl 14-15 dni

Endometrioza 4. st. - lewy jajnik i jajowód w zrostach z jelitami - listopad 2018 (25 cs)
HSG - marzec 2018 (16 cs) - oba jajowody drożne
LH:FSH poniżej 0,6
AMH w normie (2,39 ng/ml)
Wysoka homocysteina
TSH 3,880 uIU/ml (lipiec 2018) -> 1,3 uIU/ml (październik 2018)
Badanie nasienia - morfologia 3% (styczeń 2018) -> 6% (lipiec 2018)


Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)