X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Grudniowe mamusie 2015
Odpowiedz

Grudniowe mamusie 2015

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 3 czerwca 2015, 21:10

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nadrobiłam wszystko!
    Pchełka – no to gratulacje nowego zakupu:)

Ja jestem już po wizycie u lekarza od amniopunkcji i po wynikach testu Nifty (które będą za 2 tygodnie) będziemy się decydować raczej żeby zrobić amniopunkcję.
    Cieżkie te decyzje ostatnio, ale taki czas.

Lekraz generalnie nas nie pocieszył. Powiedział że u 20% dzieci z ZD nie widać na obrazie USG że coś jest nie tak. Owszem 80% takich dzieci nie ma kości nosowej i ma podwyższone NT, ale u 20% nie widać nic na USG a jednak Zespół Downa jest.
    Powiedział, że przy moim wieku to ryzyko wyszło starsznie duże :( Mam 22 lata a to jest brane pierwszorzędnie to obliczania ryzyka.

ola_35 – Bardzo dziękuję za informacje, ale nie mogę znaleźć tego forum – czy mogłabyś mi wysłać linka?

• nick nieaktualny

Wysłany: 3 czerwca 2015, 21:11

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anko:-) - a te ryzyko to masz wyliczone z USG czy z biochemii?

Pchelkaa – Możesz spokojnie robić hybrydę :) Ja robie żel w połączeniu z hybrydą co dwa tygodnie. Nie ma przeciwskazań ;-)

• Matleena Autorytet

Wysłany: 3 czerwca 2015, 21:26

Cytuj  /     /  Zgłoś

Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 lutego 2016, 23:36

Madzisek, Flakonik, Dagietka, alicja_, justyna14, kwiatakacji, bella88, Karola1990, ania14 lubią tę wiadomość

tt1ce913.aspx?&fake.png

mpf_6a30716f026cf4d4d8712df59b64ed2b.png

24-12-2015 62cm 4640g sn
  • nick nieaktualny

Wysłany: 3 czerwca 2015, 21:36

Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 lutego 2016, 14:29

Dagietka, Madzisek, alicja_, Flakonik, kwiatakacji, m@rzenie, bella88, ania14 lubią tę wiadomość

• nick nieaktualny

Wysłany: 3 czerwca 2015, 22:02

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flakonik – Gratuluję udanej wizyty!:)