Czekając na pierwsze dziecko w 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
teqz wrote:Wiecie może kiedy przy łożysku na przedniej ścianie widać ruchy malucha przez brzuch? Czy to jest sprawa indywidualna?
Teqz ja mam na przedniej ścianie i widzę wybrzuszenie podczas kopijników sle tylko na wysokości spojenia łonowego i troche niżej. -
welonka wrote:Teqz ja mam na przedniej ścianie i widzę wybrzuszenie podczas kopijników sle tylko na wysokości spojenia łonowego i troche niżej.
-
AniaŁ123 wrote:Powodzenia jutro! Daj koniecznie znać jak było
Kobietki jestem zielona w tych sprawach czy was też kierowane do stomatologa na wizytę kontrolna i zaświadczenie
Alphelia, pilik, AniaŁ123, XKamaCX, Andziula_1988, Kropka88 lubią tę wiadomość
22 cykle walki- strata w 10 tc (02.03.18)
Nasz skarb jest z Aniołkami
KRUSZYNKO ROŚNIJ CZEKAMY NA CIEBIE :*
21 wrzesień 2019 -
Kaassiia wrote:Melduje się z wizyty jestem zachwycona co prawda jak na ten moment pęcherzyk i ciałko żółte jest,jeszcze wyraźnie zarodka nie widać, dostałam szereg badań pani doktor wszystko pięknie wyjaśniła, jestem już umiwiona na kolejną wizytę 8.02 już się nie mogę doczekać, a co do infekcji w porę zareagowała i nie było nic niepokojącego widać, profilaktycznie mogę zastosować probiotyk.
Kobietki jestem zielona w tych sprawach czy was też kierowane do stomatologa na wizytę kontrolna i zaświadczenie -
nick nieaktualny
-
Czara wrote:Welonka, widzę że Ty też szczupła jesteś. Ja przed ciążą ważyłam 48, przez chwilę nawet 50, gdy zaczęłam brać sterydy. Potem waga spadła przez wymioty do 47kg. Teraz ważę 49,5kg i martwię się, że tak mało.
Czara poki co nie masz co tyc tak naprawde. W tej chwili maluch wazy kilkaset gram. Razem z wodami, lozyskiem, cyckami moze jest z max 1 kg. Wiec na luzie. Dzidzia Ci sie pieknie rozwija i to jest wyznacznik, a nie waga.Czara lubi tę wiadomość
-