Grudniowe mamusie 2015
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyNadrobiłam wszystko!
Pchełka – no to gratulacje nowego zakupu:)
Ja jestem już po wizycie u lekarza od amniopunkcji i po wynikach testu Nifty (które będą za 2 tygodnie) będziemy się decydować raczej żeby zrobić amniopunkcję.
Cieżkie te decyzje ostatnio, ale taki czas.
Lekraz generalnie nas nie pocieszył. Powiedział że u 20% dzieci z ZD nie widać na obrazie USG że coś jest nie tak. Owszem 80% takich dzieci nie ma kości nosowej i ma podwyższone NT, ale u 20% nie widać nic na USG a jednak Zespół Downa jest.
Powiedział, że przy moim wieku to ryzyko wyszło starsznie dużeMam 22 lata a to jest brane pierwszorzędnie to obliczania ryzyka.
ola_35 – Bardzo dziękuję za informacje, ale nie mogę znaleźć tego forum – czy mogłabyś mi wysłać linka? -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyFlakonik – Gratuluję udanej wizyty!
Pchełka – co do tego, że u dziewczynek jest wyższe tętno, a u chłopaków niższe - to u mnie się sprawdziło
moni1403 – Przykro mi z powodu krwawienia, ale całe szczęscie, że z dzidzią wszystko ok.
Suerte – powiem Ci, że chciałabym mieć tyle wiary ile mój Jacek. On w ogóle nie przyjmuje tego, że nasza dzidzia mogłaby być chora.Pchelkaa lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyAcikk, Suerte - On jest starsznie twardy w tym wszystkim. To ja ciągle rycze, a on sprowadza mnie do pionu.
Nie wiem czy może faceci inaczej to przeżywaja, bo to nie oni noszą dzidzie pod sercem..?
Tak czy inaczej oddałabym na dzień dzisiejszy wszystko, żeby dzidzia była zdrowa. Może uda się przyśpieszyć wynik Nifty - Jacek jedzie w tej sprawie do Warszawy we wtorek. Trzymajcie kciuki.