Ciaza w Norwegii
-
WIADOMOŚĆ
-
hej hej dziewczynki
ale miałam wczoraj tragiczny wieczór... ciśnienie mi tak skoczyło znowu, że myślałam, że w szpitalu wyląduje (155/110). czułam się okropnie. przez noc spadło. rano 130, popołudniu 114... teraz znowu rośnie. już na środę jestem umówiona do lekarza, bo to niebezpieczne dla mnie i dzieciątka
ja przytyłam póki co 4 kg (ale zaczynałam z dość sporą wagą) i mam nadzieję, że dużo nie przytyje
-
ojej siamyrka to faktycznie nie ciekawie z tym Twoim cisnieniem.Dobrze,że w srode idziesz do lekarza,to cos ci na to pomoga
siamyrka lubi tę wiadomość
-
Gdzie sie dziewczynki podziewacie.Ja wlasnie pije kawusie i gotuje obiadek.
Dzisiaj mnie moje dziecie troche wystraszylo z rana,bo w nocy nic nie kopało,rano jak wstałam to tez nic az w koncu zaczelam do niej pukac,zeby ja obudzic a tu nic tylko jakies minimalne ruchy i troche mi stracha napedzila a ona poprostu ma lenia,bo teraz sama sie rozkrecila. Na dodatek uciełam sobie nozyczkami palca i to dosyc mocno.To trzeba miec talent hehe.Miałam sie wybrac dzisiaj na miasto żeby kupic nowe staniki ale za pozno wstalam i porobilam sobie troche w domu wiec jutro pojde juz na luzie.Ale dzisiaj strasznie ponuro za oknem i ciemno w domu. -
O 10 musze byc na krew a 10:20 wizyta.
Dzis znowu glowa mi peka. Wysokie cisnienie sie utrzymuje. Mam nadz ze jakies leki mi dadza na to.
Oczywiscie sie naczytalam w Internecie i teraz sie bardzo stresuje- dobrze ze wizyte mam szybko
Ale mam ochote na sernik- chyba jutro zrobie -
Oj Siamyrka kusisz tym sernikiem, wcale bym sie nie obrazila gdybys mnie poczestowala haha ! Odezwij sie jutro jak wrocisz od lekarza, mam nadzieje ze cos ci na to poradza Ja nie cierpie pobierania krwii, u mojego lekarza od razu wiedza ze mam sie klasc na lezanke bo na krzeselku nie usiedze
-
dzień dobry Mamusie
ja już po śniadanku (na szczęście nie muszę być na czczo) i za niedługo się zbieramy.
dam znać po lekarzu.