Grudniowe mamusie 2018 ! :)
-
WIADOMOŚĆ
-
Azzurra wrote:https://naforum.zapodaj.net/thumbs/c0b3d5bcd60f.jpg
Raz, dwa, trzy..próba:-)
Widzę, że poszło. Karmelkovva, ten wystający kikutek to podobno TO.
Sorki za jakość. Nie jestem dobra w te klocki.Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 czerwca 2018, 18:01
Azzurra lubi tę wiadomość
-
Hej dziewczyny. Ja dzisiaj po wizycie. Następna dopiero 12.07! Za 4 tygodnie.
U nas wszystko w porządku. Dzidziuś rośnie i raczej będzie dziewczynka. Ale za miesiąc powinno być już pewne.
Zaczynam odstawiać leki. Mam teraz 4x1 dupka i 2x1 luteinę. No i powoli będę schodzić tydzień po tygodniu z dawek. Męczy mnie to, szczególnie zakładanie luteiny, ale mam też cykora z odstawianiem!
A mówiłyścue o kupowaniu rzeczy. U nas to pierwsze dziecko i ja jestem zielona. Nic nie wiem i jeszcze nie mam planu jak się do tego zabrać. A przecież jak urodzę to będzie zima...
Lotopałanka, Karmelkovaa, futuremama, Azzurra, Dip88, Malutka_94, Aga9090, Lilly_Ana, olciaa, Jaszmurka, bondzik007, TaPaT, agniecha2101, Aguś 90 lubią tę wiadomość
-
Więc z jednej strony muszę zacząć więcej czytać w necie o sprawach maluszków niż o ciąży. A teraz jeszcze jak przychodzi etap kiedy każde dziecko rośnie w swoim tempie.. to nie ma jak porównać!
Czy korzystacie z abonamentu premium na bellybestfriend? Tam są takie wykresy na obwód główki i brzuszka. Czy opłaca się to kupować i śledzić? Czy tylko zdać się na kekarza, że jak powie ok, to znaczy, że ok? -
Ja to bym tego nie kupowała ... dzdzia kazda rosnie swoim tempem , bym sie zdała na lekarza i doswiadczenie kolezanek
Malinowa_Czekolada, TaPaT lubią tę wiadomość
" Ty tylko mnie poprowadź...Tobie powierzam mą drogę '
Dwa Aniołki [*] [*]
2 ciąże biochemiczne ...
Deficyt KIR , niewydolność ciałka żółtego i duzo innych
-
Sorki za jakość. Nie jestem dobra w te klocki.
GratulacjeWiadomość wyedytowana przez autora: 14 czerwca 2018, 18:20
Azzurra lubi tę wiadomość
-
Sorki za jakość. Nie jestem dobra w te klocki.