Czerwiec 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
Chyba was nie potrzebnie zaniepokoilam.. Makatka nie martw się. Ja nie jestem lekarzem, wiem tyle co obserwowałam w szpitalu jedną i drugą ciążą. Tam np kazali zgłaszać jeśli brzuch twardnial. Nie wiem czy takie twardnienie brzuszka jes normalne na tym etapie ciazy. Podobno jakieś skurcze się pojawiają i są ok. Wcześniej jak pisałam miałam na uwadze tylko branie tych medykamentow jeśli są zlecone przez doktora.
-
indepedent wrote:Ja mam przychodnie pod blokiem i na badanie z krzywej cukrowej przyjdę do domu hahah
Leżę sobie z gorączka 38 stopni, kaszlem i glutami do podłogi;(
Przyjęło się że po wypiciu nie należy chodzić bo spalasz cukier we krwi i badanie jest niewiarygodne.
Dlatego ciężarne siedzą pod labo z książką i czekają na kolejne pobranie. -
Dziękuję Gracjanna za wyjaśnienie. Nie martwię się jakoś strasznie, ale dobrze wiedzieć co jest naturalnym przebiegiem ciąży a na co zwrócić uwagę. To moja pierwsza ciąża i zielonego pojęcia nie mam czego się spodziewać, a u lekarza raczej nie jestem zbyt gadatliwa. W poniedziałek mam kolejną wizytę, to przynajmniej będę wiedziała o co zapytać lekarza i położną
-
ale naprodukowałyście, nadrobiłam chyba z 20 stron!
gratuluję i zazdroszczę wszystkich połówkowych.
moje dopiero 13.02, oszaleje, za 2 tyg normalna wizyta, ale to nie ten sam sprzęt, na tym gabinetowym to ja niewiele widzę
dziękuję za wszelkie listy wyprawkowe i intrukcje porodowe, jestem jak dziecko we mgle, czytam troche z przerażeniem.... i na pewno jeszcze nie raz będę pytać. jak szpitala się nie boje, to poród sam w sumie mnie przeraża. nie mam pojęcia jak do tego podejść i czego się spodziewać. a czas za szybko leci. dopiero był test a juz połowa!