Ciąża po 30-stce :)
-
WIADOMOŚĆ
-
A widzisz, a ja czekam na jakieś wieści
Ja się wczoraj za wcześnie ucieszyłam, że wymioty ustępują, ledwo powiedziałam na głos i pobiegłam na spotkanie z muszlą Trzy razy Chyba jeszcze trochę muszę się pomęczyć...
Mój aniołek Lenka [*] 13.08.2015 (13tc) -
Dzięki za wieści. Ja już ruchy czuję od jakiegoś czasu, ale nie są to takie poważne kopniaki jeszcze. Ostatnio mi się zdarza, że mi tak twardnieje brzuch. Nie wiem, czy mam się tym martwić, czy się do tego przyzwyczaić. To moja pierwsza ciąża, jestem zielona jak szczypiorek.
-
Kai nie martw sie twardnieniem brzucha. mi od poczatku ciazy prawie twardnial pamietam po wysilku, jak jeszcze chodzilam do pracy to wieczorem mialam twardy jak kamien.niektore biora na to magnez i nospe, ja nic nie bralam. poloz sie, odpocznij i na pewno ci minie. a teraz to juz mi twardnieje regularnie
ja pierwsze ruchy tez chyba zaczelam czuc ok 18 tyg ale jeszcze wtedy bardzo leciutko i nie bylam pewna czy to to. po ok 2 tygodniach juz nie bylo watpliwosciWiadomość wyedytowana przez autora: 24 maja 2016, 19:38
-
Tak jak mowi Nowatorka,twardnienie brzucha to normalna rzecz,macica przygotowuje się do porodu i ćwiczy.Gdyby natomiast oprócz twardnienia wystąpiły jakies niepokojące objawy,wtedy trzeba skonsultowac się z lekarzem.
A co u pozostałych dziewczyn?
nowatorka lubi tę wiadomość
-
U mnie huśtawka, wczoraj w ogóle nie wymiotowałam, tylko delikatne mdłości i chyba pies mi mniej śmierdzi, niż przedtem i nagle zaczęłam sobie wkręcać, że to może być zły objaw Masakra, no zwariować można.
Zobaczymy, co dzisiaj będzie
Izieth,spokojnie, mdłości zaczynają przechodzić,a dopóki nie pojawią się złe objawy (krew,bóle),to wszystko jest w porządku.Jak już dotrwasz do pierwszych kopniaków,bedziesz czuc się o tyle komfortowo,ze dzidzia będzie ci przypominać,ze jest i ma się dobrze.
-
nick nieaktualny
-