X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Czerwiec 2015 =)
Odpowiedz

Czerwiec 2015 =)

Oceń ten wątek:
  • Rozalia Autorytet

Wysłany: 26 stycznia 2015, 10:36

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wg mnie przeziębienie na wyniki moczu i glukozy nie ma wpływu, prędzej na morfologię ale nie znam się :)

f2wljw4z4o3fmwct.png
  • agawera Autorytet

Wysłany: 26 stycznia 2015, 10:42

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak wy robilyscie z glukoza kupowalyscie i robilyscie ja w domu czy w laboratorium wam robili?

Musze się pochwali waga wskazała dokładnie 50.30 czyli 5kg od początku dla mnie sukces :-) mimo przeziębienia

Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 stycznia 2015, 10:44

km5stv73wsegzrx0.png
    06fd4202d9.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 26 stycznia 2015, 10:50

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agawera ja jak robiłam badania w tamtym tygodniu na NFZ to musiałam mieć swoją glukozę! Dodatkowo zabrałam ze sobą butelkę wody i dobrze, że ją miałam bo sama musiałam ją sobie rozpuścić :/ Jeżeli chodzi o przeziębienie to zapytaj pań w punkcie pobrań one powinny wiedzieć czy możesz wykonać takie badania :)

• A1984 Autorytet

Wysłany: 26 stycznia 2015, 10:53

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny jesteście kochane! Jak zawsze mnie uspokoiłyście - a więc czekam cierpliwie na pierwsze kopniaczki! Co ja być bez Was zrobiła, ehhh ;-)

Czy któraś ma jakieś info od Agi?

Nieukowa, zyrcia, Sista lubią tę wiadomość

f2wl20mmpih2dfg3.png
  • Alorrene13 Autorytet

Wysłany: 26 stycznia 2015, 10:57

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry :)