X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Ciaza w Norwegii
Odpowiedz

Ciaza w Norwegii

Oceń ten wątek:
  • Pianistka Autorytet

Wysłany: 28 lipca 2015, 15:55

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak, na szczęście :) Ostatnie było 10/11 lipca :) Jutro mam wizytę u ginekologa także dam znać :)
    po cichutku liczę na jakąś wzmiankę o płci :)

zrz6f71x2ep3qd02.png

relgjw4z62i31eb7.png
  • Froggie Autorytet

Wysłany: 28 lipca 2015, 17:47

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Dziewczyny :)
    Od niedawna mieszkam w Norwegii i jestem w 12 tygodniu ciąży. Bardzo proszę o porady jak się tu odnaleźć, w "które drzwi pukać". Będę wdzięczna za każdą pomoc, gdyż jestem kompletnie "zielona" :).
    Zanim się wpisałam, śledziłam trochę ten wątek i cieszę się, że nie jest martwy. Mam nadzieję, że wkrótce poznam Was lepiej i będę mogła wnieść coś merytorycznego do rozmowy.
    Pozdrawiam wszystkie przyszłe i obecne Mamusie :)

1gtgZZu.jpg1gtgp1.png
  • Cynnia Autorytet

Wysłany: 28 lipca 2015, 20:47

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Froggie, pytaj o co chcesz na pewno któraś z nas Ci pomoże:) fajnie, ze dołączyłaś:)

zem3sg18fbglipi0.png
  • Pianistka Autorytet

Wysłany: 28 lipca 2015, 23:03

Cytuj  /     /  Zgłoś
    witamy Froggie :)
    Napisz coś o sobie, gdzie dokładnie mieszkasz itd :)

zrz6f71x2ep3qd02.png

relgjw4z62i31eb7.png
  • marti87 Autorytet

Wysłany: 29 lipca 2015, 09:26

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Skorzystałam z e konsultacji na besoklege.no :) Próbowałam się wczoraj dodzwonić do legekontor, ale bez skutku, więc napisałam i dziś dostałam odpowiedź, że wyślą mi zwolnienie pocztą - dostałam jeszcze na miesiąc 50 %/. A już chciałam jechać ... Najgorsze, że teraz urlopy i w ośrodku zdrowia mega pustki.

Pianistka daj znać jak tam po usg :)

Mój mały szkrab chyba trenuje do jakiś zawodów ostatnio.

3i49krhmik48bp05.png
  • Cynnia Autorytet

Wysłany: 29 lipca 2015, 10:48

Cytuj  /     /  Zgłoś