X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Czerwiec 2015 =)
Odpowiedz

Czerwiec 2015 =)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 1 kwietnia 2015, 14:03

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marcia ale ty masz talent :) śliczne
    No to mi "jedziesz " po ambicji bo ja jestem technikiem odzieżowym ( pózniej kończyłam inny kierunek).
    Mam wytłumaczenie ... nie mam maszyny do szycia ... Ale zazdroszczę tych ubranek, są takie boskie :)

• Finezja Ekspertka

Wysłany: 1 kwietnia 2015, 14:11

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny !

Dzięki za miłe słowa - Kochane jesteście :*

Brzuszek mam faktycznie taki średniej wielkości jak tak patrze na wasze, ale jak dla mnie to już spory i dziwne uczucie mam, że jak on ma być większy jak już nie mam chyba skóry do rozciągnięcia ;)

Co do mojego zorganizowania to coś w tym jest, ale najbardziej właśnie odzwierciedla się w zadaniach specjalnych i przez te wszystkie sprawy w ogóle nie mam na święta porządków ogarniętych, ale trudno...teraz są inne ważniejsze sprawy i mam nadzieję, że po świętach już trochę się uspokoi i znajdę czas na ogarniecie chaty.

U nas prawdziwy Kwiecień plecień, na zmianę leje deszcz z gradem i po 10 min słonko wychodzi, na szczęście wstrzeliłam się z wyjściem z psem w słonko i właśnie miałam wychodzić dalej w miasto a tutaj znowu leje i ten grad, w związku z powyżsym szybko tu wskoczyłam bo ciężko mi Was nadrabiać :)

Agata bardzo ładny wózeczek, kolor super !

Co do wagi naszej małej strasznie jestem ciekawa jak się prezentuje bo osttanie usg miałam w 22 tyg i wtedy było 440 g jak dobrze pamiętam, kolejne badanie za tydzień i to usg na NFZ ( chyba to to 3 trymestru) w każdym razie widziałam, że pisałyście że to już jest odpłatne...hmmm ja na pewno mam nie płacić za nie, na bank nie będzie ono takie dokładne jak te prenatalne ale zobaczymy - dam Wam znać.