Czerwcowe mamusie 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
Moni15382 napisała:
Jestem załamana:-( lekarzowi nie spodobało się.serduszko małej i wysłał mnie do kardiologa na usg z podejrzeniem wady serca:'( wizyta dopiero 16tego, a ja ciągle rycze
ja również trzymam kciuki będzie dobrze życzę ci z całego serca -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Gratuluje udanych wizyt:) Moni musi być dobrze. Lekarz na pewno tylko na spokoju wysłał Cię do kardiologa a dzidziuś będzie zdrowy
Trzymam kciuki za dzisiejsze wizytyjace
My dziś robimy domu wycieczek do Katowic do ikei;) a w agacie może upatrzymy w końcu stół z krzesłami
MIŁEGO dniaMoni15382 lubi tę wiadomość
-
Moni15382 wrote:Dał mi namiary na dobrą lekarkę, obdzwoniłam wszystkie miejsca gdzie można się do niej na wizytę zapisać, był termin na dzisiaj wieczór, już się zbieraliśmy to oddzwonili że jednak nie da rady, dopiero 16.marzec:( jak ja mam funkcjonować żeby przez te dwa tygodnie nie zwariować? nie wiem:(
Spokojnie spr inny lekarz który się na tym zna i powie że wszystko ok !!!Moni15382 lubi tę wiadomość
-
Witamy się w 27 tygodniu
belly pokazuje 7 msc, a II trymestr,a ją myslalam że 7 msc jest od 28;tygodnia i to III trymestr. Jak ten czas szybko leci,a dopiero doszukiwalam się drugiej kreski na teście
Agabtm, mmarzenak, Repose, beatas, Kaja, Helen, Karolina_karolina lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
myszaaa wrote:Dziewczyny kupujecie ochraniacze i baldachim do łóżeczka ?
Ja raczej odpuszczę i to i to.
Ochraniacze nie mają zbyt dobrych opinii a baldachim działa jak zbierasz kurzu. A wy co sądzicie ?
Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 marca 2016, 09:25
-
Witajcie dziewczyny!
Moni na pewno będzie dobrze! Wiem,że się stresujesz ale lepiej wszystko sprawdzić i się upewnić,że z maleństwem wszystko w porządku!
Dobrze, że Twój lekarz jest taki dokładny!
My mamy wizytę w pn, też się troszkę stresuję ale mój lekarz raczej tylko sprawdzi szyjkę i wyniki nie liczę na usg.