Wielka Akcja - Wspieramy się w niepłodności!
Dziś dodająca otuchy historia Danuty i Adama

Zainspiruj się!
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Grudniowe Mamuśki 2014
Odpowiedz

Grudniowe Mamuśki 2014

Oceń ten wątek:
  • Kasandra Autorytet
    Postów: 1543 775

    Wysłany: 1 kwietnia 2014, 15:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Militta110816 wrote:
    hej :) zakupiłam dziś 2 testy zrobię jutro rano jeden a drugi na czwartek zostawiam oby wyszła już ciemniejsza kreska :) ja mam jakieś obawy,ze po mimo tego ze wyszła ta blada krecha to i tak dostane okresu... A już powoli oswoiłam się z myślą o ciazy.Kiedy mocniej mnie w podbrzuszu zaboli to dziwne myśli już mam... Słuchajcie nie wiem czy zapisać się do ginekologa w piątek czy zaczekać do przyszłego tyg do 5 tyg ciazy.. jestem zielona w niektórych sprawcach jeśli chodzi o ciąże więc bd mi miło jak któraś mamusia mi doradzi. Do później :)


    dokładnie z wizytą poczekaj do 6-7 nawet tygodnia, bo wtedy serduszko będzie już biło, a lekarz założy kartę ciąży :) mi zawsze lekarz tak ustawiał właśnie wizytę :) aby była już szansa na zobaczenie Maluszka :) a to jest bezcenne usłyszeć to serduszko :) ja przy pierwszej ciąży poleciałam od razu, bo myślałam, że już czegoś się dowiem, ale nic z tego :)

    tak jak pisze macadamia warto poczekać cierpliwie :)

    a ból na miesiączkę to normalny całkiem :) ja tak nawet teraz czasem mam :) ale takie częste bóle to miałam tak około 7 dni odkąd się dowiedziałam :) jajniki też dopiero teraz przestają boleć także nie martw się ;)

    Militta110816 lubi tę wiadomość

    qbxwkvq.png
  • oliwia85 Autorytet
    Postów: 728 426

    Wysłany: 1 kwietnia 2014, 16:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś