WIELKA AKCJA PŁODNOŚCI   

Twoje starania o dziecko przedłużają się?
Sprawdź czy możesz skorzystać z dofinansowania
w Klinice Polmedis.
Sprawdź
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Czerwcowe mamusie 2016
Odpowiedz

Czerwcowe mamusie 2016

Oceń ten wątek:
  • Agabtm Autorytet

Wysłany: 30 marca 2016, 18:02

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mmarzenak nie pomogę nie znam się na szyciu niestety

Syn Filip 28 czerwiec ;);)
  • madziak2202 Autorytet

Wysłany: 30 marca 2016, 18:36

Cytuj  /     /  Zgłoś
    mmarzenak wrote:
    nie wiecie jak obliczyc ile mam materiału kupic na posciel o wymiarach 120x90

poczytaj sobie tutaj :) http://dzieciowakraina.blogspot.com/2015/01/posciel-dla-dziecka-diy.html

wychodzi na to, że na cały komplet razem z prześcieradłem potrzeba ok 3m bawełny o szerokości 160 cm.

dqpri09kir2ck4nc.png
  • mmarzenak Autorytet

Wysłany: 30 marca 2016, 19:24

Cytuj  /     /  Zgłoś
    madziak2202 wrote:
    poczytaj sobie tutaj :) http://dzieciowakraina.blogspot.com/2015/01/posciel-dla-dziecka-diy.html

wychodzi na to, że na cały komplet razem z prześcieradłem potrzeba ok 3m bawełny o szerokości 160 cm.
    dzieki za pomoc

lprkuay3dehqwb0g.png
  • dais Autorytet

Wysłany: 30 marca 2016, 19:55

Cytuj  /     /  Zgłoś